![nmlop](https://i0.wp.com/paramano.gr/wp-content/uploads/2024/01/nmlop.webp?fit=1280%2C853&ssl=1&resize=723%2C99999)
Tαξίδι στο “NOWHERE” με ξεναγό την Εtro.
Το περασμένο καλοκαίρι, ο Creative Director της Etro, Marco De Vincenzo, μας πήγε σε ένα λαμπρό ιταλικό καλοκαίρι. Για την πιο πρόσφατη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, μας μεταφέρει στο «Nowhere», ή όπως θέλει να το βλέπει ο Etro, στην κορυφή της ανθρώπινης φαντασίας. H καμπάνια έχει δημιουργηθεί μέσω Al, σε συνεργασία με την digital artist, Silvia Badalotti.
Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη και την ψηφιακή καλλιτέχνη και σχεδιάστρια, Silvia Badalotti, η καμπάνια απεικονίζει την τελευταία συλλογή της Etro μέσα από μια σειρά από φανταστικές σκηνές. Σε αυτές τις εικόνες, ο χρόνος παύει να υπάρχει, οι έναστροι ουρανοί τυλίγουν θέματα, που μοιάζουν με ανθρώπους και η βλάστηση μεγαλώνει απεριόριστα. Οι εικόνες απεικονίζουν μουντές και αιθέριες σκηνές, υπενθυμίζοντας στους θεατές τη μαγεία, που είναι δυνατή στο “Nowhere” και τις πιθανότητες, όταν η τεχνολογία και οι άνθρωποι συγκρούονται.
Η συλλογή βασίζεται σε έντονες, φυσικές εκτυπώσεις και χρώματα. Πολλά από τα κομμάτια διαθέτουν μεγάλα κλήματα, λουλούδια σε παστέλ μπλε, πράσινα, κόκκινα και ροζ.
Mπορείτε να δείτε όλη τη συλλογή SS24 της Etro στον ιστότοπο του brand.