British Vogue 2019.

Τελικά και να μην είναι στην Vogue, μπορεί να είναι στην μόδα!

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

Εδώ στο Paramano.gr, σχεδόν όλοι μας έχουμε μνήμες από εκείνο το σημείο στην άκρη του καναπέ το οποίο φιλοξενούσε τόμους περιοδικών μόδας, που κρατούσαν συντροφιά στις μητέρες μας κάποια σαββατοκύριακα. Χιλιάδες σημειώσεις γύρω από σύνολα των νέων συλλογών, σκισμένες σελίδες από editorials, μοντέλα και προϊόντα που κοσμούσαν τις σελίδες της Vogue, του Elle, του Marie Claire αλλά και πολλών άλλων έφταναν στα πορτοφόλια των μαμάδων μας και αργότερα συνήθως στο στούντιο κάποιας μοδίστρας. Ωστόσο, πλέον παρατηρούμε πως ο έντυπος τύπος, αλλά και οι πιο κλασσικοί τύποι ενημέρωσης και καθιέρωσης του τι αποτελεί και τι δεν αποτελεί τάση, έχουν αλλάξει ριζικά.

Με το νέο αγοραστικό κοινό να ζητάει προσωπικότητες με τις οποίες μπορεί να ταυτιστεί ευκολότερα, παρατηρούμε πως οι αποφάσεις περί του τι είναι εντός ή εκτός στον χώρο της μόδας δεν εξαρτάται τόσο από τις ισχυρές φιγούρες πίσω από τα γραφεία της Condé Nast. Η Anna Wintour μπορεί να αποτελεί την “σιδηρά κυρία” στον χώρο, αλλά προσωπικότητες όπως η Rihanna, Chiara Ferragni αλλά και τηλεπερσόνες, που πλέον επεκτείνουν τις επαγγελματικές δραστηριότητες, όπως οι αδελφές Kardashian/Jenner φέρουν κατά μια έννοια μια μεγαλύτερη και πιο άμεση επίδραση, που δεν χρειάζεται αναγκαστικά την επικύρωση των περιοδικών, των δημοσιογράφων ή των κριτικών. Οι νέες γενιές με περισσότερη συνείδηση, άποψη και ελευθερία επιλογών έχουν καταφέρει να δώσουν τον κύριο λόγο σε άτομα με αληθινή δημιουργικότητα ή και όχι, καθώς για να είμαστε ειλικρινής ένα μεγάλο κομμάτι των επίδοξων influencers, αλλά και blogger ανά τον κόσμο δεν αποτελεί πάντα το καλύτερο δείγμα δημιουργικότητας μιας κι εκεί λόγω κορεσμού πολλές ιδέες αντιγράφονται, επαναλαμβάνονται και προβάλουν τις ίδιες “κοπιαρισμένες” τάσεις.

Παρόλα αυτά, δεν αγνοούμε την αξία αλλά και την αξιοπιστία όλων εκείνων που βρίσκονται στις ηγετικές θέσεις από τις οποίες καθορίζουν, αν και έμμεσα, τις τάσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει στο φως ένα νέο είδος προσωπικής προώθησης και διαφήμισης, καθώς επίσης και την ευκαιρία της ανάδειξης των ταλέντων και των καλλιτεχνικών ανησυχιών όλων των χρηστών, ανεξαρτήτως ηλικίας, πεποιθήσεων, σεξουαλικών ή και φυλετικών προσανατολισμών. Ο αέρας ελευθερίας που πνέει τον τελευταίο καιρό προήλθε αρχικά από όλα αυτά τα δημόσια πρόσωπα, που δεν είχαν κανένα δισταγμό να δοκιμάσουν, να “παίξουν” με τις επιταγές της μόδας, ενώ πολλές φορές αψηφώντας τες δημιουργούν νέες τάσεις οι οποίες δεν εμπεριέχουν μόνο μια νέα στιλιστική πρόταση, αλλά μεταδίδουν σημαντικά κοινωνικά μηνύματα.

Αποφασίσαμε, λοιπόν, να απαριθμήσουμε σήμερα τις προσωπικότητες που καταλαμβάνουν τις δέκα πρώτες θέσεις σε μια παγκόσμια κλίμακα κατάταξης θέτοντας τις τάσεις… κι ας μην είναι στην Vogue!

  • KYLIE JENNER. 

    Kylie Jenner at Grammy Awards 2019 in Balmain
  • KIM KARDASHIAN-WEST 
  • CARDI-B

    Cardi B at Rythm and Flow
  • BEYONCE

    Beyonce sreet style 2019
  • MEGHAN MARKLE

    Meghan Markle, The Dutchess of Sussex in Roland Mouret
  • RIHANNA

    Rihanna at Fenty Opening Australia in Custom Atelier Versace
  • SERENA WILLIAMS

    Serena Williams for Nike x Virgil Abloh, Off-White
  • BLAKE LIVELY

    Blake Lively in Versace
  • CHIARA FERRAGNI

    Chiara Ferragni at Balmain Haute Couture SS 19
  • ARIANA GRANDE

    Ariana Grande

Η λίστα μπορεί να τελειώνει εδώ, γι’ αυτό το έτος ωστόσο,εμείς δεν παύουμε να πιστεύουμε στο προσωπικό στυλ, την άποψη και την έμπνευση, που όλοι κρύβουμε μέσα μας και που εκφράζουμε με ποικίλους τρόπους μέσω των ερεθισμάτων που μας δίνονται καθημερινά. Αγαπάμε τον εαυτό μας και να θυμάστε, δημιουργούμε αλλά δεν αντιγράφουμε, γιατί η μοναδικότητα του καθενός από εμάς έχει την δική της ταυτότητα.

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.