246216070_4588286677892628_4561323802545723686_n

Στο ναό του Δία στη Νεμέα η νέα καμπάνια του οίκου Dior.

Η τέχνη και ο πολιτισμός της κλασικής Ελλάδας έχουν διαμορφώσει την Cruise συλλογή του οίκου Dior για το 2022, υπό την επιμέλεια της Maria Grazia Chiuri. Με μια κομψότητα που ξεπερνά τις εποχές, αλλά ταυτίζεται απόλυτα με τον σύγχρονο κόσμο. Τα απαλά ντραπέ και πλισέ φορέματα θυμίζουν αγαλματίδια, σαν άλλες Καρυάτιδες και οι απαλές αποχρώσεις τους επίσης, χρωματίζουν και δίνουν μια νέα υπόσταση στον ήδη γνωστό τρόπο ραπτικής του οίκου. Εν τω μεταξύ, ο αθλητισμός των αρχαίων Ελλήνων μεταφέρεται κι αυτός στη συλλογή μέσω μιας σύγχρονης ερμηνείας, με σπορ κομμάτια και το νέο μοτίβο «DiorStar». Iconic δημιουργίες όπως το «Lady Dior» και το «Dior Bobby» έχουν επανέλθει στο προσκήνιο και ενώνονται με κάποιες μικρές παραλλαγές με του νέο στυλ «Dior Vibe» της σεζόν, εμπνευσμένες από τσάντες μπόουλινγκ και θα διατίθενται στο κοινό από τον Ιανουάριο του 2022.

Όλη η φωτογράφιση η οποία πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας έγινε με την υποστήριξη του Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού – ΟΔΑΠ και έλαβε χώρα στο Ναό του Δία στη Νεμέα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε το οπτικοακουστικό υλικό από την καμπάνια, που παρουσιάζει τη νέα συλλογή του οίκου και ταυτόχρονα κάνει ακόμα πιο γνωστή την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδος.

© Julia Hetta

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και τελειόφοιτος του τμήματος "Μονωδίας και Μελοδραματικής" του Ωδείου Δημήτρης Μητρόπουλος. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά(Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.)