Η νέα ταξιδιωτική καμπάνια του LouisVuitton κυκλοφόρησε, μόλις πριν από λίγες μέρες και η Μήλος ήταν το πρώτο μέρος, που έγινε η φωτογράφιση. Ακολούθησαν η Petra και το WadiRum στην Ιορδανία και το Mont Saint – Michel στη Γαλλία. Άλλος ένας μεγάλος οίκος λοιπόν, μετά τον οίκο Dior, επιλέγει την χώρα μας για την διαφημιστική του καμπάνια.
Louis Vuitton | Brand Campaign 2021
Louis Vuitton | Brand Campaign 2021
Πρόκειται για μία διαφορετική φωτογράφιση, που δεν βλέπουμε σε πρώτο πλάνο τα ταξιδιωτικά ήδη, όπως θα περιμέναμε. Αντιθέτως υπάρχει μία πιο καλλιτεχνική προσέγγιση από την φωτογράφο της καμπάνιας Viviane Sassen, που πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το νησί και η φύση. Ενώ ανάμεσα στις παραλίες και τα ειδυλλιακά τοπία της Μήλου βλέπουμε τις φιγούρες μικρών παιδιών και βέβαια τα ταξιδιωτικά είδη, δοσμένα με έναν ξεχωριστό αλλά διακριτικό τρόπο, αφού αφήνουν το τοπίο να “κλέψει” τις εντυπώσεις.
Louis Vuitton | Brand Campaign 2021
“Σαν σε όνειρο, σιλουέτες παιδιών αναδύονται από τα πλούσια, γεμάτα αντιθέσεις τοπία και η φαντασία ενός ατόμου φεύγει από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Νέοι μαθητές μπαίνουν με ενθουσιασμό στην καρδιά της φύσης, μετατρέποντας το μεγαλείο της σε “παιδική χαρά ανακαλύψεων”. Εντελώς αθώοι, ατενίζουν αισιόδοξα ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά. ” Έγραψε ο LV σε δελτίο τύπου.
Louis Vuitton | Brand Campaign 2021
Στόχος της συγκεκριμένης φωτογράφισης ήταν να αναδείξουν την τέχνη του ταξιδιού και την αίσθηση ελευθερίας, που δίνει η εξόρμηση σε έναν προορισμό με αυτό το τοπίο. Μία ιδιαίτερη φωτογράφιση του Louis Vuitton, που διατηρεί όμως, το ίδιο ύφος με τις προηγούμενες καμπάνιες του οίκου.
Η Μαρία Χρονιάρη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Έχει σπουδάσει "Fashion Styling" στη σχολή Pansik Scuola di Moda και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια μόδας. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Φιλολογίας" του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Δραστηριοποιείται ως "freelancer stylist" σε φωτογραφήσεις μόδας και στην τηλεόραση.