Τελικά και να μην είναι στην Vogue, μπορεί να είναι στην μόδα!
*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.
Εδώ στο Paramano.gr, σχεδόν όλοι μας έχουμε μνήμες από εκείνο το σημείο στην άκρη του καναπέ το οποίο φιλοξενούσε τόμους περιοδικών μόδας, που κρατούσαν συντροφιά στις μητέρες μας κάποια σαββατοκύριακα. Χιλιάδες σημειώσεις γύρω από σύνολα των νέων συλλογών, σκισμένες σελίδες από editorials, μοντέλα και προϊόντα που κοσμούσαν τις σελίδες της Vogue, του Elle, του Marie Claire αλλά και πολλών άλλων έφταναν στα πορτοφόλια των μαμάδων μας και αργότερα συνήθως στο στούντιο κάποιας μοδίστρας. Ωστόσο, πλέον παρατηρούμε πως ο έντυπος τύπος, αλλά και οι πιο κλασσικοί τύποι ενημέρωσης και καθιέρωσης του τι αποτελεί και τι δεν αποτελεί τάση, έχουν αλλάξει ριζικά.
Με το νέο αγοραστικό κοινό να ζητάει προσωπικότητες με τις οποίες μπορεί να ταυτιστεί ευκολότερα, παρατηρούμε πως οι αποφάσεις περί του τι είναι εντός ή εκτός στον χώρο της μόδας δεν εξαρτάται τόσο από τις ισχυρές φιγούρες πίσω από τα γραφεία της Condé Nast. Η Anna Wintour μπορεί να αποτελεί την “σιδηρά κυρία” στον χώρο, αλλά προσωπικότητες όπως η Rihanna, Chiara Ferragni αλλά και τηλεπερσόνες, που πλέον επεκτείνουν τις επαγγελματικές δραστηριότητες, όπως οι αδελφές Kardashian/Jenner φέρουν κατά μια έννοια μια μεγαλύτερη και πιο άμεση επίδραση, που δεν χρειάζεται αναγκαστικά την επικύρωση των περιοδικών, των δημοσιογράφων ή των κριτικών. Οι νέες γενιές με περισσότερη συνείδηση, άποψη και ελευθερία επιλογών έχουν καταφέρει να δώσουν τον κύριο λόγο σε άτομα με αληθινή δημιουργικότητα ή και όχι, καθώς για να είμαστε ειλικρινής ένα μεγάλο κομμάτι των επίδοξων influencers, αλλά και blogger ανά τον κόσμο δεν αποτελεί πάντα το καλύτερο δείγμα δημιουργικότητας μιας κι εκεί λόγω κορεσμού πολλές ιδέες αντιγράφονται, επαναλαμβάνονται και προβάλουν τις ίδιες “κοπιαρισμένες” τάσεις.
Παρόλα αυτά, δεν αγνοούμε την αξία αλλά και την αξιοπιστία όλων εκείνων που βρίσκονται στις ηγετικές θέσεις από τις οποίες καθορίζουν, αν και έμμεσα, τις τάσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει στο φως ένα νέο είδος προσωπικής προώθησης και διαφήμισης, καθώς επίσης και την ευκαιρία της ανάδειξης των ταλέντων και των καλλιτεχνικών ανησυχιών όλων των χρηστών, ανεξαρτήτως ηλικίας, πεποιθήσεων, σεξουαλικών ή και φυλετικών προσανατολισμών. Ο αέρας ελευθερίας που πνέει τον τελευταίο καιρό προήλθε αρχικά από όλα αυτά τα δημόσια πρόσωπα, που δεν είχαν κανένα δισταγμό να δοκιμάσουν, να “παίξουν” με τις επιταγές της μόδας, ενώ πολλές φορές αψηφώντας τες δημιουργούν νέες τάσεις οι οποίες δεν εμπεριέχουν μόνο μια νέα στιλιστική πρόταση, αλλά μεταδίδουν σημαντικά κοινωνικά μηνύματα.
Αποφασίσαμε, λοιπόν, να απαριθμήσουμε σήμερα τις προσωπικότητες που καταλαμβάνουν τις δέκα πρώτες θέσεις σε μια παγκόσμια κλίμακα κατάταξης θέτοντας τις τάσεις… κι ας μην είναι στην Vogue!
- KYLIE JENNER.
- KIM KARDASHIAN-WEST
- CARDI-B
- BEYONCE
- MEGHAN MARKLE
- RIHANNA
- SERENA WILLIAMS
- BLAKE LIVELY
- CHIARA FERRAGNI
- ARIANA GRANDE
Η λίστα μπορεί να τελειώνει εδώ, γι’ αυτό το έτος ωστόσο,εμείς δεν παύουμε να πιστεύουμε στο προσωπικό στυλ, την άποψη και την έμπνευση, που όλοι κρύβουμε μέσα μας και που εκφράζουμε με ποικίλους τρόπους μέσω των ερεθισμάτων που μας δίνονται καθημερινά. Αγαπάμε τον εαυτό μας και να θυμάστε, δημιουργούμε αλλά δεν αντιγράφουμε, γιατί η μοναδικότητα του καθενός από εμάς έχει την δική της ταυτότητα.