Ο οίκος Burberry ανακοίνωσε επισήμως την νέα εποχή του οίκου με την υπογραφή του Daniel Lee.
*Γράφει η Ιωάννα Παπανικολάου.
Η προσμονή είναι μεγάλη για την πρώτη συλλογή του Daniel Lee ως νέου δημιουργικού διευθυντή της Burberry. Πριν από το σόου της 20ης Φεβρουαρίου, η επωνυμία παρουσίασε μια νέα καμπάνια – την πρώτη της εποχής του Lee – και ανακοίνωσε μερικά συναρπαστικά νέα.
Τον Δεκέμβριο, ο Lee ανέφερε στο Vogue Runway ότι “Ο οίκος Burberry κρατά τη σημαία για τη βρετανικότητα και το Ηνωμένο Βασίλειο και για τον πολιτισμό. Επομένως, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τις πλατφόρμες μας γιατί έχουμε ευθύνη να επικοινωνούμε αυτά τα πράγματα”. Ο σχεδιαστής έμεινε πιστός στον λόγο του, επιλέγοντας τον Βρετανό φωτογράφο Tyrone Lebon για να απαθανατίσει την πρώτη του καμπάνια για το brand – με πρωταγωνιστές τους John Glacier, Shygirl, Vanessa Redgrave, Lennon Gallagher, Liberty Ross, Raheem Sterling και Jun Ji-hyun – ανάμεσα σε εμβληματικά αξιοθέατα του Λονδίνου όπως η Πλατεία Τραφάλγκαρ και η γέφυρα Alberet.
Οι εικόνες αποκαλύπτουν δύο μεγάλες εξελίξεις της εποχής Lee. Το πρώτο είναι ένα ενημερωμένο λογότυπο, το οποίο επαναφέρει τον έφιππο ιππότη. (Σύμφωνα με τη Vogue Business, το λογότυπο της ιππασίας δημιουργήθηκε το 1901, αλλά διακόπηκε το 2018 υπό τον Riccardo Tisci, ο οποίος το αντάλλαξε με ένα μονόγραμμα “TB”, αναφερόμενο στον ιδρυτή Thomas Burberry.)
Πηγές: Elle.com, Fashionista.com
*Φωτογραφία εξωφύλλου: Burberry |Instagram