Η επίδειξη του οίκου Schiaparelli έγινε viral σε μόλις λίγα λεπτά!
Η επίδειξη του οίκου Schiaparelli για την Άνοιξη 2023 στα πλαίσια της Εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι είναι ήδη το αποκορύφωμα της σεζόν και μόλις ξεκίνησε. Αφού η Kylie Jenner εθεάθη να παρευρίσκεται στο σόου φορώντας ένα φόρεμα διακοσμημενο με κεφάλι λιονταριού και η Doja Cat έφτασε με ένα κόκκινο σύνολο από την κορυφή μέχρι τα νύχια, ξέραμε ότι η επίδειξη θα συζητηθει.
Πραγματοποιήθηκε στο Petit Palais, εκτός από τη Naomi Campbell που περπάτησε στην πασαρέλα – κάτι που είναι σίγουρο ότι θα εντυπωσιάσει – η συλλογή προσέγγισε τον σουρεαλισμό σύμφωνα με το σχεδιαστή του οίκου Daniel Roseberry. Περιλάμβανε δημιουργίες που ήταν εμπνευσμένες από ένα διαφορετικό ζώο. Από παγώνια και φίδια μέχρι λιοντάρια και τίγρεις, η συλλογή πρόσφερε μια εντυπωσιακή άποψη για την ραπτική άγριας φύσης, θεωρητικά, χωρίς κανένα ζώο να κακοποιηθεί – υποστεί κάτι κατά την κατασκευή της. Αν και τονίστηκε πολύ ότι αφορά ψεύτικα κεφάλια ζώων και ότι όλα έχουν δημιουργηθεί στα πλαίσια της τέχνης και της δημιουργίας, αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν μπορεί σε ένα βαθμό, να θεωρηθεί ως μια ανοχή σε οτιδήποτε αφορά την κακοποίηση ζώων και το παράνομο κυνήγι, που δυστυχώς δεν έχει εξαλειφθεί. Κάτι που έχει ήδη συζητηθεί αρκετά.
O Roseberry ανέφερε την “Κόλαση του Δάντη” ως πηγή έμπνευσης πίσω από τη συλλογή, παρομοιάζοντας το αβέβαιο ταξίδι του πρωταγωνιστή της στην κόλαση με την αμφιβολία που υπάρχει σε έναν σχεδιαστή σαν αυτόν όταν κάθεται να σχεδιάσει. «Αυτή η συλλογή είναι ο φόρος τιμής μου στην αμφιβολία», έγραψε. «Ήθελα να απομακρυνθώ από τις τεχνικές με τις οποίες ένιωθα άνετα και με κατανοούσα, να επιλέξω αντί αυτού αυτό το σκούρο ξύλο, όπου όλα είναι τρομακτικά αλλά καινούργια». Μαζί με το λιοντάρι και τη λεοπάρδαλη του χιονιού, αντιπροσώπευε τα ζώα που ο Δάντης ισοδυναμεί με τη λαγνεία, την υπερηφάνεια και τη φιλαργυρία. Μια αναφορά στους φιλικούς γίγαντες που συναντά στην κόλαση, ένα χειροποίητο κεφάλι γίγαντα από σφυρήλατο ορείχαλκο και πατίνα, “χτύπησε” την πασαρέλα με το ίδιο θεατρικό αποτέλεσμα.
Με μια κομψή βασική παλέτα από ασπρόμαυρες αποχρώσεις, η συλλογή σημαδεύτηκε από τόνους χρυσού, μπρονζέ, σμαραγδένιο πράσινο, μπεζ και χαλκού, συνδυαζόμενα statement βραδινά φορέματα με χρυσά κεφάλια αγαλμάτων και αξεσουάρ σώματος από μπρούτζο. Οι υπερβολικές και υπερμεγέθεις σιλουέτες κυριάρχησαν στην πασαρέλα, αν και εμφανίζονταν πιο λεπτές ως αποτέλεσμα των χρωματικών παλετών.
*Φωτογραφία εξωφύλλου: People.com