97959373_681009175965520_7105197680784034251_n-1590398534

Το νέο πρόσωπο του Jacquemus δεν είναι άλλο από την… γιαγιά του.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

Ο Simon Porte Jacquemus μας έχει συνηθίσει στη διαφορετική του προσέγγιση όσον αφορά τη διαφήμιση και την προώθηση του brand του. Με μινιμαλιστική αισθητική, παστέλ χρώματα και μια ατμόσφαιρα γεμάτη συναισθήματα και αναμνήσεις από κάποιες υπέροχες διακοπές κάπου στη Νότια Γαλλία κατά τη διάρκεια των χρυσών εποχών της δεκαετίας του ’80 και του ’90, ο σχεδιαστής και ιδρυτής έχει εξελιχθεί σε ένα luxury brand φαινόμενο. Διατηρώντας ένα μικτό προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με έναν επίσημο ιστότοπο και έναν λογαριασμό Instagram που εναλλάσσεται από προσωπικές και επαγγελματικές εικόνες, οι οποίες μας προσφέρουν μια διαφορετική προοπτική σχετικά με το τι πραγματικά υπάρχει πίσω από έναν creative director και ένα luxury fashion brand.

Κατά την περίοδο της καραντίνας για τον ιό Covid-19, πολλοί σχεδιαστές και brands έχουν προσπαθήσει και προσπαθούν να βρουν νέους τρόπους για να εκφράσουν το όραμά τους, να είναι δημιουργικοί και να συνεχίσουν να είναι παραγωγικοί. Η καμπάνια Jacquemus Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 ήταν η πρώτη DIY, η οποία άνοιξε τις πόρτες σε όλες τις άλλες “σπιτικές” λήψεις που καταλαμβάνουν το Instagram, συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας από τον Ιταλικό οίκο Gucci με τίτλο “The Ritual”.

Η συλλογή του σχεδιαστή για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, ονομάζεται “Le coup de soleil” και δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο “Jacquemus” από ότι είναι ήδη. Αν και, οι Bella Hadid, Rosalía, Steve Lacy αλλά και η Barbie Ferreira φωτογραφήθηκαν μέσω FaceTime με την καθοδήγηση του φωτογράφου Pierre-Ange Carlotti ως προς την επίβλεψη του έργου τους, σε αυτήν την περίπτωση, οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν απευθείας από τον ίδιο τον Simon Jacquemus, παραμένοντας πάντα στη σωστή απόσταση ασφαλείας.

Η Madame Liline, είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας και δεν είναι άλλη από τη γιαγιά του ίδιου του σχεδιαστή, η οποία χαρίζει μία νέα διάσταση και την δική της ερμηνεία στα στοιχεία από την τελευταία συλλογή του εγγονού της και ενσαρκώνει με έναν μοναδικά υπέροχο τρόπο το πνεύμα και την αύρα του brand.

Με το σκηνικό για άλλη μια φορά, να αποτελείται από έναν όμορφο γαλλικό κήπο, γεμάτο φυτά, λουλούδια και παστέλ χρώματα, η συλλογή συνθέτει έναν πραγματικό κήπο της Εδέμ, από τον οποίο ο ίδιος ο Jacquemus μας χάρισε μικρές στιγμές και εικόνες, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, ως μέρος της στρατηγικής που ακολουθεί για την κοινωνική δικτύωση του brand.

Ο ίδιος εξέφρασε πόσο ιδιαίτερη είναι αυτή η συνεργασία μέσω του hashtag #JacquemusAtHome στο Instagram, όπου δημοσίευσε τις φωτογραφίες. Είναι εμφανές πως ο σχεδιαστής, μέσα από την επιλογή του για αυτήν την καμπάνια δείχνει πόσο καλά αισθάνεται. Αλλά και το πως πραγματικά νιώθει στο σπίτι του. Το φως είναι απαλό.

Υπάρχει πράσινο, λουλούδια και ένα εξαιρετικά χαριτωμένο σκυλί. Αν το υπέροχο maxi φόρεμα της Liline απλώνεται με έναν τρομερά chic τρόπο στο γρασίδι του κήπου, εκείνη εξακολουθεί να γελά αυθόρμητα και να φωτογραφίζεται σχηματίζοντας το σύμβολο της ειρήνης για την κάμερα του εγγονού της.

Οι φωτογραφίες της γιαγιάς του ταιριάζουν απόλυτα με το πλάνο του σχεδιαστή: συνεχίζουν να μειώνουν την απόσταση μεταξύ του σχεδιαστή και του κοινού του και για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνουν την τεράστια δημιουργικότητα και ικανότητα του trend setting του Simon και της ομάδας του.

Εν τέλη, αντιλαμβανόμαστε πως μέσα από αυτή την κολεξιόν, ο Jacquemus εκφράζει το ήθος, την ιστορία και την πηγή έμπνευσης του. Φτάνοντας στις δικές του οικογενειακές ρίζες και αντλώντας την αγάπη και την έμπνευση του από τα μικρά μα σημαντικά πράγματα της καθημερινότητας, εν μέσω αυτού του κοινωνικού αποκλεισμού που όλοι μας έπρεπε να υποστούμε, ο σχεδιαστής μας αποδεικνύει, πως η δημιουργικότητα και το πάθος για αυτό που κάνουμε θα βρει πάντα κάποιον τρόπο και κάποιο μέσο να εκφραστεί στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Φτάνει να το θέλουμε αρκετά.

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.