βδγνδγν

H Lana Del Rey πρωταγωνιστεί στην νέα καμπάνια του brand SKIMS.

Η βασίλισσα του Coachella είναι η τελευταία μούσα της SKIMS.

Η SKIMS εντυπωσιάζει καθε χρόνο όταν πρόκειται για καμπάνιες, που αφορούν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και φέτος δεν διαφέρει.

@skims

Αυτή τη φορά, σε συνεργασία με τη μητέρα όλων των μητέρων, η SKIMS “στρατολόγησε” τη Lana Del Rey, για να είναι το πρόσωπο της καμπάνια του brand. Την καμπάνια ανέλαβε η φωτογράφο της μόδας, Nadia Lee Cohen. Η καμπάνια στοχεύει να γιορτάσει την εμβληματική αμερικανική αίγλη της Lana, αξιοποιώντας παράλληλα την κινηματογραφική της αισθητική και το ρετρό στυλ της.

«Είμαι μεγάλη θαυμάστρια των SKIMS από την αρχή, οπότε το να συμμετέχω στην καμπάνια του Αγίου Βαλεντίνου είναι τόσο συναρπαστικό», ανέφερε η Lana Del Rey. «Η συλλογή τους είναι τόσο όμορφη και ονειρική, γεγονός που έκανε τη συνεργασία με τη Nadia Lee Cohen στο δημιουργικό κομμάτι, τόσο διασκεδαστική. Ελπίζω να την αγαπήσετε όσο κι εγώ.»

@skims

 

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.