PARIS, FRANCE - OCTOBER 05: (EDITORIAL USE ONLY - For Non-Editorial use please seek approval from Fashion House) A model walks the runway during the Louis Vuitton Womenswear Spring/Summer 2022 show as part of Paris Fashion Week on October 05, 2021 in Paris, France. (Photo by Peter White/Getty Images)

Paris Fashion Week: Η επιστροφή στις πασαρέλες με φυσική παρουσία κοινού ενίσχυσε την διαδικτυακή επισκεψιμότητα.

*Γράφει η Ιωάννα Παπανικολάου.

Η επιστροφή της φυσικής παρουσίας στις επιδείξεις μόδας στο Παρίσι προσέλκυσε μεγάλο πλήθος έξω από τις πασαρέλες – και ο ενθουσιασμός αυτός είχε επίσης απήχηση στο διαδίκτυο.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα για την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού που ολοκληρώθηκε στις 8 Μαρτίου, παρουσιάζοντας συλλογές γυναικείων ενδυμάτων για το φθινόπωρο του 2022, κατέγραψε αύξηση 90% στους μοναδικούς επισκέπτες με τον αριθμό αυτών να φτάνει τους 456.000. Κατέγραψε κέρδος 72% στις προβολές σελίδων σε 1,4 εκατομμύρια, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδία Haute Couture et de la Mode και ο ψηφιακός συνεργάτης της Launchmetrics.

Getty Images

Ο Morand, εκτελεστικός πρόεδρος της ομοσπονδίας, σε συνέντευξή του στο WWD την Τρίτη είπε ότι οι έξι επίσημες εβδομάδες μόδας στο Παρίσι το 2021, δυο γυναικείες, δυο ανδρικές και δυο υψηλής ραπτικής,  προσέλκυσαν περίπου 1 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες στην πλατφόρμα.

Συγκριτικά, οι τρεις πρώτες εβδομάδες μόδας του 2022 έχουν ήδη προσελκύσει 706.000 μοναδικούς επισκέπτες, 2,4 εκατομμύρια προβολές σελίδων και αξία απήχησης στα μέσα ενημέρωσης 359 εκατομμυρίων ευρώ.

Pinterest

Τα στοιχεία του 2022 μέχρι σήμερα περιλαμβάνουν 201 επιδείξεις μόδας και παρουσιάσεις, που έχουν καταχωρηθεί στα επίσημα ημερολόγια της ομοσπονδίας για τις τρεις εβδομάδες μόδας στο Παρίσι και αντικατοπτρίζουν τη σταδιακή επιστροφή των φυσικών επιδείξεων, καθώς το κύμα της Omicron, που κυρίευσε την Ευρώπη τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο άρχισε να υποχωρεί (αν και τώρα αυξάνονται τα κρούσματα στην Ευρώπη για άλλη μια φορά με την παραλλαγή Ba2).

Εκτός των άλλων η ομοσπονδία πιστώνει την επιτυχία αυτή σε ένα δίκτυο συνεργατών μετάδοσης, συμπεριλαμβανομένων των YouTube, CNN, TikTok και Facebook, καθώς και μια αποκλειστική παρουσία σε κινεζικά δίκτυα όπως το Tencent Video και το Weibo, για την ενίσχυση της εμβέλειας του περιεχομένου του.

Πηγές: PFW, Vogue France, WWD, Haute Couture et de la Mode, Launchmetrics
Φωτογραφίες εξωφύλλου: BoF

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.