diesel-logo-bag-trend-feat1

“The DIESEL effect”: Η επιστροφή!

*Γράφει η Δανάη Σολωμού.

Ο οίκος Diesel έκανε το come back του μετά από καιρό. Με τον νέο art director και σχεδιαστή τον Glenn Martens και την fresh οπτική του, ανέδειξε το brand και το έφερε στο προσκήνιο μαζί με την αγάπη του κοινού, θυμίζοντας την θρυλική εποχή του 2004-2008. Δεν αποτελεί έκπληξη πως ήδη στα social εχουμε δει σε πολλές διασημότητες, όπως την Julia Fox, Kylie Jenner, Miley Cyrus, Lil Nas X και άλλους, το logo “D”να πρωτοστατεί σε πασαρέλες, events, και στις τάσεις.

Photo Credits: Diesel Instagram

Είκοσι χρόνια μετά, ο οίκος Diesel επιστρέφει. Ξεκινώντας με βίντεο στο TikTok με το περιεχόμενο να αφορά το styling και ποια από τα κομμάτια του παρελθόντος επιστρέφουν και μπορούν να γίνουν τα it- item και με το Depop (second hand store) να έχει ξεπουλήσει, καθώς η γενιά Gen Z έχει παραδοθεί στην λατρεία και την επιρροή του Υ2Κ, αναζητώντας κομμάτια από αυτήν την εποχή. Η επιτυχία δεν έμοιαζε μακριά αφού το brand ήταν ήδη στα trends με ρούχα από vintage συλλογές, και να φοριούνται από τους νέους μέχρι και το κόσμο του θεάματος, όπως εμφανίσεις στην σειρά Euphoria , σε TikTok celebrities, και με τις αδερφές Hadid να τον τιμούν ιδιαιτέρως.

Και η αποκορύφωση έγινε το Νοέμβριο του 2021, όπου παίρνει τα ηνία του art director, o Glenn Martens.

Photo Credits: highnobiety / Glenn Martens

Μετά από το ντεμπούτο του στο brand του Υ/project και την συνεργασία του με τον Jean Paul Gautier, συνέχισε την πορεία του στον οίκο Diesel όπου σημείωσε επιτυχία από την πρώτη κιόλας συλλογή του.

Από τότε λοιπόν έχει ξεκινήσει παροξυσμός του σήματος, με το λογότυπο D να έχει κατακλείσει τα social και να είναι η σφραγίδα για ένα επιτυχημένο και στυλάτο outfit. Οι συλλογές που ακολούθησαν μας παρουσίασαν τον συνδυασμό υφασμάτων, σχεδίων, Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και στηρίζοντας την ηθική βιωσιμότητα, με το αντίτιμο να προσελκύουν ένα ακόμα αγοραστικό κοινό, της οικολογικής γενιάς.

Photo Credits: Zhong Lin for Perfect Magazine/ Nicole Kidman
Photo Credits: GETTY IMAGE/instyle.com. Mariah Carey, Lindsay Lohan and Paris Hilton in the Diesel heyday between 2002 to 2008.

Το γεγονός όμως που πρέπει να τονίσουμε και να παραδεχτούμε είναι πως μέσα σε μια χρονιά, το Brand έχει καταφέρει να κάνει πολλά από τα κομμάτια του viral αντίστοιχα όπως και κάνει τις τελευταίες σεζόν ένας πολύ πιο “δυνατός” οίκος, Balenciaga. Πολλοί προσπαθούν αυτό που η Diesel έχει καταφέρει, να συναγωνίζεται θρύλους που πρωτοστατούν στον χώρο με επιτυχία χρόνια.

Photo Credits: @sofiamcoelho

Αν ζητηθεί μια λίστα με τι θα μπορούσαμε να επιλέξουμε για την γκαρνταρόμπα μας, δεν θα μπορούσε να λείπει ένα diesel jean του οίκου, καθώς έχει χρόνια τον τίτλο με κάποια από τα πιο αγαπημένα σχέδια, και αξίζει να επενδύσουμε σε ένα από αυτά.

Photo Credits: @diesel

Και συνεχίζουμε με τα items που βλέπουμε παντού και είναι στα trends της 2000s grunge αισθητικής. Η τσάντα 1DR, με το λογότυπο D μαζί με τη ζώνη, στην συνέχεια η Diesel’s ζώνη/φούστα που έχει γίνει viral στο Tiktok (δεν έχει αποσπάσει παντως τις καλύτερες κριτικές). Έπειτα έχουμε τις γόβες D-Venus που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες της ημέρας και αντίστοιχα το Diesel “M-CLARKSVILLE” bouclé bandeau top, και προσδίδουν αυτό το effect που χρειαζόμαστε για να κάνουμε το ντύσιμό μας stylish και με την δόση επιρροής Υ2Κ.

Photo Credits: @diesel
Photo Credits: @diesel
Photo Credits: @diesel
Photo Credits: @diesel BIA

*Φωτογραφία εξωφύλλου: highsnobiety.com

Πηγές: refinery29.com, highsnobiety.com, instyle.com, @diet_prada

Tags:
0 shares
Η Δανάη Σολωμού γεννημένη στην Πάτρα, είναι πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Πανεπιστημίου Πατρών. Aσχολείται με την αρθρογραφία, την ζωγραφική-γραφιστική, την μουσική και το σχέδιο μόδας. Αγαπά τον χώρο της μόδας και όλα όσα αυτός πρεσβεύει.