HIGH_CMYK_MUSES_FIRSTS_MARGARET_02_RGB

Η νέα αρχισυντάκτρια της Vogue China: Margaret Zhang.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή. 

Είναι πλέον επίσημο πως η εικοσιοκτάχρονη Margaret Zhang, είναι η νέα αρχισυντάκτρια της Vogue China. Η Κινεζικής και Αυστραλιανής καταγωγής φωτογράφος αποτελεί τη νεότερη αρχισυντάκτη στην ιστορία της Vogue και αντικαθιστά την θρυλική Angelica Cheung, την αρχισυντάκτρια της Vogue China από την ίδρυση της, η οποία αποχώρησε τον Νοέμβριο.

Ωστόσο, ποια είναι η Margaret και πως κατάφερε να κερδίσει μία τόσο σημαντική θέση σε μία τόσο νεαρή ηλικία; Η Margaret ξεκίνησε την καριέρα της στη μόδα ως blogger – ιδρύοντας το Shine By Three το 2009 – ενώ από τότε έχει μεταβεί σε άλλους τομείς, καθιερώνοντας τον εαυτό της ως φωτογράφο, στιλίστα, συγγραφέα, δημιουργικό διευθυντή και σύμβουλο. Το πρώιμο ενδιαφέρον της Zhang για τη μόδα την βρήκε να ξεκινά το blog της σε ηλικία 16 ετών. Κατά τη φοίτησή της στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ, η Zhang βρέθηκε να παρακολουθήσει την πρώτη εβδομάδα μόδας στη Νέα Υόρκη με οικονομική υποστήριξη από το τμήμα Επιχειρήσεων στο οποίο φοιτούσε, ενώ η ίδια έχει αποκτήσει έκτοτε πτυχίο Εμπορικής Διοίκησης και Νομικής.

Μετά την πρώτη της ιδρυτική επιτυχία συνέστησε επίσης το BACKGROUND το 2016, μια παγκόσμια συμβουλευτική εταιρεία η οποία ειδικεύεται στην πολιτιστική γέφυρα Δυτικής προς Κινέζικη και Κινέζικης προς Δυτική σύνδεση η οποία έχει ως στόχο μια σειρά από πρωτοβουλίες στον χώρο της πολυτέλειας, του τρόπου ζωής και επωνυμίας. Κατά την διάρκεια της πορείας της η Margaret Zhang φαίνεται να είναι ένα δημιουργικό και ανήσυχο πνεύμα αφού έχει προσληφθεί και συνεργαστεί σε διάφορα projects από περιοδικά όπως, L’Officiel, Harper’s Bazaar, Nylon, Marie Claire, Buro24 / 7 και Elle αλλά και σημαντικά διεθνή brands όπως αυτά των Gucci, Dior, Uniqlo, Louis Vuitton, Lexus και πολλά ακόμη. Με πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο Instagram και μισό εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα στο Shine By Three, η Zhang είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της εβδομάδας μόδας, παρακολουθώντας τακτικά υψηλού προφίλ ντεφιλέ όπως Balenciaga, Gucci και Louis Vuitton.

Οι διακρίσεις δεν άργησαν αφού κάπου στο 2015, κέρδισε το βραβείο Elle Digital Influencer of the Year ενώ το 2016, εισήχθη στη λίστα του Forbes με τις πιο επιτυχημένες προσωπικότητες, 30 κάτω των 30 της Ασίας, καθώς και στην ίδια κατηγορία της λίστας 40 Under 40 του TimeOut. Με την δεκαετία των είκοσι να χαρακτηρίζεται από μία έντονη παραγωγικότητα και δημιουργικότητα με ταχεία ανάπτυξη, η Margaret πήρε την απόφαση να προχωρήσει στο επόμενο βήμα και να σπουδάσει εφαρμοσμένες διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ. Παράλληλα, εν μέσω όλων αυτών το clientele της μεγάλωσε τόσο, οπότε πλέον ξεκίνησε να εργάζεται ως σύμβουλος.

Δεν είναι λοιπόν και τόσο τυχαία η επιλογή της από την Vogue China, η οποία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 57 εκατομμύρια αναγνώστες σε έντυπα, ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα και έχει αναπτύξει ενεργά την ψηφιακή του επιρροή τα τελευταία χρόνια σε πλατφόρμες όπως WeChat, Weibo, Little Red Book, Douyin, Bilibili και άλλα. Η Zhang είναι έτοιμη να φέρει την εμπειρία της στα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα στην Vogue China και να δημιουργήσει νέες σχετικές θεματικές ιδέες, που αντηχούν στους τοπικούς Κινέζους αναγνώστες.

Είναι τόσο προφανές ότι ο διορισμός της Zhang σηματοδοτεί μια στρατηγική αλλαγή και την αρχή μιας νέας εποχής για τη Vogue China, ενώ η Anna Wintour δηλώνει: «Είμαι τόσο χαρούμενη που η Margaret είναι η νέα αρχισυντάκτης της Vogue China. Η Margaret ήταν στην πραγματικότητα ο πρώτος υποψήφιος που πήραμε συνέντευξη για αυτήν τη θέση και, ειλικρινά, μακράν η πιο εξαιρετική. Η διεθνής εμπειρία της, η εξαιρετική ψηφιακή τεχνογνωσία πολλαπλών platforms και τα ευρύτατα ενδιαφέροντα είναι ο τέλειος συνδυασμός για να οδηγήσει τη Vogue China στο μέλλον ».

Ωστόσο, το γεγονός αυτό μοιάζει να είναι επίσης ένα τεράστιο βήμα για τη Vogue China προς την επανάσταση της μόδας και την καινοτομία. Η παρουσία της σε μια τέτοια θέση, αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή για τον τίτλο Condé Nast. Η Zhang είναι νέα, ψηφιακά εξειδικευμένη και κατέχει μία πολύπλευρη άποψη για γενόμενα στον χώρο της αλλά και στην κοινωνία. Επιπλέον, η γνώμη και η άποψή της για τη μόδα, τη γυναικεία ηλικία και πολλά άλλα κοινωνικά ζητήματα ενδέχεται να διαφέρουν από τις κυριότερες αξίες της Κίνας. Ωστόσο, μπορεί κανείς να υποστηρίξει, και σύμφωνα με διάφορες πηγές, ότι αυτό ακριβώς χρειάζεται η Vogue China για να παραμείνει μπροστά στο παιχνίδι και να παρουσιάσει πράγματα από μια προοπτική, που μπορεί να εμπνεύσει τους νέους και εύπορους καταναλωτές μόδας της Κίνας. Και επιπλέον, αυτή η κίνηση δίνει επίσης ενδείξεις για το τι πρόκειται να είναι το όραμα της Wintour για μια παγκόσμια Vogue, πιθανώς μια που περιλαμβάνει περισσότερα πολυμέσα και έχει ψηφιακή εστίαση.

Παράλληλα, η Li Li, διευθύντρια της Condé Nast China δήλωσε πως: «Η Margaret κατανοεί τις αναδυόμενες τάσεις μιας νέας γενιάς Κινέζων και διαθέτει το επιχειρηματικό πνεύμα που απαιτείται για να αξιοποιήσει τα δεδομένα και τις γνώσεις μας σε νέες ψηφιακές πλατφόρμες. Χαιρετίζουμε τη δημιουργικότητά της και την καινοτομία της στον καθορισμό νέων προσεγγίσεων των μέσων ενημέρωσης και ανυπομονούμε να φέρει την παγκόσμια μόδα στην Κίνα, ενώ θα μεταφέρει την κινεζική κουλτούρα στον υπόλοιπο κόσμο».

Ενώ η ίδια η Margaret Zhang, δέχτηκε με τιμή την θέση λέγοντας: «Από την άποψη της σύνταξης, η βιωσιμότητα, η ποικιλομορφία και η ένταξη αποτελούν κορυφαίους στόχους. Δεν πρόκειται για άλλο ένα «πράσινο» ζήτημα ή άλλη μια συζήτηση με επίκεντρο τη βιωσιμότητα. Πρόκειται για το πώς εφαρμόζονται αυτές οι αρχές και είναι το ίδιο πράγμα με την ποικιλομορφία », και συνεχίζει «Όλοι όσοι εμφανίζονται στη Vogue China πρέπει να είναι κάποιοι, που οι άνθρωποι μπορούν να αναζητούν με ουσιαστικό τρόπο και που οδηγούν στην καινοτομία, ανεξάρτητα από το τι βιομηχανία στην οποία βρίσκονται ». 

Εν κατακλείδι, η Margaret Zhang φαίνεται να έχει έρθει για να μείνει. Φέρνει μαζί της ένα φρέσκο άνεμο ανανέωσης, ελπίδας και ακύρωσης μιας ελιτιστικής πολιτικής έναντι των νέων γυναικών σε σημαντικούς ρόλους στις επιχειρήσεις. Έχει μια δυνατή φωνή, είναι καλλιτέχνης, ενώ έχει επίσης να πει πράγματα και να εδραιωθεί τόσο προς το κινέζικο πλήθος όσο και για στο διεθνές κοινό, που θα παρακολουθεί στενά το έργο της. Βλέπει τις νέες της ευθύνες ως έναν ρόλο που προσανατολίζεται τόσο στις εγχώριες όσο και στις διεθνείς αγορές και πιστεύει ότι η διεθνής εμπειρία της είναι αυτή, που της δίνει τη δυνατότητα να τις εκπληρώσει καλά.

Κάπου εδώ λοιπόν, θα θέλαμε να ολοκληρώσουμε αυτό το άρθρο και την περιγραφή των καλών ειδήσεων με μία από τις δηλώσεις της στον τύπο: «Έφυγαν οι μέρες που θα μπορούσατε να έχετε ένα ανώνυμο, χωρίς φωνή πρόσωπο σε κάποιο fashion editorial. Τώρα οι άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν, τι αξία προσθέτουν; Ποιες απόψεις έχουν; Και πώς μπορώ πραγματικά να συνδεθώ με αυτό »;

Ευχόμαστε λοιπόν κι εμείς με την σειρά μας, από το Paramano.gr, καλή τύχη Margaret. The future looks bright. 

Οι πηγές και οι εικόνες προέρχονται από μία γενική επισκόπηση των αναδημοσιεύσεων του διεθνούς τύπου, καθώς και από έρευνα μέσω google. 

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.