22539776_870641036442794_650411680908784164_n

H Δήμητρα Νίκα, ιδιοκτήτρια του γυναικείου brand “MYA”, σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο www.paramano.gr.

Η Δήμητρα Νίκα, σχεδιάστρια και ιδιοκτήτρια, του γυναικείου brand “MYA Collection“, είναι ένα πεισματάρικο πλάσμα, που μέσα σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, έφτιαξε μια πολύ επιτυχημένη επιχείρηση. Καταλαβαίνετε οτι μου κέντρισε το ενδιαφέρον που κάποιος, που δεν έχει σπουδάσει κάτι σχετικό με τη μόδα, έχει καταφέρει να φτιάξει ένα brand, το οποίο έχει αγαπηθεί από τις γυναίκες και γνωρίζει, γενικότερα, μεγάλη επιτυχία.
Έτσι, λοιπόν, της ζήτησα να μας μιλήσει, να μοιραστεί μαζί μας κάποια από τα επιχειρηματικά της μυστικά και σήμερα, με πολύ μεγάλη μου χαρά, τη φιλοξενούμε στη συνέντευξη της Πέμπτης και την ευχαριστούμε πολύ για αυτό!

 

https://myacollection.com.gr/
https://www.instagram.com/mya_collection/
https://www.facebook.com/myacollection/

Πες μας λίγα λόγια για εσένα και το brand σου; Καταρχάς τι σημαίνει MYA;

Το ΜΥΑ είμαι με λίγα λόγια ΈΓΩ. Είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης προσπάθειας και η εκπλήρωση ενός προσωπικού στόχου να αποδείξω, αρχικά σε μένα, ότι όποιος θέλει πραγματικά κάτι και δουλέψει πολύ για αυτό, μπορεί να τα καταφέρει μέσα σε οποιοδήποτε εργασιακό και οικονομικό περιβάλλον.
Έψαχνα πάνω από 3 μήνες το όνομα, που θα δώσω στο brand. Είχα δει χιλιάδες ονόματα, λέξεις και λογότυπα, είχα περπατήσει σε δρόμους σε Ελλάδα και Ιταλία μήπως και βρω αυτό που ψάχνω. Που δεν ήξερα και τι είναι. Είχα διαβάσει πάρα πολλά βιβλία και στεκόμουν σε κάθε λέξη, που πιθανότατα σημαίνει κάτι. Μέσα σε ένα βιβλίο, τελικά, αρχαίας μυθολογίας είδα μια λέξη γραμμένη τελείως διαφορετικά και είπα αυτή είναι. Μια από τις 3 πλειάδες στην αρχαία μυθολογία και ταυτόχρονα για μένα ΤΟ ΈΝΑ- ΤΟ ΣΎΓΧΡΟΝΟ -ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΌΟτι ακριβώς είναι για μένα το brand αυτό.

Πως γεννήθηκε το brand; 

Η αλήθεια είναι ότι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, προσπαθούσα να έχω κάτι δικό μου. Οτιδήποτε και να ‘ναι αυτό, απλά να είναι δικό μου. Είχα κάνει 3 προσπάθειες (σε τελείως διαφορετικά industries), για τις οποίες όμως ποτέ δεν ένοιωσα σίγουρη ότι μπορούν να γίνουν εταιρεία και να πετύχουν παρ’ όλες τις ατελείωτες ώρες δουλείας, που είχα αφιερώσει. Τότε ήταν μια μέρα, που κατέβαινα την Μεσογείων από την δουλεία μου και είδα ένα μικρό ταμπελάκι στο πλάι του δρόμου, του κλασικού μαραθωνίου, που έλεγε 37 και σκέφτηκα μήπως; Ήταν 2 μήνες πριν τον αγώνα και εγώ δεν έτρεχα ποτέ. Πήγα σπίτι και χωρίς να καταλάβω πως, γράφτηκα. Και άρχισα να τρέχω. Ήξερα ότι δεν είναι εύκολο, χωρίς καθόλου προπόνηση, αλλά πίστευα ότι αν τα καταφέρω μπορώ να κάνω τα πάντα. Έτσι και έγινε. Έτρεξα, τερμάτισα (όχι σε καλή κατάσταση hahaha) και εκείνη τη στιγμή, μέσα στο στάδιο, μου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσω το brand. Ένα brand, για την σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα, η οποία θέλει να είναι και να νοιώθει διαφορετική και σίγουρη για τον εαυτό της.

YΠ. Καλή επιτυχία σε όλους όσους θα τρέξουν την επόμενη εβδομάδα στον Μαραθώνιο. Τα λέμε στην εκκίνηση!

 

Περιέγραψε μου τη γυναίκα που φοράει “MYA”.

Η σύγχρονη εργαζόμενη, δυναμική γυναίκα, που νοιώθει μοναδική, σίγουρη για τον εαυτό της και τι μπορεί να πετύχει. Η γυναίκα που νοιώθει ελεύθερη και βασίζεται στις ικανότητες της, για να πάει παρακάτω και να πετύχει τον επόμενο προσωπικό της στόχο και όνειρο.

Όταν σε μια από τις πρώτες μας κουβέντες σου είπα “μα πως έγινες σχεδιάστρια”, μου απάντησες “μα δεν είμαι σχεδιάστρια”. Ενώ εσύ σχεδιάζεις τα ρούχα, θεωρείς τον εαυτό σου περισσότερο επιχειρηματία, παρά σχεδιάστρια;

Είναι κάτι που μου λένε πολλοί. Η αλήθεια είναι ότι είμαι σχεδιάστρια, εφόσον εγώ σχεδιάζω όλες τις συλλογές. Από την άλλη δεν έχω τελειώσει σχέδιο και δεν είχα ποτέ καμία σχέση με τον χώρο αυτό. Έχω σπουδάσει ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και τα “Μaster μου είναι στο “Μanagement” στην ΑΣΣΟΕ. Για αυτό και θεωρώ ότι θα είναι άδικο, να πω ότι ξέρω σχέδιο, εφόσον υπάρχουν πολλοί άλλοι. που το κάνουν πολύ καλύτερα από εμένα. Θεωρώ ότι όλο αυτό είναι επιχειρηματικότητα, και το βλέπω περισσότερο από αυτήν την οπτική. Βλέπω την συνολική εικόνα του brand και όχι μόνο την οπτική του σχεδίου.

“Follow your dreams -Believe in yourselves and never give up” D.N.

Αυτή τη χρονική περίοδο εκτός από το brand, απασχολείσαι και σε έναν εντελώς διαφορετικό χώρο, με την ιδιότητα της ΗR Headhunter. Πως συνδυάζεις αυτούς τους δυο διαφορετικούς κόσμους;

Η δουλεία μου ήταν και είναι το HR. Αυτό έχω σπουδάσει και δουλεύω σε αυτό το industry από τα 22 μου σε μεγάλους οργανισμούς και πολυεθνικές φτάνοντας και HR Manager σε αρκετά γνωστή εταιρία. Από τον Απρίλιο αποφάσισα ότι και αυτό ήρθε η ώρα να το πάω σε ένα επόμενο βήμα, οπότε παράλληλα με το brand ξεκίνησα να δουλεύω για άλλες πολυεθνικές ως freelancer, σαν HR Talent Recruitment Manager /Headhunter, για senior positions.

Το brand σου μετράει 1,5 χρόνο ζωής. Πως γίνεται, μέσα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, να έχεις καταφέρει, να έχεις μια μεγάλη γκάμα γυναικών, που προτιμούν και εμπιστεύονται τη MYA;

Ξεκίνησα από το 0 και η αλήθεια είναι ότι νοιώθω παραπάνω από ευγνώμων για όλη αυτή την υποστήριξη, που έχει εισπράξει το brand τον τελευταίο 1.5 χρόνο. Δίνω μεγάλη σημασία στα υφάσματα, στην ποιότητα ραφής και στα υλικά που χρησιμοποιούμε, και θεωρώ ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το Α και το Ω συστατικό επιτυχίας.

Παρατηρώντας τις σελίδες των social media της “ΜYA”, είδα οτι η σελίδα στο “Facebook” έχει σχεδόν 127.000 ακόλουθους και η αντίστοιχη στο “Instagram” 60.000! Πως το κατάφερες αυτό;

Θεωρώ ότι το μέλλον είναι to Internet και το e-Commerce. Και από την πρώτη στιγμή προσπάθησα να το χτίσω μέσω των social media. Επίσης, λόγω του ότι δούλευα πολλές ώρες, όταν ξεκίνησα το brand, το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι κάτι ηλεκτρονικό, το οποίο να μπορώ να χειρίζομαι εκτός ωρών εργασίας. Παρόλα αυτά η υποστήριξη του κόσμου είναι κάτι το οποίο δεν φανταζόμουν ποτέ και τους ευχαριστώ όσο τίποτα για αυτό!

Οι τιμές των ρούχων σου είναι προσιτές. Πως καταφέρνεις να διατηρείς τόσο προσιτές τιμές, ενώ τα ρούχα κατασκευάζονται στην Ελλάδα και σε μικρό αριθμό κομματιών;

Ναι ισχύει είναι προσιτές και προσπαθώ πολύ για αυτό, γιατί η αλήθεια ειναι ότι έχω υψηλά κόστη παραγωγής, εφόσον τα ρούχα φτιάχνονται στην Ελλάδα και ράβονται από Ελληνίδες και μάλιστα σε μικρές παραγωγές, ώστε να είναι μοναδικά. Δεν είναι εύκολο αυτό, απλά προσπαθώ να υπηρετώ την αρχική μου ιδέα, να έιναι ρούχο το οποίο να μπορεί να αγοράσει μια γυναίκα, η οποία θέλει να είναι ντυμένη chic και με πολύ καλά ποιοτικά ρούχα, χωρίς όμως να δίνει πάρα πολλά λεφτά για αυτό.

Πως έχεις φανταστεί το μέλλον του brand σου; Κάνεις όνειρα;

Φυσικά και κάνω όνειρα και μάλιστα τόσα πολλά που μερικές φορές αναρωτιέμαι αν ποτέ θα προλάβω να τα εκπληρώσω. Στόχος μου είναι να γίνει ένα μεγάλο και αγαπητό brand τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε ξένες αγορές κάτι το οποίο έχω αρχίσει να χτίζω ήδη σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία.

Δε θα μπορούσα να μη σου ζητήσω να δώσεις μια συμβουλή, σε όλα τα νέα παιδιά, που θέλουν να ξεκινήσουν το δικό τους brand μόδας.

Να πιστέψουν στον εαυτό τους, να δουλέψουν πολύ για το όνειρο τους και να μην τα παρατάνε ποτέ.

Τέλος θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Καλλιόπη Μπαρτσή, Λυδία Σατήρη, Μαρία Βασιλογιανακοπούλου, Ιουλία Λούβαρη, Ανίσα Χαχίμ, Πέτρο Γαρδικλή και Ερρίκο Αρδιτή, που πίστεψαν σε εμένα και είναι δίπλα μου σε αυτό το υπέροχο “ταξίδι”.

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και τελειόφοιτος του τμήματος "Μονωδίας και Μελοδραματικής" του Ωδείου Δημήτρης Μητρόπουλος. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά(Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.)