img

Οι χριστουγεννιάτικες καμπάνιες μόδας, που θα μας βάλουν στο κλίμα των γιορτών.

*Γράφει η Ελένη Μοραντζή.

Έχει μείνει λιγότερο από ένας μήνας μέχρι τις γιορτές και λόγω της κατάστασης είναι λίγο δύσκολο να μπούμε στο σωστό mood. Ωστόσο επειδή η ζωή συνεχίζεται, οι fashion holiday campaigns έχουν λανσαριστεί και μας δημιουργούν έντονα συναισθήματα. Απόλυτα προσαρμοσμένες στα δεδομένα οι καμπάνιες είναι συγκινητικές και γιορτινές.

Zalando

Η διαδικτυακή πλατφόρμα Zalando λάνσαρε μια εορταστική καμπάνια αφιερωμένη στην απόλυτη έκφραση της ανθρώπινης επαφής, την αγκαλιά. Με φόντο μια δύσκολη χρονιά αβεβαιότητας και αποχωρισμού, η ανθρώπινη σύνδεση δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική και η καμπάνια «θα αγκαλιάσουμε ξανά», επιδιώκει να μεταδώσει το αίσθημα αισιοδοξίας και ελπίδας σε όλη την Ευρώπη.

 Salvatore Ferragamo

Ο οίκος Salvatore Ferragamo ονόμασε την εορταστική του καμπάνια ”Unwrapping Joy”. Τα μοντέλα Ajok Madel, Grace Sharp και Simon Martyn ποζάρουν μαζί με εορταστικά αντικείμενα όπως βεγγαλικά, λαμπερές γιρλάντες και φωτάκια. Η γυναίκα Ferragamo φορά shimmering πλεκτά, κασκόλ  και φαρδιά παντελόνια.

Burberry

Στους δρόμους του Λονδίνου διαδραματίζεται η εορταστική καμπάνια του οίκου Burberry 2020, διατηρώντας τη μαγεία ζωντανή και συνδυάζοντας διαφορετικές δημιουργικές πτυχές όπως μόδα, αθλητισμό και μουσική. Εμπνευσμένο από το κλασικό μουσικό έπος, Singin ‘in the Rain, η καμπάνια σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Riccardo Tisci, και δείχνει πέντε νέους χορευτές να χορεύουν στους δρόμους.

Gucci

Γιορτάζοντας σαν να είναι 1994, ο ιταλικός οίκος Gucci, μας μεταφέρει σε ένα εταιρικό after work pro pandemic party, με τους πρωταγωνιστές να είναι ντυμένοι με σύνολα ρετρό-κιτς από τη συλλογή Epilogue του οίκου. Μετά από άφθονο χορό και ανταλλαγή δώρων, φυσικά απο τον οίκο, η αίσθηση που μας αφήνει αυτή η καμπάνια, είναι νοσταλγία για party και κοινωνικές συναναστροφές.

Prada

Η εορταστική καμπάνια του οίκου Prada επικεντρώνεται στα αξεσουάρ και όχι στους πρωταγωνιστές. Μέσα από τον φακό του Steven Meisel, η καμπάνια ονομάστηκε “A Stranger Calls” και αποτυπώνεται σε ασπρόμαυρο χρώμα. Σε αυτήν, οι εικόνες ζωντανεύουν για να πουν την ιστορία του οίκου Prada, που γράφτηκε από την Candice Carty-Williams.

Versace

H πανδημία είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει την πραγματικότητα των φετινών γιορτών με την οικογένεια, τους φίλους και τους αγαπημένους μας. Ο οίκος Versace ονειρεύεται το μέλλον μεσω ενος roadtrip. Για την καμπάνια, ο Arnaud Lajeunie φωτογραφίζει τα πρόσωπα του Versace, που επιστρέφουν στο σπίτι για τις διακοπές.

Miu Miu

Η Miuccia Prada επέλεξε επτά θρυλικές γυναίκες για να συμμετέχουν στην εορταστική καμπάνια του οίκου Miu Miu, με όνομα “Miu Miu Icons”. Κάθε μια ξεχωριστή, πολυδιάστατη και απίστευτη γυναίκα. Προερχόμενες από τον κινηματογράφο, την μόδα και την μουσική, η καθεμιά είναι διαφορετικό πρότυπο γυναίκας.

Coach

Η καμπάνια του brand Coach“Holiday Is Where You Find It”, υπερασπίζεται την αισιοδοξία εν μέσω μιας ταραχώδους χρονιάς. όπως είναι το 2020. Καλώντας τα πρόσωπα που εκπροσωπούν το brand, Jennifer Lopez και Michael B. Jordan με τις οικογένειές τους, να δημιουργήσουν εικόνες οικογενειακής θαλπωρής, που σαφέστατε είναι κάτι που μας έχει λείψει περισσότερο εν μέσω της πανδημίας αυτής.

Σίγουρα η χρονιά που διανύουμε δεν είναι η καλύτερη. Οι γιορτινές μέρες θα είναι διαφορετικές, σε πολλές περιπτώσεις μακριά από την οικογένεια. Ο καινούριος χρόνος φαντάζει λυτρωτικός κι εμείς περιμένουμε να αγκαλιαστούμε ξανά, να φιληθούμε ξανά, να είμαστε ξανά μαζί με τους αγαπημένους μας. Αυτό είναι το μήνυμα των γιορτινών καμπανιών.

Πηγές: hypebeast.com, elle.com, thefashionisto.com, harpersbazaar.com, russh.com, papermag.com.

Φωτογραφία εξωφύλλου: elle.com

Tags:
0 shares
Η Ελένη Μοραντζή ζει στην Αθήνα. Ασχολείται επαγγελματικά με το "fashion blogging". Παράλληλα σπουδάζει "Γεωλογία" στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η μεγάλη της αγάπη είναι η μόδα, τα ταξίδια και η αρθρογραφία.