Mandatory Credit: Photo by WWD/Shutterstock (10311856ax)
Models on the catwalk
Dior Men show, Runway, Spring Summer 2020, Paris Fashion Week Men's, France - 21 Jun 2019

Dior Men Spring/Summer 2020… μια “διαφορετικά” εντυπωσιακή συλλογή!

*Γράφει η Ελένη Μοραντζή.

Πόσο δύσκολο είναι για έναν σχεδιαστή που εργάζεται στον οίκο Dior, από τότε που ο ίδιος ο Christian Dior άφησε τα ηνία του οίκου το 1957 και να ακολουθήσει το δημιουργικό του πνεύμα; Η απάντηση είναι: πολύ δύσκολο. Είναι ίσως, παρατραβηγμένο ένας σχεδιαστής να περιορίζει την έμπνευσή του για να συνάδει με αυτή του ιδρυτή, που αναδιαμόρφωσε την μόδα των μεταπολεμικών χρόνων.

Ακόμα πιο δύσκολο για έναν άντρα σχεδιαστή όπως ο Kim Jones ο οποίος αναβάθμισε τα γκρι κλασσικά κουστούμια του οίκου, που αποτελούσαν μια πολύ safe επιλογή μερικές δεκαετίες πριν. Τον 21ο αιώνα τα κοστούμια γίνονται oversized σε αποχρώσεις του μπεζ, off white καθώς και των παστέλ.  Τα σύνολα συνοδεύουν αξεσουάρ της εταιρείας Rimowa με το μονόγραμμα του οίκου, μια συνεργασία που ήρθε πολύ φυσικά, όπως ομολογεί ο ίδιος ο Kim Jones.

Ακόμα μια ανατρεπτική συνεργασία όμως συντέλεσε στο να βγει αυτό το show καταπληκτικό. Ο λόγος για τον Matthew  M Williams ιδρυτή του απόλυτου streetstyle brand 1017 ALX 9SM, που καθιέρωσε την βιομηχανική αισθητική στον κόσμο της μόδας. Ο οίκος Dior δανείστηκε το εμβληματικό κούμπωμα εμπνευσμένο από μια βόλτα σε rollercoaster στο Six Flags βάζοντας το σε ζώνες, καπέλα και backpacks. Δυο τελείως διαφορετικά style γίνονται ένα και μας αποδεικνύουν ότι οι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

Όσο για το καταπληκτικό set up, ο σχεδιαστής συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Daniel Arsham δημιουργώντας μια εγκατάσταση, που αποτελούνταν από ένα τεράστιο DIOR γραμμένο με κεφαλαία γράμματα, καθώς το σκηνικό έδεναν γκρεμισμένα τσιμεντένια γλυπτά εγκατεστημένα μέσα σε μια  σουρεαλιστική ροζ άμμο.  Πάνω από την είσοδο του show υπήρχε ένα ψεύτικο ρολόι σπασμένο και θρυμματισμένο το οποίο είναι αντίγραφο ενός ρολογιού, που είδαν ο Jones και ο Arsham στο γραφείο του Christian Dior το’50.

Ο Jones δημιούργησε ένα τοπίο εννοιολογικό, ώστε να τοποθετήσει την επαναποκάλυψη της στολής του “γκρίζου ανθρώπου” του οίκου αφήνοντας το αποτύπωμα του.

Πηγές: Vogue, Highsnobiety

Tags:
0 shares
Η Ελένη Μοραντζή ζει στην Αθήνα. Ασχολείται επαγγελματικά με το "fashion blogging". Παράλληλα σπουδάζει "Γεωλογία" στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η μεγάλη της αγάπη είναι η μόδα, τα ταξίδια και η αρθρογραφία.