Η φωτογράφιση της νέας καμπάνιας του οίκου Louis Vuitton στη Μήλο.
*Γράφει η Μαρία Χρονιάρη.
Η νέα ταξιδιωτική καμπάνια του Louis Vuitton κυκλοφόρησε, μόλις πριν από λίγες μέρες και η Μήλος ήταν το πρώτο μέρος, που έγινε η φωτογράφιση. Ακολούθησαν η Petra και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint – Michel στη Γαλλία. Άλλος ένας μεγάλος οίκος λοιπόν, μετά τον οίκο Dior, επιλέγει την χώρα μας για την διαφημιστική του καμπάνια.
Πρόκειται για μία διαφορετική φωτογράφιση, που δεν βλέπουμε σε πρώτο πλάνο τα ταξιδιωτικά ήδη, όπως θα περιμέναμε. Αντιθέτως υπάρχει μία πιο καλλιτεχνική προσέγγιση από την φωτογράφο της καμπάνιας Viviane Sassen, που πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το νησί και η φύση. Ενώ ανάμεσα στις παραλίες και τα ειδυλλιακά τοπία της Μήλου βλέπουμε τις φιγούρες μικρών παιδιών και βέβαια τα ταξιδιωτικά είδη, δοσμένα με έναν ξεχωριστό αλλά διακριτικό τρόπο, αφού αφήνουν το τοπίο να “κλέψει” τις εντυπώσεις.
“Σαν σε όνειρο, σιλουέτες παιδιών αναδύονται από τα πλούσια, γεμάτα αντιθέσεις τοπία και η φαντασία ενός ατόμου φεύγει από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Νέοι μαθητές μπαίνουν με ενθουσιασμό στην καρδιά της φύσης, μετατρέποντας το μεγαλείο της σε “παιδική χαρά ανακαλύψεων”. Εντελώς αθώοι, ατενίζουν αισιόδοξα ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά. ” Έγραψε ο LV σε δελτίο τύπου.
Στόχος της συγκεκριμένης φωτογράφισης ήταν να αναδείξουν την τέχνη του ταξιδιού και την αίσθηση ελευθερίας, που δίνει η εξόρμηση σε έναν προορισμό με αυτό το τοπίο. Μία ιδιαίτερη φωτογράφιση του Louis Vuitton, που διατηρεί όμως, το ίδιο ύφος με τις προηγούμενες καμπάνιες του οίκου.
Πηγές: glow.gr, thefashionography.com
Φωτογραφία εξωφύλλου: Glow.gr