1592993606193255-16_FendiCaliforniaSky_Special-Shooting

California Sky: Μία μοναδική συνεργασία του οίκου Fendi και του Joshua Vides.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

Ο διάσημος και μέχρι τώρα εμβληματικός ιταλικός οίκος μόδας, η Fendi παρουσίασε τη συλλογή Prefall 2020, με τίτλο “California Sky”, ξεφεύγοντας από τις κλασικές κομψές γραμμές τους, μέσω μιας συνεργασίας με τον εικαστικό καλλιτέχνη Joshua Vides.

Η Silvia Venturini Fendi δημιούργησε για άλλη μια φορά μια μοναδική και πολυτελή συλλογή, η οποία φωτίζεται από μια ελαφριά πινελιά που συνδυάζεται με την ελεύθερο χαρακτήρα της Καλιφόρνιας, το δυναμισμό και φυσικά, την πλούσια streetwear και γκράφιτι επιρροή, του καλλιτέχνη από το Λος Άντζελες, Vides, δημιουργώντας μια συλλογή με minimal και trompe-l’oleil διάθεση.

Ο μονοχρωματικός χρωματικός συνδυασμός είναι η κύρια αισθητική της συλλογής, που συμπληρώνεται από λεπτές παστέλ, ombre ροζ και tie-dye μπλε αποχρώσεις, εμπνευσμένες από τον ρωμαϊκό ουρανό. Η συλλογή λανσάρεται εγκαίρως για μελλοντικές αποδράσεις στην παραλία και προσφέρει ανδρικά και γυναικεία ρούχα μαζί με μια συλλογή από αξεσουάρ, όπως οι εμβληματικές τσάντες Peekaboo και Baguette.

Συγκεκριμένα, η γυναικεία σειρά διαθέτει ένα υπέροχο μακρύ μεταξωτό φόρεμα, ένα βαμβακερό πουκάμισο με κουμπιά και ραφές trompe-l’oeil, ένα σακάκι gabardine σε συνδυασμό με μια φούστα, crop-tops, ένα μπουρνούζι αλλά και πολλά άλλα φορέματα, παντελόνια, σορτς και μπλουζάκια. Η σειρά ανδρικών ενδυμάτων περιέχει μπλουζάκια, πουκάμισα, τζιν, σορτς σε στυλ βερμούδας, πουλόβερ, μπουφάν και μαγιό ενώ υπάρχει μια επιλογή από αξεσουάρ, όπως διάφορα είδη παπουτσιών, κοσμήματα, γυαλιά, δερμάτινα είδη και πολλά ακόμη που μας κάνουν να εξερευνούμε για ώρες το e-shop του οίκου.

Η νέα συλλογή θυμίζει έντονα και αντλεί επιρροές από το Νορβηγικό synth-pop συγκρότημα A-Ha και το επιτυχημένο μουσικό βίντεο του τραγουδιού “Take On Me”, όπου παρατηρούμε μία κοινή γραφιστική cartooned επιρροή που μας θυμίζει επίσης, διάσημους καλλιτέχνες της pop-art όπως ο Andy Warhol, με ωστόσο, μια πιο minimal διάθεση. Κάτι το οποίο μας πηγαίνει πίσω σε πιο ξέγνοιαστες αλλά και πολυτελής εποχές των δεκαετιών του ’80 και του ’90.

Μετά το project κατά το οποίο ο Vides είχε σχεδιάσει το προσωρινό Fendi Caffe στο Harrods το περασμένο καλοκαίρι, ο εικαστικός καλλιτέχνης με καταγωγή από την Γουατεμάλα και την Αμερική, είχε επίσης χρησιμοποιήσει τις ιδιαίτερες γραφιστικές του ικανότητες, για πολλές άλλες συνεργασίες.

Με μερικές από αυτές να είναι τα ειδικά σχεδιασμένα παπούτσια Nike για τον Lebron James, μία μοναδική Mercedes Benz, αλλά και ένα παρεκκλήσι στο Λας Βέγκας. Η συνέχεια λοιπόν, αυτής της συνεργασίας με τον θρυλικό Ιταλικό οίκο δημιουργεί ένα στυλ που μπορεί να οριστεί ως Urban, την οποία σίγουρα θα θυμόμαστε στην ιστορία της μόδας, καθώς διαθέτει όχι μόνο έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα αλλά και prints τα οποία αναδιαμορφώνουν το κλασικό resort στυλ του οίκου Fendi και το εμβληματικό λογότυπο FF.

Κλείνοντας λοιπόν, θα χρησιμοποιήσουμε τα λόγια της ίδιας της Silvia Venturini Fendi: “Σκέφτηκα ότι το συναίσθημα που μπόρεσε να δώσει απλά χρησιμοποιώντας έναν μαύρο μαρκαδόρο ήταν απίστευτο. Είναι στο DNA μας να μοιραστούμε τη δημιουργικότητα και να συνεργαστούμε πολύ ανοιχτά με νέους ανθρώπους”. 

Μία φράση, από μία μεγάλη κυρία της μόδας η οποία μας αποδεικνύει μέσα από συνεργασίες σαν και αυτήν αλλά και πολλές άλλες κινήσεις, πως η μόδα εξελίσσεται και προσπαθεί να ανανεώνει τις ιδέες και τα πρόσωπα εντός αυτής.

Η κολεξιόν είναι πλέον διαθέσιμη σε όλα τα e-shop και φυσικά καταστήματα Fendi.

Όλες οι εικόνες προέρχονται χάριν της παραχώρησης επίσημου υλικού από τον οίκο Fendi και μέσω αναζήτησης Google. 

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.