20200717-Gucci-08

O οίκος Gucci για ακόμη μια φορά πρωτοτυπεί στην παρουσίαση της Cruise collection του!

*Γράφει η Κωνσταντίνα Τάκου.

Ακόμη μία φορά ο Alessandro Michele, creative director του οίκου Gucci σπάει την ”μονοτονία” της μόδας και προσπαθεί να εισάγει στον χώρο όλο και περισσότερες πρωτοποριακές ιδέες, που έχουν πίσω τους βαθύτερα κοινωνικά μηνύματα. Αυτή την φορά επιλέγει έναν πρωτότυπο τρόπο για να παρουσιάσει την Crusie 2021 collection του, αντί για fashion show δημιουργεί ένα lookbook στο οποίο τα μοντέλα του είναι κυρίως τα άτομα που δουλεύουν στο σχεδιαστικό τμήμα του οίκου.

Η κολεξιόν έχει τον τίτλο ”Epilogue Collection” και είναι μια ωδή στο τέλος των fashion shows, όπως τα γνωρίζουμε.

“Πλέον η κατάσταση που βιώνουμε μας έχει υποχρεώσει να γίνουμε πιο παραγωγικοί και να σκεφτούμε νέες ιδέες γύρω από τον τρόπο διαφήμισης και παρουσίασης των προϊόντων έχοντας πάντοτε το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως σύμμαχο μας.”

H παρουσίαση της Gucci co-ed Epilogue Collection έγινε στην Ρώμη μέσω live streaming στο Palazzo Sacchetti και αποτέλεσε κομμάτι της Milan 1st Digital Fashion Week. Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία, αφού η αίθουσα δεν περιείχε καθόλου θέσεις για τους παρευρισκόμενους αλλά κρατώντας αποστάσεις παρακολούθησαν το ηλεκτρονικό θέαμα σαν μια μικρή μορφή performance.

 

”Αποφάσισα να αφήσω για λίγο τον ρόλο του εμμονικού σκηνοθέτη, χαλάρωσα και δεν ασχολήθηκα με τον πλήρη έλεγχο των σκηνών, έτσι άφησα το κάθε μοντέλο να χτίσει την εικόνα του… όπως θα έκανε ένας φωτογράφος, ένας παραγωγός και ένας σκηνογράφος”  λέει ο Alessandro Michele σε πρόσφατη συνέντευξη.

Η ομάδα σχεδιασμού του οίκου απαρτίζεται από αρκετά διαφορετικούς χαρακτήρες,που φέρουν το δικό τους προσωπικό στυλ. Με funky χαρακτήρα και αρκετό αυθορμητισμό οι σχεδιαστές δημιούργησαν εικόνες οι οποίες συνδύαζαν αρκετούς διαφορετικούς τύπους στυλ, πάντοτε όμως παντρεμένους με επαγγελματικό τρόπο, που τους έκαναν να ξεχωρίζουν.

Συνολικά συναντήσαμε 76 διαφορετικά outfit, αντρικά και γυναικεία και περιείχαν το καθένα ξεχωριστά το όνομα του κάθε σχεδιαστή και το τμήμα στο οποίο εργάζεται πάνω σε post it με neon αποχρώσεις. Επίσης αναγράφονταν με αστείο τρόπο κάποια αξεσουάρ στα οποία ο θεατής άξιζε να κάνει focus ή τις μικρές beauty λεπτομέρειες που κάναν την διαφορά. Αξίζει να αναφερθεί και η συνεργασία του με το brand Liberty London η οποία περιείχε floral κομμάτια και σε κάθε εικόνα αναγράφονταν με ”G”.

Αξίζει να παρακολουθήσετε το video και να δείτε το κάθε ξεχωριστό στυλ.

*Φωτογραφίες εξωφύλλου και κειμένου: hypebae.com

Πηγές: hypebae.com, newsbreak.com

Tags:
0 shares
Η Κωνσταντίνα Τάκου είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Εργάζεται ως θεατρολόγος, αλλά λατρεύει τον χώρο της μόδας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια φωτογραφίας και ενημερώνεται καθημερινά για τις καινούριες τάσεις.