mfw-feat

Τα luxury brands με τη μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία για το 2020!

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

Σε ένα από τα προηγούμενα άρθρα μας, μιλήσαμε για την αξία του να χρησιμοποιούμε τα ρούχα μας με διάφορους τρόπους, να μην αγοράζουμε άσκοπα fast fashion κομμάτια, αλλά το πόσο σημαντικό είναι να επενδύουμε σε ρούχα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας. Έτσι, λοιπόν, ήρθε η στιγμή να πούμε λίγα πράγματα για την δύναμη της μεταπώλησης αυτών των κομματιών της γκαρνταρόμπας μας και να σας παρουσιάσουμε τα brands με την μεγαλύτερη ζήτηση στο resale market, αλλά και ταυτοχρόνως με την λιγότερη πτώση της αξίας τους όσον αφορά την αρχική χρηματική τους αξία.

Με τις ιστοσελίδες μεταπώλησης να έχουν πάρει φωτιά και με την πιο γνωστή σε όλους μας Therealreal.com να εκτοξεύει την επισκεψιμότητα, αλλά και τα ποσοστά πωλήσεων πολυτελών brand στον αέρα, η μεταπώληση βρίσκεται στο ζενίθ της τα τελευταία χρόνια, καθώς το αγοραστικό κοινό αρχίζει και συνειδητοποιεί πως η απόκτηση ενός προϊόντος Gucci, Prada, Fendi και ούτω καθ’εξής δεν κοστίζει πλέον, απαραίτητα μια περιουσία.

Πολλά trend εποχών όπως τα 90s ή τα πιο δυναμικά 80s, επιστρέφουν στις διεθνείς πασαρέλες και οι απανταχού fashionistas τρέχουν να προλάβουν την απόκτηση τους και αργότερα να τα λανσάρουν σε τιμές συλλεκτικές – πλέον – με το πέρασμα λίγων μηνών στις προσωπικές τους ιστοσελίδες ή άλλες όπως η DePop. Ποια λοιπόν, είναι εκείνα τα κομμάτια που θα ήταν καλό να επενδύσουμε το 2020, αλλά να μας αποφέρουν κέρδος και πολύ αργότερα; Αυτή την ερώτηση απαντάμε στην παρακάτω λίστα, οπότε ετοιμάστε το shopping cart σας αν είστε στο mood και… δεν θα χάσετε.

Backstage at Gucci Fall 2016

1. Gucci

Από τα αξεσουάρ, τα αθλητικά ugly sneakers, τα υπέροχα γούνινα loafers έως τα μάλλινα πλεκτά, τα γυαλιά και τις υπέροχες τσάντες ο οίκος Gucci είναι όχι μόνο ο πιο υψηλός σε επίπεδο αναζήτησης αγορών οίκος, αλλά και αυτός που βγαίνει πρώτος στον αγώνα της επικράτησης της αρχικής τιμής με αύξηση στην κατηγορία vintage, έως και διπλάσια της αρχικής.

2. Louis Vuitton

Είμαστε πλέον συνηθισμένοι σε τέτοια brand τα οποία δεν χάνουν ποτέ την αξία τους μα αντιθέτως εκείνη αυξάνεται με το πέρασμα των χρόνων. Τα δερμάτινα προϊόντα της Louis Vuitton είχαν πάντοτε αυτό τον στόχο, τον οποίο με επιτυχία συνεχίζουν να πραγματοποιούν και την φετινή χρονιά, με τον οίκο δεύτερο στις αναζητήσεις αλλά και στην πολλαπλάσια χρηματική αξία ενός vintage κομματιού τους.

3. Chanel

Ακόμη ένας κλασσικός πλέον οίκος, ο οποίος έχε δείξει ξεκάθαρα ανά τα έτη την ποιότητα και την αξία του καθώς πλέον ένα κομμάτι Chanel δεν είναι απλά μια πολύ ακριβή επένδυση, αλλά και ένα ισχυρό status symbol. Από τα αξεσουάρ έως τα ενδύματα και τα παπούτσια των συλλογών ο οίκος Chanel αποτελεί πάντα μία από τις καλύτερες ενδυματολογικές επενδύσεις μας, που θα περάσει από γενιά σε γενιά.

4. Prada

Απλότητα, κομψότητα και πολυτέλεια. Ο οίκος Prada μπορεί ανά διαστήματα να παίζει με τις γραμμές και τα σχέδια του μα παραμένει το απόλυτο luxury elegance symbol και έμβλημα της Ιταλικής δεξιοτεχνίας. Το 2019 ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές για το brand αφού είδαμε τα ugly ankle boots και τα ογκώδη sneakers να παρελαύνουν στα top charts των fashion trends. Κάπως έτσι συνεχίζει ακάθεκτα να είναι το τέταρτο πιο αναζητήσιμο luxury brand της λίστας μας αλλά και της δικής σας.

5. Hermès

Ο οίκος έμβλημα του στάτους, δεν έχασε και ποτέ δεν πρόκειται να χάσει την αξία του. Ωστόσο, δεν έχει υψηλή θέση στην λίστα καθώς κατά βάση η μεταπώληση αφορά τις γνωστές σε όλους μας Hermes Kelly η οποία είναι και η ιδανική επένδυση εάν θέλετε να κερδίσετε έως 93% resale value.

6. Fendi

“F” is for Fendi και το 2019. Το brand πέτυχε την δημιουργία κάποιων από τα πιο hot trends της περσινής, αλλά και της χρονιάς που διανύουμε με την κολεξιόν της Nicki Minaj να ανεβάζει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ να σταθεροποιεί πλέον την αξία του οίκου και στις αγορές μεταπώλησης.

7. Christian Dior

Εμείς ακόμη ψάχνουμε την ιδανική saddle bag, γι’αυτό κι εσείς όταν την βρείτε επενδύστε. Με τα αξεσουάρ του οίκου την περσινή αλλά και την φετινή χρονιά να είναι από τα πιο must have αντικείμενα της ντουλάπας μας, οι ιστοσελίδες μεταπώλησης έχουν εδραιώσει πλέον τις χρυσές τιμές των πιο… vintage κομματιών. Εσείς τι περιμένετε;

8. Valentino

Ακόμη μία δυνατή επιλογή, εάν έχετε επιλέξει να αγοράσετε ένα κομμάτι για την γκαρνταρόμπα σας με αιώνια αξία και ασύγκριτη ποιότητα. Ο οίκος Valentino παραμένει ένα από τα κοσμήματα της Ιταλικής μόδας αποκτώντας όλο και μεγαλύτερη τιμή στις αγορές μεταπώλησης καθώς ένα vintage Valentino είναι ισάξιο με ένα βασιλικό κόσμημα. Πάντα επίκαιρο και πάντα πολύτιμο.

9. Christian Louboutin

Ποια από εμάς δεν θέλει τουλάχιστον ένα ζευγάρι Louboutin στην ντουλάπα της; Τα νέα Manolo ήρθαν για να μείνουν εδώ και αρκετά χρόνια, με τις τιμές να μένουν μονίμως υψηλές και τις μηχανές αναζήτησης να παίρνουν φωτιά με κάθε new release, το ίδιο δηλαδή που συμβαίνει και τον τελευταίο οίκο στην λίστα μας.

10. Balenciaga

Θα σας πούμε μονάχα μία λέξη… και ένα γράμμα. “Triple S”. Το 2019 ήταν η χρυσή χρονιά των ugly sneakers εξ’ου και του μοντέλου Triple S του οίκου Balenciaga. Ωστόσο το συγκεκριμένο trend δεν χάνει την αξία του παρά το γεγονός πως δεν βρίσκεται τόσο ψηλά στις αναζητήσεις, αλλά και στην ζήτηση στις αγορές μεταπώλησης. Το κοινό παρ’όλα αυτά παραμένει πιστό και τα συγκεκριμένα προϊόντα πωλούνται σε τιμές, που αποφέρουν κέρδος αρκετά αυξημένου της αρχικής τιμής.

Καλές επενδύσεις λοιπόν!

Εικόνα εξωφύλλου: Stylecaster

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.