hbz-gossip-girl-fashion-tcdgogi-ec115-1505489674

XoXo Gossip Girl: Πως μία σειρά έγινε το απόλυτο fashion είδωλο των millennials.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

“Η μόδα είναι η πιο ισχυρή τέχνη που υπάρχει. Είναι η κίνηση, το σχέδιο και η αρχιτεκτονική όλα σε ένα. Δείχνει στον κόσμο ποιοι είμαστε και ποιοι θα θέλαμε να γίνουμε”. Blair Waldorf.

Στο δέκατο τρίτο επεισόδιο της τέταρτης σεζόν της εμβληματικής σειράς Gossip Girl, η Blair Waldorf μας μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα για την σημαντικότητα της μόδας στην ζωή μας. Ο τρόπος που κινούμαστε, εκφραζόμαστε ή και καθόμαστε φορώντας ένα σύνολο καθορίζει ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι της άποψης του περίγυρου μας και η εξωτερική μας εμφάνιση αποκτά απευθείας μεγαλύτερη σημασία από αυτήν που ίσως θα θέλαμε σε πολλές φάσεις της ζωής μας.

Η σειρά Gossip Girl, προβλήθηκε αρχικά από το Αμερικανικό δίκτυο CW και διήρκεσε έξι χρόνια μέσα κατά την διάρκεια των οποίων καθορίστηκαν νέες τάσεις, προβλήθηκαν κολεξιόν διάσημων οίκων και οι χαρακτήρες αποτέλεσαν οδηγό μόδας για πολλά κορίτσια και αγόρια παγκοσμίως.

Παρακολουθώντας πέντε κατά βάση ηρώων που ζουν στο Upper East Side της Νέας Υόρκης, η σειρά κατάφερε να αποτελέσει το fashion phenomenon των millennials αφήνοντας πίσω του την έως τότε εικονική τετράδα του Sex and the City. Από τα αμέτρητα headband της Blair Waldorf έως τις αποκαλυπτικές boho επιρροές της ξανθιάς βασίλισσας Serena Van der Woodsen, ένα άρθρο δεν φτάνει για να μετρήσουμε όλα τα trend που ήρθαν στο προσκήνιο από το 2007 έως και το τέλος της σειράς το 2012.

Οι δύο βασίλισσες της σειράς, η σχολική κυβερνήτης και αυστηρή Blair Waldorf (Leighton Meester) και η απελευθερωμένη πνευματικά glamazon BFF/αντίπαλος, η Serena van der Woodsen (Blake Lively), προσέφεραν όχι μόνο συναρπαστική πλοκή στην θέαση της σχέσης αγάπης/μίσους, αλλά επίσης, ένα masterclass μόδας στο τι είναι εντός, τι εκτός και τι πρέπει να φορεθεί.

Οι αντίθετες αλλά πρωτοποριακές φυσιογνωμίες τους – college preppy Blair σε πλήρη αντίθεση με την trendy bohemian Serena – επηρέασαν τις επιλογές μας με τέτοιο τρόπο όσο καμία άλλη τηλεοπτική εκπομπή.

Πράγματι, το τοπίο της μόδας ήταν σίγουρα ελλιπής χωρίς μια δόση από τις στιλιστικές επιλογές των Upper East Siders.

Οι αξιοζήλευτες γκαρνταρόμπες των πρωταγωνιστών, από skinny jeans, mini skirts, polka dots, statement bags έως φουλάρια και μοναδικά πολύτιμα κοσμήματα αποτέλεσαν όχι μόνο έμπνευση για σχεδόν όλη την 00s’ γενιά  με έφηβους να τριγυρνούν στα μαγαζιά με φωτογραφίες των outfit των χαρακτήρων, αλλά και τεράστια διαφήμιση και μέσο προώθησης  των συλλογών νέων σχεδιαστών αλλά και μεγάλων οίκων μόδας όπως Moschino, Valentino, Louis Vuitton, Balenciaga, Prada, Louboutin, Jimmy Choo, Oscar de la Renta, YSL και πολλών άλλων.

Όπως αναφέρει η σχεδιάστρια Nanette Lepore από την Νέα Υόρκη: “Μέσα σε λίγες μέρες μετά την εμφάνιση ενός από τα φορέματα μας στο σόου, το κατάστημα λαμβάνει κλήσεις. Τα νεαρά κορίτσια μπαίνουν”, πρόσθεσε, “ξέρουν ποιο κομμάτι εμφανίστηκε και το ψάχνουν”. Η κ. Lepore δήλωσε ότι δεν πλήρωσε για να διαφημιστεί το εμπορικό της σήμα ή να συμπεριληφθεί στην γκαρνταρόμπα των πρωταγωνιστών, αν και κάποια brand το κάνουν, είπε ο Paul McGuire, αντιπρόεδρος της επικοινωνίας δικτύου για το CW.

Ακόμη και μάρκες ρούχων, οι οποίες ήδη απολαμβάνουν μεγάλη επιτυχία όπως η Tory Burch δήλωσαν πως η εμφάνιση και μόνο ενός προϊόντος κατά την διάρκεια του επεισοδίου μεταφραζόταν σε τεράστιους αριθμούς πωλήσεων.

Ο υπεύθυνος κοστουμιών, Eric Daman, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Fashionista.com και στην Tyler McCall εκδήλωσε την ικανοποίηση του από τα αποτελέσματα και την επιρροή της σειράς στο κοινό λέγοντας:  “Ήταν τέλεια. Είναι μια πολύ ανόητη, υψηλής μόδας διασκεδαστική εμπειρία και αυτό νομίζω ότι είναι πιο σημαντικό για τη μόδα και το ντύσιμο: Θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό και να μην είναι κακόβουλο με ίχνη επίκρισης. Ήταν ακριβώς όπως το θέλαμε… Φορέστε την γιγαντιαία στέκα σας με τις τεράστιες πέτρες που ταιριάζει με το κόσμημα και το ruffled πουκάμισο και απλά να περάσετε πολύ καλά και να είστε λίγο ανόητοι και απελευθερωμένοι. Έτσι κι αλλιώς η μόδα είναι δημιουργία και διασκέδαση πάνω από όλα”.

Για όλους εσάς λοιπόν, που αναρωτιέστε γιατί αποφασίσαμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο και μερικά λόγια σε αυτήν την σειρά, let us break the news. Το HBO αποφάσισε και επίσημα πλέον το reboot της σειράς με επεισόδια συνολικής διάρκειας δέκα ωρών. Δεν μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά ποιοι από τους αγαπημένους μας χαρακτήρες θα επιστρέψουν, αλλά είμαστε βέβαιοι πως όποιοι και να είναι θα μας δώσουν μερικά νέα μαθήματα στυλ και έναν νέο αέρα του Upper East Side.

Μέχρι τότε, you know you love us, xo xo Paramano.

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.