O Marco De Vincenzo είναι ο νέος creative director του οίκου Etro.
*Γράφει η Ιωάννα Παπανικολάου.
Ο διορισμός του σηματοδοτεί την τελευταία κίνηση για την αναζωογόνηση του ιταλικού οίκου, αφού η εταιρεία ιδιωτικών μετοχών L Catterton, που υποστηρίζεται από την LVMH, απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της εταιρείας πέρυσι, μια συμφωνία που σύμφωνα με πληροφορίες αποτίμησε την εταιρεία στα 500 εκατομμύρια ευρώ. Λίγο μετά την πώληση, η Etro καλωσόρισε το πρώην στέλεχος της Dolce & Gabbana, Fabrizio Cardinali ως Διευθύνων Σύμβουλο.
Τα μέλη της οικογένειας της Etro Veronica, Kean και Jacopo Etro συνεχίζουν να συνεργάζονται με την L Catterton, για να βοηθήσουν στη διαμόρφωση της στρατηγικής ανάκαμψης της μάρκας, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ελπίζεται ότι ο De Vincenzo, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός σχεδιάζοντας αξεσουάρ στο brand Fendi πριν λανσάρει τη δική του ετικέτα το 2009, θα βοηθήσει στην ενίσχυση της προσφοράς της Etro σε αξεσουάρ, μια κατηγορία δημιουργίας κερδών για κορυφαίους οίκους πολυτελείας και βασικό πυλώνα της στρατηγικής της Etro για την επικείμενη ανάπτυξη.
«Είμαστε σίγουροι ότι ο Marco θα είναι σε θέση να μεταφράσει στην καλύτερη περίπτωση την εξαιρετική κληρονομιά της Etro σε νέες ερμηνείες για τις συλλογές της διαφορετικής μάρκας και επίσης να δώσει μια νέα ώθηση στον κόσμο των αξεσουάρ», είπε ο Cardinali σε δήλωση του.
*Φωτογραφία εξωφύλλου: BoF