O Virgil Abloh για το Business of Fashion 2018

Ρίχνουμε μια ματιά στην Pre-Spring Collection 2020 του Virgil Abloh για τον οίκο Louis Vuitton.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή. 

Όλοι είμαστε εξοικειωμένοι με το μοναδικό ταλέντο του Virgil Abloh, που δεν είναι άλλο από την ικανότητα του να σμίγει την street-wear αισθητική με εκείνη του new luxury. Όπως έχει πει και ο ίδιος σε παλαιότερη δήλωση του στο Thecut.com “Κοιτάζω τον πολιτισμό και βλέπω τι φορά η νέα γενιά γύρω μου και βλέπω ένα ιδιαίτερο στυλ. Καταλαβαίνω το χώρο μεταξύ μόδας και street-wear”.

Έχοντας γίνει από τους πρώτους σχεδιαστές, που έχουν καταφέρει να εντάξουν ένα καθαρά street-wear, brand όπως η Off -White, στις πασαρέλες της υψηλής αισθητικής των εβδομάδων μόδας, ο Virgil ως δημιουργικός διευθυντής του Louis Vuitton φέρνει μια νέα πρόταση με την καινούργια συλλογή pre-spring 2020 την οποία εμείς σας παρουσιάζουμε παρακάτω.

Virgil Abloh backstage at Louis Vuitton.

Η νέα παλέτα χρωμάτων της συλλογής παίζει με έντονα αλλά ισχυρά, καθαρά και παστέλ χρώματα όπως μαύρο, navy αλλά και μπεζ με τελειώματα κίτρινου ή έντονο κόκκινο και μπλε. Ενώνοντας τις κλασσικές γραμμές, αλλά και τα αξεσουάρ του street-wear με τα πολυτελή υφάσματα και τις υφές της υψηλής ραπτικής, βλέπουμε κομμάτια όπως καπιτονέ φούτερ αλλά και ντένιμ να καλύπτονται από αλυσίδες, καθώς επίσης και γιλέκα, καπαρντίνες, σακάκια και bomber jackets να κοσμούνται από τις μοναδικές δημιουργίες του Raffaello Sanzio da Urbino γνωστού και ως Ραφαήλ ο οποίος μεσουράνησε κατά την εποχή της Αναγέννησης και χάρισε στην ανθρωπότητα μερικά από τα πιο σημαντικά έργα, όπως τον πίνακα του “Η σχολή των Αθηνών” του 1509.

“Η σχολή των Αθηνών” Ραφαήλ, 1509-1511.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται και στα αξεσουάρ, αφού ο οίκος είναι ήδη γνωστός για τις πολυτελείς δερμάτινες ταξιδιωτικές αποσκευές, αλλά και τις τσάντες του. Με την ίδρυση του νέου όρου “accessomorphosis” ο σχεδιαστής αποτυπώνει την πολλαπλή χρήση των συγκεκριμένων αξεσουάρ χωρίς να χάνει στιγμή από την ποιότητα, αλλά και την μοναδικότητα της ταυτότητας του οίκου. Έτσι, εκλεπτυσμένες τσάντες μεταμορφώνονται σε ready to wear / street-wear items προσεγγίζοντας μια νεότερη γενιά η οποία αποτελεί και το μελλοντικό αγοραστικό δυναμικό με δόσεις ισχυρής επιρροής τόσο στον τομέα του στυλ, αλλά και του new luxury τρόπου ζωής.

Ωστόσο, αρκετά είπαμε ήρθε η ώρα να δούμε και φυσικά να σας δείξουμε. Και για να κλείσουμε ας καταλήξουμε με κάτι που είπε και ο ίδιος. Κάτι που μας υπενθυμίζει πως η μόδα είναι μια εσωτερική ανάγκη έκφρασης, αλλά και μορφή τέχνης. Δεν κλείνεται σε καλούπια και κινείται πέρα από τις ζώνες του μαύρου και του άσπρου.

“Η μόδα όπως και η μουσική είναι δύο μεγάλες καλλιτεχνικές μορφές έκφρασης, που μπορούν να διαμορφωθούν από τον πολιτισμό της νεολαίας – η αισθητική και το πάθος μας για την εξέλιξη των πραγμάτων στον περιορισμένο χρόνο μας στη γη, μας επιτρέπει να δούμε τα πράγματα από μία ανανεωμένη πρωτόγνωρη σκοπιά”.

Από το lookbook της νέας ανδρικής συλλογής pre-spring 2020 για τον οίκο Louis Vuitton. Πηγή: Highsnobiety.com

 

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.