rick-owens-paris-fashion-week-spring-17-1b

Παράξενα παπούτσια: Έρωτας, έμπνευση ή αντικείμενο χλευασμού;

*Γράφει η Ελένη Μοραντζή.

Tα παπούτσια είναι απαραίτητο κομμάτι για την ολοκλήρωση ενός outfit. Για πολλές γυναίκες, αλλά και άντρες, είναι κάτι παραπάνω, είναι ερωτάς, είναι φετίχ. Ανέκαθεν οι γυναίκες είχαν αδυναμία στα παπούτσια, όχι όμως οποιαδήποτε. Τα λίγο μυτερά, με έντονα prints, ξώφτερνα και κάθε λογείς άλλα παράξενα παπούτσια άρεσαν ένα τσακ παραπάνω. Δεν είναι λίγα εκείνα που αποτελούν έμπνευση για τους σχεδιαστές, έρωτα για εμάς τους λάτρεις των παπουτσιών και αντικείμενο χλευασμού στο ευρύ κοινό.

Chunky sneakers: Σχεδόν κάθε οίκος λάνσαρε στην συλλογή του ένα ζευγάρι chunky sneakers με πρωτοπόρο εκείνο του οίκου Balenciaga, γνωστό και ως Triple S. Κάθε fashionista τα ήθελε στην ντουλάπα της και τα Instagram outfits, με επίκεντρο τα συγκεκριμένα, πήραν φωτιά. Μετά ήρθαν κι εκείνα του οίκου Louis Vuitton. Λίγο πιο μαζεμένα και (ευτυχώς) όχι τόσο χοντροκομμένα, τα sneakers αυτά κατατάσσονται επάξια στην λίστα των παπουτσιών, που θα τους έριχνες σίγουρα και δεύτερη ματιά στον δρόμο, ελπίζω όχι αποδοκιμαστική. Η λίστα των chunky sneakers είναι μεγάλη, το μόνο σίγουρο είναι ότι ήρθαν για να μείνουν.

Στα chunky shoes συγκαταλέγονται και τα παπούτσια του brand EYTYS, το οποίο  έγινε πιο γνωστό στο ευρύ κοινό με την πρόσφατη συνεργασία του με την H&M. Μόλις τα δεις, αν είσαι γνώστης, καταλαβαίνεις ότι είναι  δική του δημιουργία μιας και το σχέδιο τους είναι μοναδικό. Η τρακτερωτή σόλα, σήμα κατατεθέν του σχεδιαστή, αποτελεί το βασικό κομμάτι των sneakers αυτών. Διαφορετικά σχέδια και υφές τα καθιστούν ένα statement κομμάτι που λίγοι θα τολμούσαν να κυκλοφορήσουν έξω με αυτό. Οι πολλοί τολμηροί έχουν να διαλέξουν ανάμεσά σε φοβερά παράξενα σχέδια όπως το παρακάτω.

Άλλο ένα πολύ προχωρημένο sneaker είναι αυτό του Raf Simons σε συνεργασία με την Adidas, τα λεγόμενα Ozweego. Κάποιοι από εσας δεν τα έχετε ξαναδεί όμως κάθε γνήσιος ”σνικεράς” περίμενε με τις ώρες, σε κάποια ουρά, για να τα κάνει δικά του. Τα original Οzweego δεν έχουν καμία σχέση με τα chunky sneakers που σχεδίασε ο Raf Simons. Παπούτσια με εξογκώματα και παράξενη σόλα που προκαλούν απορία σε πολλούς, πήραν την θέση του κλασσικού running αθλητικού της Adidas.

Original Ozweego

Ας φύγουμε λίγο από τα αθλητικά. Ο Rick Οwens, ένας εκκεντρικός σχεδιαστής, παρουσιάζει παπούτσια που πραγματικά είναι έργα τέχνης. Λίγοι θα τα φορούσαν και πολλοί θα απορούσαν βλέποντας τα στα πόδια κάποιου. Ωστόσο η συνεργασία του με την Birkenstock ήταν πραγματικά ένα ελαφρυντικό σ ‘όλους εμάς, που χρειάστηκε να φορέσουμε αυτά τα σανδάλια. Ήταν μια” ανάσα μόδας” τα χνουδωτά αυτά σανδάλια.

Cowboy boots: Πριν γίνουν το απόλυτο trend, που ήταν και ουσιαστικά η απενοχοποίηση τους, οι μπότες αυτές ήταν σχεδόν απαγορευτικές. Φορώντας τις απογειώνεις απλά το outfit σου, αλλά τα βλέμματα των περαστικών είναι καυστικά. Έχω βρεθεί στο μετρό, σαν σύγχρονη καουμπόισσα, φορώντας απίστευτες cowboy vintage μπότες. Ένιωθα όλα τα βλέμματα πάνω στις μπότες μου. Ωστόσο βλέποντας φέτος ολοένα και περισσότερες κοπέλες να τις φοράνε κατάλαβα πόσο δυνατό trend είναι. Οι οίκοι Fendi και Ganni λάνσαραν ίσως τις πιο εμβληματικές cowboy boots.

Fendi
Vivienne Westwood
Ganni

Για το τέλος αφήσαμε ίσως τα πιο παράξενα παπούτσια. Είναι εκείνα του γαλλικού οίκου Maison Margiela.
Οι μπότες αυτές έχουν ένα χώρισμα μπροστά σαν εσοχή για το μεγάλο  δάκτυλο. Δεν είναι πολύ γνωστές στο κοινό όμως οι fashion addicts σίγουρα τις ποθούν, καθώς αποτελούν αδιαμφισβήτητα ένα παράξενο και συνάμα statement παπούτσι.

Μπορεί τα παράξενα παπούτσια να μην είναι συνηθισμένα και πολυφορεμένα, όμως είναι ξεκάθαρα έμπνευση. Κάθε λάτρης τους ρισκάρει φορώντας τα, όμως τις περισσότερες παίρνει το βραβείο. Ποιο βραβείο; φυσικά του” Best Dressed”

Instagram: https://www.instagram.com/elenimorantzi/

Tags:
0 shares
Η Ελένη Μοραντζή ζει στην Αθήνα. Ασχολείται επαγγελματικά με το "fashion blogging". Παράλληλα σπουδάζει "Γεωλογία" στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η μεγάλη της αγάπη είναι η μόδα, τα ταξίδια και η αρθρογραφία.