FENTY-POP-UP-1

Η LVMH παρουσιάζει τον οίκο FENTY και βρίσκουμε άλλον ένα λόγο να λατρεύουμε την Rihanna.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

Θυμάστε τις χρυσές εποχές των 00s όπου κάθε είδους διασημότητα λάνσαρε το δικό της προϊόν; Ποιος δεν αγάπησε τα αρώματα της Jennifer Lopez ή την σειρά από τις υπέροχες γόβες της Jessica Simpson; Πλέον, βλέπουμε ολοένα και περισσότερες διασημότητες να δραστηριοποιούνται σε τομείς πέραν του αρχικού επαγγέλματος τους με ίσως πρώτο και καλύτερο δείγμα τις αδελφές Olsen, οι οποίες όχι μόνο ασχολήθηκαν, αλλά εν τέλη ο χώρος της μόδας τις κέρδισε. Ήρθε, λοιπόν, και η σειρά μιας ακόμη έντονης καλλιτεχνικής προσωπικότητας να μας χαρίσει τη ευκαιρία να απολαύσουμε το έμφυτα μοναδικό της στυλ και αισθητική μέσα από την ίδρυση του brand της. Η Rihanna Robyn Fenty ήρθε για να μείνει και η LVMH αποφάσισε να στεγάσει την ιδέα της.

Για να πάρουμε ωστόσο τα πράγματα από την αρχή, αποφασίσαμε να σας δώσουμε όχι μόνο μια γεύση από την νέα και πρώτη κολεξιόν του οίκου FENTY αλλά και μια μικρή εξιστόρηση των γεγονότων, που έκαναν αυτό το εγχείρημα πραγματικότητα.

Martina Dominici for NSS Magazine

Η LVMH ή αλλιώς Louis Vuitton Moët Hennessy, είναι ένας από τους πιο γνωστούς οργανισμούς διαχείρισης πολυτελών οίκων μόδας και όχι μόνο. Με οίκους όπως Fendi, Givenchy, Céline, Dior και αμέτρητους άλλους υπό την καθοδήγηση και ανά διαστήματα χρηματοδότηση του, η LVMH αρνούνταν να ιδρύσει κάποιο original brand για περίπου εβδομήντα χρόνια. Ύστερα από την επικερδή, αλλά και πρωτοφανή δημιουργική συνεργασία του οργανισμού με την Rihanna, η συνεργασία εμπεριείχε την σειρά ομορφιάς Fenty Beauty, καθώς και την κολεξιόν εσωρούχων Savage X Fenty με την πρώτη να φτάνει το εισόδημα των 500 εκατομμυρίων ευρώ, η διοίκηση του οργανισμού με επικεφαλής τον Bernard Arnault αποφάσισε να δώσει στην καλλιτέχνη την ευκαιρία να αναδείξει το ταλέντο της επενδύοντας στο όραμα της.

Martina Dominici for NSS Magazine
Martina Dominici for NSS Magazine

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος : “Όλοι γνωρίζουν τη Rihanna ως μια υπέροχη τραγουδίστρια, αλλά μέσω της συνεργασίας μας στην Fenty Beauty ανακάλυψα έναν πραγματικό επιχειρηματία, έναν πραγματικό διευθύνοντα σύμβουλο και έναν καταπληκτικό ηγέτη”.

Με την Rihanna να κατακτά την κορυφή καθώς έγινε η πρώτη έγχρωμη γυναίκα, δημιουργός ενός original brand για την LVMH, αλλά και με την αξία της να φτάνει τα 600 εκατομμύρια ευρώ είμαστε πλέον σίγουροι πως δεν θα ακούσουμε νέα μουσική για πολύ καιρό. Με την επένδυση του οργανισμού να φτάνει τα 67 εκατομμύρια δολάρια, ο στόχος του brand είναι να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό, μια πολυτελή εμπειρία ένδυσης πάντα με το μοναδικό streetwear elegant χαρακτήρα της καλλιτέχνιδος.

Bernard Arnault και Rihanna

Ανάμεσα στα κομμάτια τα οποία παρουσιάστηκαν στο άνοιγμα του brand στο Παρίσι την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου, παρατηρούμε το χαρακτηριστικό στυλ της Rihanna το οποίο είναι ικανό να αναδείξει κάθε τύπο σώματος, κάθε γυναίκα αλλά και κάθε χαρακτήρα. Δυναμικά blazer, κοστούμια και one pieces που παίζουν σε μονοχρωματικές παλέτες και παστέλ αποχρώσεις, καθώς και σανδάλια στιλετο σε ποπ χρώματα ή μεγάλα αλλά chic γυαλιά ηλίου, είναι μόνο μερικές από τις εντυπωσιακές δημιουργίες της Rihanna. Εμείς σαν πιστοί υπηρέτες όσων συμβαίνουν στον χώρο της μόδας διαλέξαμε μερικά από τα καλύτερα και σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω. 

Όλες οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι υπό την νόμιμη κατοχή του οίκου FENTY

        

 

Για το τέλος είπαμε να σας αφήσουμε με την δήλωση της ίδιας της Rihanna η οποία μας εμπνέει, αλλά και αποδεικνύει πως η ισχυρή προσωπικότητα σε συνδυασμό με την σκληρή δουλειά μπορούν να κάνουν κάθε πλάνο μας πραγματικότητα. 

“Υπάρχει πίεση κάθε λεπτό, αλλά δεν είναι, σαν μια συντριπτική πίεση. Είναι σαν: Καλύτερα να το κάνεις και να το κάνεις τέλεια”.

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.