gigi hadid

“Double F”: το “it” μοτίβο από τον οίκο Fendi!

* Γράφει η Νάταλι Χαρπαντίδη

Μια λέξη. Logomania! Σου θυμίζει 90’ς και έχεις απόλυτο δίκιο, μιας και ήταν μια από τις χαρακτηριστικότερες τάσεις της συγκεκριμένης δεκαετίας. Πολλές ήταν οι εταιρίες καθώς επίσης και οι οίκοι μόδας που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον, κάνοντας το logo τους διάσημο και το κοινό τους να παραληρεί.

Εν έτει 2018, τα logos επιστρέφουν δυναμικά, «ντύνουν» παπούτσια και τσάντες, φοριούνται από πάνω έως κάτω, δημιουργώντας εξαιρετικά stylish σύνολα και γίνονται νούμερο ένα επιλογή διάσημων και αγαπημένων fashionistas! Τα πιο λατρεμένα, αναμφίβολα είναι εκείνα των luxury brands ( Louis VuittonMoschino, Gucci κ.ά) όπως και στο παρελθόν εξάλλου. Στον αντίποδα, βρίσκονται εκείνα πασίγνωστων εταιριών αθλητικών όπως η Nike, η Adidas και η Fila.

Παρακολουθώντας, ωστόσο, την εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο, παρατηρήσαμε ότι κυριάρχησε ένα συγκεκριμένο logo. Αυτό δεν ήταν άλλο από το διπλό “F” του ιταλικού οίκου Fendi  που αποθέωσαν τα  it girls, σε έναν συνδυασμό χρωμάτων που έχει συζητηθεί. Το καφέ-μαύρο logo του διάσημου brand έκλεψε τις εντυπώσεις, συνδυάστηκε όπως είδαμε με πολλούς καθώς και μη αναμενόμενους τρόπους και ήδη αποτελεί το νέο, hot μοτίβο που θα φορεθεί όσο κανένα άλλο! Είτε επιλέγοντας  total looks είτε διακριτικές αλλά καθόλου βαρετές λεπτομέρειες ακόμα και κάποιο κομμάτι-κλειδί, σίγουρα μαγνήτισαν τα βλέμματα τιμώντας με τον καλύτερο τρόπο τον αγαπημένο τους οίκο. H Γερμανίδα fashion blogger Caro Daur, η Gigi Hadid, η ηθοποιός Chloe Moretz, η Rira Ora, η Ηailey Baldwin και η Bella Hadid ήταν μερικές από τις παρουσίες που μάγεψαν τον φακό χάρη στις στιλιστικές τους επιλογές.

 

Bella Hadid
Caro Daur
Hailey Baldwin
Chloe Moretz
Rira Ora
Gigi Hadid 

Ο γνωστός ιταλικός οίκος, για ακόμα μια φορά μας χάρισε μοναδικές δημιουργίες. Από boxy-shouldered dresses μέχρι γούνινα sweaters και εντυπωσιακές καπαρντίνες και παλτό έδωσε μια τόσο θηλυκή και ρομαντική νότα όσο και μια καθημερινή και casual πλευρά. Το δίχρωμο logo παρουσιάστηκε σε μικρότερες επιφάνειες, όπως tote bags, μπότες και σκουλαρίκια αλλά και σε μεγαλύτερες επιφάνειες, όπως φορέματα, jackets και επιβλητικά πανωφόρια. Ωστόσο, παρουσιάστηκε και μια άλλη εκδοχή, ένας συνδυασμός που ναι μεν είδαμε στο runway, όμως δεν προτίμησαν οι fashionistas. Μπλε-μαύρο, λοιπόν, που σίγουρα είναι πιο διακριτικό όμως δεν απέκτησε την αίγλη του αρχικού συνδυασμού.

Fendi Fall 2018 Ready-to-wear 
Fendi Fall 2018 Ready-to-wear 
Fendi Boots

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που οι street style εμφανίσεις ουσιαστικά αναδεικνύουν μια τάση. Είναι από τις φορές όμως που υιοθετείται από ολοένα και περισσότερα it girls, τόσο fashion bloggers, influencers και fashion editors, όσο supermodels αλλά και καλλιτέχνες. Αν αγαπάτε τα logo, παραδειγματιστείτε από τις εμφανίσεις τους, διασκεδάστε με τους συνδυασμούς, δοκιμάστε νέες επιλογές και μην ξεχνάτε να προσαρμόσετε την τάση στο προσωπικό, μοναδικό σας style!

Tags:
0 shares
Η Νάταλι Χαρπαντίδη ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Λατρεύει τον χώρο της μόδας και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με το "Fashion Styling& Image Making", καθώς και σεμινάρια για "Fashion Design". Τα τελευταία τέσσερα χρόνια αρθρογραφεί σε fashion blogs και sites (Ozon Magazine, Faysbook.gr κ.ά)