gucci-adidas-collab-fw22-collection-3

Ο οίκος Gucci παρουσίασε μια εντυπωσιακή συλλογή σε συνεργασία με την Adidas.

*Γράφει η Ιωάννα Παπανικολάου.

O Gucci, ένας από τους πιο περιζήτητους οίκους στον κόσμο, παρουσίασε στο Μιλάνο τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022 το πρωί της 25ης Φεβρουαρίου, με διασημότητες όπως η Rihanna, η Kim Kardashian και ο Francis Bourgeois να εισβάλλουν στην ιταλική πόλη για να απολαύσουν την απίστευτη συλλογή που δημιούργησε ο δημιουργικός διευθυντής Alessandro Michele και το όνομα αυτής “Exquisite Gucci”.

Στις σημειώσεις του στον Τύπο, ο Michele έκανε μια σύνδεση μεταξύ καθρέφτη και μόδας. «Τα ρούχα είναι ικανά να αντανακλούν την εικόνα μας σε μια “διευρυμένη” και “μεταμορφωμένη” διάσταση… φορώντας τα περνάμε σε ένα μεταμορφωτικό κατώφλι, όπου γινόμαστε κάτι άλλο».

@vogue
@vogue

Η έμφαση στην προσεγμένη και υψηλού επιπέδου ραπτική, ήταν αυτό που ξεχώριζε σε πρώτο βαθμό κανείς, αλλά την παράσταση έκλεψε η συνεργασία του οίκου με την Adidas. Ο Michele πρόσθεσε τις ρίγες, σήμα κατατεθέν της μάρκας στα κοστούμια και συνδύασε το διάσημο τρίφυλλο με το λογότυπο του Gucci στα καπέλα, που ήταν σε στυλ μπέιζμπολ. Υπάρχουν ενδιαφέροντες παραλληλισμοί μεταξύ των IP των δύο εταιρειών, όχι μόνο οι ρίγες (η Gucci έχει δύο σε κόκκινο και πράσινο και η Adidas έχει τρεις σε λευκό), αλλά και η ομοιότητα μεταξύ του τριφυλλιού της Adidas και της μέλισσας του Gucci.

Ο Michele ανέφερε ότι επηρεάστηκε από μια φωτογραφία της Madonna από το 1993 με φόρεμα της Laura Whitcomb, η οποία είχε μια σειρά τύπου streetwear. Όσον αφορά το όνομα της συλλογής Exquisite Gucci, το πήρε από το σουρεαλιστικό παιχνίδι Cadavre Exquis.

@vogue
@vogue

Καπέλα, κορσέδες, κάπες, σακάκια και αθλητικά παπούτσια με τακούνια κοσμήθηκαν από τα μονογράμματα της Gucci, τα Three Stripes, τα λογότυπα με το ίδιο σήμα και την vintage αισθητική του Gucci. Ξεχώρισαν οι ώμοι, που χαρακτηρίζονταν από έναν έξτρα όγκο, οι οποίοι έρχονταν σε αντίθεση με τα διακοσμημένα δερμάτινα παντελόνια και τις pencil φούστες. Βασιλικά μωβ, ζωηρά κόκκινα, παγιέτες σε πράσινο χρώμα, γυαλιστερά κόκκινα είναι τα χρώματα, που ξεχώρισαν.

@vogue

Πηγές: highsnobiety, vogue
*Φωτογραφία εξωφύλλου: Getty Images

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.