kuyt

Ο οίκος Burberry ανακοίνωσε επισήμως την νέα εποχή του οίκου με την υπογραφή του Daniel Lee.

*Γράφει η Ιωάννα Παπανικολάου.

Η προσμονή είναι μεγάλη για την πρώτη συλλογή του Daniel Lee ως νέου δημιουργικού διευθυντή της Burberry. Πριν από το σόου της 20ης Φεβρουαρίου, η επωνυμία παρουσίασε μια νέα καμπάνια – την πρώτη της εποχής του Lee – και ανακοίνωσε μερικά συναρπαστικά νέα.

Τον Δεκέμβριο, ο Lee ανέφερε στο Vogue Runway ότι “Ο οίκος Burberry κρατά τη σημαία για τη βρετανικότητα και το Ηνωμένο Βασίλειο και για τον πολιτισμό. Επομένως, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τις πλατφόρμες μας γιατί έχουμε ευθύνη να επικοινωνούμε αυτά τα πράγματα”. Ο σχεδιαστής έμεινε πιστός στον λόγο του, επιλέγοντας τον Βρετανό φωτογράφο Tyrone Lebon για να απαθανατίσει την πρώτη του καμπάνια για το brand – με πρωταγωνιστές τους John Glacier, Shygirl, Vanessa Redgrave, Lennon Gallagher, Liberty Ross, Raheem Sterling και Jun Ji-hyun – ανάμεσα σε εμβληματικά αξιοθέατα του Λονδίνου όπως η Πλατεία Τραφάλγκαρ και η γέφυρα Alberet.

Photo Credits: Burberry | Instagram
Photo Credits: Burberry | Instagram
Photo Credits: Burberry | Instagram
Photo Credits: Burberry | Instagram
Photo Credits: Burberry | Instagram

Οι εικόνες αποκαλύπτουν δύο μεγάλες εξελίξεις της εποχής Lee. Το πρώτο είναι ένα ενημερωμένο λογότυπο, το οποίο επαναφέρει τον έφιππο ιππότη. (Σύμφωνα με τη Vogue Business, το λογότυπο της ιππασίας δημιουργήθηκε το 1901, αλλά διακόπηκε το 2018 υπό τον Riccardo Tisci, ο οποίος το αντάλλαξε με ένα μονόγραμμα “TB”, αναφερόμενο στον ιδρυτή Thomas Burberry.)

Πηγές: Elle.com, Fashionista.com

*Φωτογραφία εξωφύλλου: Burberry |Instagram

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.