untitled-8

Ο Δημήτριος Κωνσταντίνος Μακρής, ιδιοκτήτης του πρακτορείου μοντέλων “The Legion” σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο www.paramano.gr!

“Στη σημερινή συνέντευξη της Πέμπτης φιλοξενούμε τον Δημήτριο Κωνσταντίνο Μακρή, ιδιοκτήτη του πρακτορείου μοντέλων “The Legion”. Το συγκεκριμένο πρακτορείο εκπροσωπεί πολλά νέα μοντέλα, αγόρια και κορίτσια, από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό. Αυτό που, κατα την άποψη μου, ξεχωρίζει αυτό το πρακτορείο είναι η επιλογή του να συνεργάζεται και με μοντέλα που εκπροσωπούν τον πολυσυζητημένο όρο “diversity”. Δε θέλω να σας γράψω κάτι άλλο τα λέει πολύ καλύτερα μόνο του και τον ευχαριστώ πολύ για αυτή την όμορφη συνέντευξη.”
-Νίκος Αλιάζης

Facebook: The Legion
Instagram: thelegionmgt
Website: www.thelegionmgt.com

Επειδή πολύ κόσμος δε γνωρίζει, θες να μας περιγράψεις πως λειτουργεί ένα πρακτορείο μοντέλων;

Ένα πρακτορείο στην ουσία ψάχνει για ανθρώπους που μπορούν να ασχοληθούν με το μοντελιγνκ. Πρόσωπα που βοηθούν στη προώθηση προϊόντων καθε υύπου. Από πολύ όμορφα και ιδιαίτερα πρόσωπα, μέχρι και φιλικό πρόσωπο της διπλανής πόρτας.  Εξαρτάται από το προϊόν και τον τρόπο προώθησης. Οπότε ένα πρακτορείο μοντέλων λειτουργεί ως ατζέντης προωθώντας πρόσωπα, καθώς και μπορεί να φτιάξει την εικόνα ενός προσώπου ανάλογα με την αναγνωρισιμότητα, που αναπτύσσει το κάθε πρόσωπο ξεχωριστά.

Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία διαλέγεις με ποιο μοντέλο θα συνεργαστείς;

Προσωπικά εμείς δίνουμε μεγάλη βάση στο ύψος,  κορίτσια κυρίως μεταξύ του 1.77 και 1.82, αγόρια από 1.84 ως 1.92 περίπου με αδύνατα σωματα ή αθλητικά και καθαρά δέρματα. Τα πρόσωπα και τα χρώματα ποικίλουν και γενικά μας αρέσουν τα ιδιαίτερα πρόσωπα και οι ιδιαίτερες φυσιογνωμίες, που είναι χαρακτηριστικές πέρα από τα κλασσικά όμορφα πρότυπα ομορφιάς τα οποία πάντα αναζητούμε.

Υπάρχει κάποια “συνταγή”, ώστε ένα μοντέλο να επιτύχει;

Να πέσει σε καλά καλά χέρια διαχείρισης. Είναι ο νουμερο ενας παράγοντας για ένα μοντέλο να πετύχει. Ένας καλός μπουκερ μπορεί να διακρίνει τις δυνατότητες ενός καλού μελλοντικά μοντέλου. Σαφως να είναι συνεπη, περιποιημένο, να κοιτάει τη δουλειά του και να αφήσει τις ανησυχίες και τα προσωπικά του θέματα στην άκρη εν ώρα εργασίας τουλάχιστον.

Δουλεύεις με πολλά νέα μοντέλα με ελληνική καταγωγή. Προτιμούν οι σχεδιαστές, τα περιοδικά είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό τους Έλληνες/Ελληνίδες;

Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ελληνικά μοντέλα. Τα αγαπούν αρκετά. Τα περιοδικά θα πω πως έχουν μια άλλη φιλοσοφία, που προσωπικά θεωρώ λανθασμένη. Περνούν κάποια λάθος πρότυπα, βλέπουμε παντού ξανθιές ψηλές αδύνατες με μπλε και πρασινα μάτια σε όλα τα περιοδικά, είτε μέσα, είτε στο εξωφυλλο ενώ η μέση ελληνίδα δεν έχει καμία σχέση με αυτό το πρότυπο ομορφιάς.  Προβάλλουμε αυτό που δεν έχουμε και το βρίσκω πολλές φορές ακόμη κι αστείο. Πρέπει να τα προβάλλουμε όλα. Όλοι οι τύποι ομορφιάς είναι αντιπροσωπευτικοί με ανθρωπους γυρω μας. Η μόδα δεν έχει ούτε όρια ούτε σύνορα.

Ακούμε συνεχώς για το λεγόμενο “diversity”. Εξηγεισαι μας τι ακριβώς έχει ένα μοντέλο, που εκπροσωπεί το “diversity”.

Στην Ελλάδα δε ξέρουμε τι είναι αυτός ο όρος και τα μέσα δε βοηθούν, αντιθέτως μας μπερδεύουν. Το diversity είναι μια μεγάλη κατηγορία, που περιλαμβάνει όλα όσα δεν έχουν σχέση με την κλασσική ομορφιά, αλλά είναι όμορφα κατά μια άλλη πιο αφαιρετική και χρηστική σημασία. Όπως τα πιο μεγαλόσωμα άτομα, τα άτομα με πολλά τατουάζ, άτομα με περίεργες φυσιογνωμίες, όχι τόσο γήινες, μίξεις ανθρωπων-φυλών, ιδιαιτερους δερματότυπους όπως ο αλφισμός, η λεύκη και γενικά στοιχεία, που δε βλέπουμε τόσο συχνά, αλλά έχουν μια ομορφιά λίγο πιο μοναδική κι ασυνήθιστη. Υπάρχουν και αυτοί οι ιδιαίτεροι άνθρωποι ανάμεσα μας και η μόδα επειδή ακριβώς δεν όρια, έχει θέση και για αυτά τα πιο ιδιαίτερα άτομα, που είναι κάτι σαν σπάνια είδη όπως λέω και πολλές φορές παραμυθένια. Τα αγαπάω πολύ για αυτο και είμαστε ίσως το μόνο γραφείο στην Ελλάδα, που αναζητά κ προωθεί αυτά τα πρόσωπα, ακριβώς γιατί θέλουμε να τα γνωρισει ο κόσμος και ο χόρος της μόδας στην Ελλάδα.

Τα τελευταία δυο χρόνια γίνεται ντόρος γύρω από το Next Top Model, ποια είναι η γνώμη σου; Θα ήσουν θετικός στο να συμμετέχει κάποιο μοντέλο του πρακτορείου σου σε αυτό;

Έχουμε αναλάβει κορίτσια από το περσινό  GNTM, μάλιστα τα περισσότερα τα πάνε και πολύ καλά. Είναι ένας τρόπος ανεύρεσης νέων και φρέσκων προσώπων για εμάς. Φέτος στειλαμε και εμείς 2 κορίτσια στο παιχνιδι και ο λόγος είναι καθαρά διαφημιστικός, ως προς αυτές. Οχι για να γίνουν καλύτερα μοντέλα ή κάτι αλλο. Καθαρά για προωθητικούς λόγους.

Τι θα συμβούλευες τα νέα παιδιά, που θέλουν να ασχοληθούν με το μόντελινγκ;

Είναι ένα επάγγελμα που θέλει συνέπεια, επιμονή και υπομονή.  Αν κάποιος δε το πάρει στα σοβαρά καλό είναι να μην μπει καν στο κόπο. Είναι άδικο να πιστέψει κάποιος σε κάποιο πρόσωπο και να μη μπορέσει να συνεργαστεί σωστά και άρτια, επειδή το εκκολαπτόμενο μοντέλο δε παίρνει στα σοβαρά τη δουλειά του, αλλά και τη δουλειά του μπουκερ. Έχουν υπάρξει στιγμές που το έχω εισπράξει αυτό και με έχει φέρει σε δυσκολίες πελατειακές και προσωπικές.  Αν όμως κάποιος το αγαπάει, έχει τα προσόντα και θελει πραγματικα να το δει απο μεσα, τοτε να μπει στη διαδικασία αυτη. Η μόδα είναι ένας χώρος μαγικός, λαμπερός, αλλά και σκοτεινός πολλές φορές. Πάντα υπάρχει το σκότος πίσω απο το φως. Όπου υπάρχει φως υπάρχει και σκοτάδι, είναι η ισορροπία αυτή της φύσης, όπως και για όλα γενικά. Μην ξεγιελομαστε… το καλό και το κακό πάνε μαζί, το θέμα είναι πιο δρομο θα πάρεις όπου κι αν είσαι, όπου κι αν ανήκεις. Δεν υπάρχουν αθώοι και ένοχοι, υπάρχουν οι επιλογές. Επιλέγεις να είσαι ο αθώος ή ο ένοχος, o θύτης ή το θύμα;!

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και τελειόφοιτος του τμήματος "Μονωδίας και Μελοδραματικής" του Ωδείου Δημήτρης Μητρόπουλος. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά(Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.)