sscc

Επιστροφή για τo brand Bottega Veneta στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θυμάστε όταν η Bottega Veneta διέγραψε όλους τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2021 υπό τις οδηγίες του Daniel Lee; Μόλις δύο χρόνια αργότερα, φαίνεται ότι η πολυτελής επωνυμία, την οποία διευθύνει ο Matthieu Blazy από τον Νοέμβριο του 2021, έχει επιστρέψει στα social media.

Λίγο πριν από την επερχόμενη παρουσίαση του Blazy για την πασαρέλα για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, η ιταλική εταιρεία επέστρεψε αθόρυβα στο Weibo, μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που χρησιμοποιείται συνήθως στην Κίνα. Η επωνυμία κυκλοφόρησε το teaser για την επερχόμενη συλλογή της την Τετάρτη, με τη δημοσίευση να κερδίζει περισσότερες από 2,5 εκατομμύρια προβολές από τη στιγμή που αναρτήθηκε. Ακολούθησε σύντομα άλλο ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων την Πέμπτη, καθώς ο λογαριασμός άρχισε να κερδίζει το ενδιαφέρον του κοινού με περίπου 2.700 ακόλουθους στις 24 Φεβρουαρίου.

Photo Credits: Bottega Veneta

Ενώ το brand Bottega Veneta δεν έχει ακόμη κοινοποιήσει δήλωση σχετικά με την επιστροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτή η ενημέρωση θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ του οίκου, αποκλίνοντας από το μοντέλο του Lee να απενεργοποιήσει όλους τους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με εξαίρεση ανεπίσημους χειρισμούς – λογαριασμούς όπως το @newbottega.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Kering, François-Henri Pinault, εξήγησε τότε για την απόφαση της αποχής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Όσον αφορά τη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας, δεν εξαφανίζεται από τα κοινωνικά δίκτυα – απλώς τα χρησιμοποιεί διαφορετικά. Η Bottega αποφάσισε, σύμφωνα με την τοποθέτησή της, να στηριχθεί πολύ περισσότερο στους πρεσβευτές και τους θαυμαστές της, δίνοντάς τους το υλικό που χρειάζονται για να μιλήσουν για τη μάρκα μέσω διαφόρων κοινωνικών δικτύων, αφήνοντάς τους να μιλούν για τη μάρκα αντί να το κάνουμε εμείς οι ίδιοι».

Με την επανεκκίνηση του Weibo, η Bottega Veneta θα μπορούσε ενδεχομένως να επιστρέψει σε εφαρμογές όπως το Instagram ή ακόμα και το TikTok. Μείνετε συντονισμένοι καθώς μαθαίνουμε περισσότερα και ενημερώνεστε για τα νέα της Εβδομάδας Μόδας στο Paramano.gr. Η παρουσίαση της συλλοηγής FW23 του Bottega Veneta θα πραγματοποιηθεί στις 25 Φεβρουαρίου 2023.

Photo Credits: Bottega Veneta – Weibo
Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.