nmlop

Tαξίδι στο “NOWHERE” με ξεναγό την Εtro.

Το περασμένο καλοκαίρι, ο Creative Director της Etro, Marco De Vincenzo, μας πήγε σε ένα λαμπρό ιταλικό καλοκαίρι. Για την πιο πρόσφατη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, μας μεταφέρει στο «Nowhere», ή όπως θέλει να το βλέπει ο Etro, στην κορυφή της ανθρώπινης φαντασίας. H καμπάνια έχει δημιουργηθεί μέσω Al, σε συνεργασία με την digital artist, Silvia Badalotti.

Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη και την ψηφιακή καλλιτέχνη και σχεδιάστρια, Silvia Badalotti, η καμπάνια απεικονίζει την τελευταία συλλογή της Etro μέσα από μια σειρά από φανταστικές σκηνές. Σε αυτές τις εικόνες, ο χρόνος παύει να υπάρχει, οι έναστροι ουρανοί τυλίγουν θέματα, που μοιάζουν με ανθρώπους και η βλάστηση μεγαλώνει απεριόριστα. Οι εικόνες απεικονίζουν μουντές και αιθέριες σκηνές, υπενθυμίζοντας στους θεατές τη μαγεία, που είναι δυνατή στο “Nowhere” και τις πιθανότητες, όταν η τεχνολογία και οι άνθρωποι συγκρούονται.

Η συλλογή βασίζεται σε έντονες, φυσικές εκτυπώσεις και χρώματα. Πολλά από τα κομμάτια διαθέτουν μεγάλα κλήματα, λουλούδια σε παστέλ μπλε, πράσινα, κόκκινα και ροζ.

Mπορείτε να δείτε όλη τη συλλογή SS24 της Etro στον ιστότοπο του brand.

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.