Fendi & Skims: Η νέα, ενδιαφέρουσα συνεργασία στο χώρο της μόδας.
*Γράφει η Δήμητρα Μαλαπάνη.
Ο ιταλικός οίκος μόδας Fendi, μετά την συνεργασία με τον οίκο Versace, με τον οποίο δημιούργησαν μια ενδιαφέρουσα συλλογή, συνεχίζει τις συνεργασίες στο χώρο της μόδας αυτή τη φορά με το brand εσωρούχων Skims, που έχει ιδρύσει η Kim Kardasian.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Fendi, Kim Jones, σε συνεργασία με την Kim Kardasian, δημιούργησαν μια capsule συλλογή με εσώρουχα και shapewear, στην οποία “ενώνεται η αισθητική των δύο brands και απευθύνεται σε κάθε σύγχρονη γυναίκα“, όπως αναφέρει ο οίκος Fendi.
Η Kim Kardasian από την πλευρά της αποκάλυψε τη νέα της συνεργασία με μια φωτογραφία στο Instagram, φορώντας κομμάτια της συλλογής τους, καλσόν και κορμάκι σε μαύρο χρώμα και τυπωμένα τα logos των Fendi και Skims, γράφοντας: “Σας συστήνω τη συλλογή Fendi x Skims, την πρώτη στο είδος της συνεργασία, που ενώνει τη πολυτέλεια του οίκου Fendi με την πρωτοπορία του brand Skims“.
Η capsule συλλογή των Fendi & Skims αποτελείται από top, tank φορέματα σε βελούδινη υφή, see-through lingeries, ολόσωμες φόρμες με τα logos των δύο brands. Τα χρώματα που κυριαρχούν σε αυτή τη συλλογή είναι μαύρο, χακί, φούξια και αποχρώσεις του μπεζ. Η limited collection περιλαμβάνει, επίσης, νέες εκδοχές από τις τσάντες του οίκου Peekaboo, Baguette και τη Sunshine Shopper.
Αρκετά ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που προέκυψε η συγκεκριμένη συνεργασία. Όπως αναφέρει ο Kim Jones, η έμπνευση ήρθε μέσα από μια σύσκεψη με τη σχεδιαστική ομάδα του οίκου Fendi, στην οποία ανήκουν η Silvia Venturini Fendi, καλλιτεχνική διευθύντρια των αξεσουάρ και της ανδρική ένδυσης και η Delfina Delettrez Fendi, καλλιτεχνική διευθύντρια κοσμημάτων. Συγκεκριμένα αναφέρει: “Καθώς κάναμε σύσκεψη γύρω από το τραπέζι, όλες οι γυναίκες της ομάδας σώπασαν και άρχισαν να κοιτούν τα κινητά τους. Δεν είχα καταλάβει, αλλά περίμεναν το λανσάρισμα της νέας συλλογής Skims. Τότε ήταν που σκέφτηκα: ας κάνουμε κάτι μαζί“, διηγείται ο Βρετανός σχεδιαστής.
Το τελευταίο διάστημα γίνονται όλο και περισσότερες συνεργασίες στο χώρο της μόδας, γεγονός που είναι αρκετά θετικό. Οι οίκοι μόδας και διάφορα brands συνεργάζονται και δημιουργούν συλλογές με έμπνευση, στυλ και χαρακτήρα, ακόμα και όταν οι δύο πλευρές έχουν διαφορετική ταυτότητα και απευθύνονται σε διαφορετικό στυλ γυναικών. Μέσα από τη συνεργασία τους, καταφέρνουν να ενώσουν αυτά τα αντίθετα στοιχεία και να δημιουργήσουν πρωτοποριακές και ενδιαφέρουσες συλλογές.
*Πηγές: www.harpersbazaar.gr, www.harpersbazaar.com, www.edition.cnn.com
**Φωτογραφία Εξωφύλλου:www.ladytimes.com