Ο γύρος του κόσμου μέσω της pre-fall συλλογής του οίκου Balenciaga.
*Γράφει η Ελένη Μοραντζή.
Αυτό που μας έχει λείψει περισσότερο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, είναι τα ταξίδια. Έτσι ο Demna Gvasalia, μέσω της pre-fall collection του οίκου Balenciaga, μας χάρισε ένα διαδικτυακό ταξίδι σε όλο τον κόσμο. Παρίσι, Νέα Υόρκη, Βενετία, Σαγκάη, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Τόκιο, Άμστερνταμ, Μόσχα, Σίδνεϋ, Ρώμη, Σαν Φρανσίσκο, Μπελίζ, Σικάγο, Κάιρο, Άγκρα, Ταζ Μαχάλ και φυσικά Αθήνα, ήταν οι χώρες και οι πόλεις, που βρέθηκαν τα μοντέλα του οίκου Balenciaga.
«Κάναμε photoshop τα πάντα», είπε o Demna Gvasalia τηλεφωνικά, εξηγώντας ότι ήθελε να εκφράσει την νοσταλγία για ταξίδια μετά από περισσότερο από ένα χρόνο περιορισμών, λόγω του κορονοϊού και ελπίζει ότι οι ουρανοί θα ανοίξουν σύντομα. Ο σχεδιαστής ξεκινώντας ήθελε να χρησιμοποιήσει μόνο sustainable υφάσματα και το υπηρέτησε πιστά σε όλη τη συλλογή.
Όσο για τα ρούχα, η συλλογή χαρακτηρίζετε από τα πλέον signature κομμάτια του οίκου. Oversized φούτερ, sweatshirts αναμειγνύονται με bold florals, recycled δέρμα και denim και worker jackets. Πολλά από τα ρούχα, είπε ο Gvasalia, είναι κατασκευασμένα ως κομμάτια all-in-one, αυτό που βλέπετε δεν είναι αυτό που παίρνετε, πολλά φορέματα είναι στην πραγματικότητα και παλτό. Και αυτό έγκειται στο sustainable χαρακτήρα της συλλογής αυτής.
Ο Demna Gvasalia επίσης, ήθελε να μεταδώσει αισιόδοξα vibes με ένα κλιπ σε «feel good mood», παρά άλλο ένα βίντεο μόδας, οπότε ένωσε μαζί εικόνες «επιστημονικά αποδεδειγμένες» ότι φτιαχτούν την διάθεση. Στο βίντεο εμφανίζονται άνθρωποι που αγκαλιάζονται ή χορεύουν και αξιολάτρευτα ζώα σε νεαρή ηλικία. “Νόμιζα ότι ήταν μια καλή στιγμή να εξερευνήσω έναν άλλο τρόπο έκφρασης του οίκου, ο οποίος δεν περιέχει ποιόν“, δήλωσε ο σχεδιαστής.
Εμείς πάντως εντυπωσιαστήκαμε, νιώσαμε περηφάνεια βλέποντας την χώρα μας και ελπίζουμε σύντομα να επανέλθουμε στην καθημερινότητα και στην κανονικότητα της ζωής, που είχαμε πριν την πανδημία.
Όλες οι φωτογραφίες είναι από Vogue.com.
Φωτογραφία εξωφυλλου: vogue.com.
Πηγές: vogue.com, dazzeddigital.com, wwd.com, marieclaire.gr.