IMG_8353

Το www.paramano.gr σας παρουσιάζει το brand “NAZEZHDA”!

“Στην αποψινή συνέντευξη φιλοξενούμε την ιδιοκτήτρια του brand “NAZEZHDA”. Ένα brand που χρόνο με το χρόνο εξελίσσεται και που οι γυναίκες το έχουν προτιμήσει από την πρώτη στιγμή του. Αυτό που κέρδισε το ενδιαφέρον μου είναι τα φίνα υφάσματα και οι κομψές σιλουέτες με τις “kitchy” λεπτομέρειες, που εξισορροπούνται με έναν πολύ όμορφο τρόπο. Δε θέλω να σας κουράσω, οπότε ας γνωρίσουμε καλύτερα και τη Νάντια και το brand Nazezhda.”
-Nίκος Αλιάζης

Facebook: Nazezhda
Instagram: nazezhda_clothing
Site: www.nazezhda.com

Πες μας λίγα λόγια για τo brand σου, πως δημιουργήθηκε το Nazezhda Clothing;

Η  “NAZEZHDA” ιδρύθηκε το 2013 και είναι αφιερωμένη στην γιαγιά μου, εξού και το όνομα nazezhda που στα ελληνικά σημαίνει ελπίδα. Στο logo μου απεικονίζονται οι σημύδες, που σχετίζονται με το επίθετο της γιαγιάς μου Berioskina, δέντρα που ανθίζουν σε μεγάλη ποσότητα στη δεύτερη πατρίδα μου τη Ρωσία.

Το brand δημιουργήθηκε έπειτα από την ανάγκη μου να δημιουργήσω κομψά, πλουμιστά κι εντόνως θηλυκά ρούχα.

Πότε και πως ξεκινάει η ενασχόληση σου με τη μόδα;

Το 2013 μετά από παρότρυνση φίλου τόλμησα την  1η μου συλλογή, χωρίς όμως να στοχεύω στην επαγγελματική μου ενασχόληση με το χώρο. Το styling και η σχεδίαση σαν μορφή τέχνης είναι κάτι που με ιντρίγκαρε από μικρή, αλλά ποτέ δεν είχα όνειρο να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Κατόπιν παρακολούθησα μαθήματα πατρόν και σχεδίου. Στο brand αναλαμβάνω το σχέδιο και την επιλογή των υλικών και πίσω μου υπάρχει μια ομάδα που αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.

Περιέγραψε μου τη γυναίκα που φοράει Nazezhda.

Οι γυναίκες Nazezhda είναι ανεξάρτητες, ισχυρές και μαχητικές. Η Nazezhda εμπνέεται  από τις γυναίκες που γνωρίζει και ωριμάζει μαζί τους, καθώς και από μια φανταστική μούσα η οποία ψιθυρίζει ”sisterhood” ύμνους στο υποσυνείδητό της.

Ποια είναι η φιλοσοφία του brand σου;

Το brand NAZEZHDA εκφράζει ιδέες, συναισθήματα και γεμάτα θετική ενέργεια κύματα μέσα από μοναδικά σχέδια και την ισχυρή πεποίθηση των γυναικών που επιθυμούν να επαναπροσδιορίσουν την κουλτούρα εκφράζοντας ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο φάσμα θηλυκότητας.

Με στόχο πάντα να ντυσεί  μια γυναίκα χωρίς να τη «γδύσει», δημιουργεί με πάθος τη δική της συμμορία κοριτσιών «GrrrlGang» γεμάτη από γυναίκες που αισθάνονται νέες.

Μίλησε μας για τη νέα σου συλλογή για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 “Βlossom Girl”.

Η συλλογή που τρέχει αυτή την περίοδο είναι η “Βlossom girl”  2019 collection. Τα βαριά χρώματα του χειμώνα έρχονται να αντικατασταθούν από λαμπερές και παστέλ αποχρώσεις που παραπέμπουν στα χρώματα της φύσης την εποχή της άνοιξης. Αέρινα υφάσματα, glitter και δαντέλες δίνουν το παρόν. Έμφαση δίνεται και σε αυτή τη συλλογή στους ώμους και στη μέση , στοιχεία άκρως σεξουαλικά στο γυναικείο σώμα.  Μην ξεχνάμε πως η φιλοσοφία του brand είναι να αναδείξει την δύναμη της γυναικείας φύσης χωρίς όμως να εγκλωβίσει τα θηλυκά της στοιχεία .

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια σε σχέση με το brand σου;

Δεν μου αρέσει να κάνω πολλά όνειρα και σχέδια για το μέλλον. Όσοι με γνωρίζουν προσωπικά αναγνωρίζουν τον αυθορμητισμό μου και την δυσκολία μου στον προγραμματισμό.  Προτιμώ να απολαμβάνω το παρόν και να μη χάνω το χρόνο μου προγραμματίζοντας το αύριο. Το brand έχει, για καλή μου τύχη, μια σταθερά ανοδική πορεία και εφόσον αυτή η συνταγή έχει πετύχει μέχρι στιγμής δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξω.

Κλείνοντας θα ήθελα να δώσεις μια συμβουλή σε όλους τους νέους σχεδιαστές μόδας.

Δε θεωρώ πως είμαι η καταλληλότερη να δίνω συμβουλές σε αυτό το χώρο, παρόλα αυτά με τη λίγη εμπειρία που έχω στο κομμάτι της μόδας και του design αυτό που θα συμβούλευα τους νέους συναδέλφους μου είναι να τολμούν και να μη φοβούνται την αποτυχία. Αν δε τολμήσεις αυτό που επιθυμείς δε θα μάθεις ποτέ πόσο αποδοτικός ή μη θα είσαι, οπότε γιατί να κλοτσήσεις την ευκαιρία σου. δ

* To brand NAZEZHDA θα συμμετέχει στο φετινό MadWalk και εμείς ανυπομονούμε να δούμε τη συνεργασία αυτή!

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και τελειόφοιτος του τμήματος "Μονωδίας και Μελοδραματικής" του Ωδείου Δημήτρης Μητρόπουλος. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά(Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.)