Style_Dauphinette_STORY

Dauphinette: Όταν η αγάπη για το vintage γίνεται τέχνη.

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή. 

Ήταν μόλις έντεκα χρόνων όταν η Olivia Cheng αποφάσισε πως αυτό που θέλει να κάνει στην ζωή της είναι να φτιάχνει φορέματα. “Θα έβλεπα αυτά τα πράγματα στα runways των Marc Jacobs και Alexander Wang και ήταν προφανές πως δεν θα μπορούσα να τα αγοράσω, γι ‘αυτό και προσπαθούσα να τα φτιάξω κάτι αντίστοιχο μόνη μου”, λέει η ίδια στην Teen Vogue.

Κατά την διάρκεια των σπουδών της η Cheng ξεκίνησε την δική της επιχείρηση αγοράζοντας και εξατομικεύοντας διάφορα κομμάτια τα οποία έβρισκε σε μικρά vintage market κοντά στην περιοχή όπου έμενε με τους γονείς της στο Σικάγο.

Οι πελάτες πλήρωναν ένα συγκεκριμένο ποσό, λέγοντας της το μέγεθος και τις προτιμήσεις τους και η Cheng έστελνε ένα κουτί με τα αντικείμενα. “Το έκανα αυτό για εννέα μήνες και πούλησα μερικές εκατοντάδες πράγματα”, λέει.

“Έτσι ξεκίνησα να δημιουργώ και να γυρίζω τους δικούς μου επιχειρηματικούς τροχούς”. Από εκεί, η Cheng πήγε για να πάρει πτυχίο από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, ξεκινώντας το brand της, Dauphinette ως δευτεροετής φοιτήτρια από όπου και αποφοίτησε ένα χρόνο νωρίτερα το Μάιο του 2018.

Η Cheng είχε την ιδέα για την επωνυμία της, στα 18α γενέθλιά της και χρησιμοποίησε μερικά από τα χρήματα από τις προηγούμενες επιχειρήσεις της για να κλείσει ένα ταξίδι στο Παρίσι για την ειδική περίσταση. “Ήμουν στο Παρίσι, μόνη μου, έκανα vintage shopping, και ήμουν σε αυτό το πολύ μικρό κατάστημα και είχαν όλα αυτά τα υπέροχα vintage γούνινα παλτά και δέρματα, πιθανώς από μια φανταστική συλλογή κάποιας ηλικιωμένης γυναίκας από ίσως πριν από 60 χρόνια”, ομολογεί η ίδια.

Κάπως έτσι αποφάσισε για το όνομα του brand. Με έναν συνδυασμό της γαλλικής λέξης “Dauphin” αναφέρεται στον πρώτο γιο του βασιλιά, δηλαδή ο δικαιωματικός κληρονόμος του θρόνου, την οποία η σχεδιάστρια σε συνδυασμό με το παραδοσιακά θηλυκό επίθεμα -ette, χρησιμοποιείται ως σύμβολο της παλιάς φεουδαρχικής τάξης, που αναταράσσει τα νερά και αναλαμβάνει μια νέα, πιο φρέσκια και προοδευτική δράση.

Μετά από αυτό και για έναν ολόκληρο χρόνο δούλευε την ιδέα για την επιχείρησή της και περνούσε το χρόνο της ζωγραφίζοντας σε δέρμα, καθώς επίσης και ερμηνεύοντας διάφορες εικονικές στιγμές από την ιστορία της τέχνης.

Παραδείγματος χάριν, δημιουργούσε εκδόσεις των διάσημων λουλουδιών του Andy Warhol, ζωγραφισμένα ιαπωνικά κοΐ ψάρια, καθώς η Cheng αντλούσε έμπνευση κυρίως από την συλλογή κεραμικών βάζων της μητέρας της τα οποία ήταν κινεζικής, ιαπωνικής και κορεατικής προέλευσης, σε διάφορα δερμάτινα σακάκια και πρόσθεσε πολύχρωμες λεπτομέρειες φτερών σε διάφορα παλτά, μπουφάν και καμπαρντίνες.

Η καλλιτεχνική της πρακτική είναι βαθιά διαισθητική, εφόσον δημιουργεί πάντοτε σχέδια τα οποία της μεταδίδουν κάποιο είδος πνευματικού καλέσματος- μια διαδικασία την οποία η ίδια ονομάζει “σκέψη σε στρώματα”.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στη δημιουργική διαδικασία της Cheng, είναι η χρήση βιώσιμων υλικών και εξακολουθεί να είναι σημαντικό για την σχεδιάστρια να κατανοήσει τον αντίκτυπο, που έχουν διάφορα υλικά στο περιβάλλον.

“Επένδυσα πολύ χρόνο στην έρευνα και την εξεύρεση καλύτερων, πιο βιώσιμων εναλλακτικών λύσεων”, λέει στην συνέντευξή της στην Teen Vogue. Επί του παρόντος, όλα τα προϊόντα της Dauphinette κατασκευάζονται στην Αμερική.

Μετά από ένα χρόνο όπου διδάχτηκε διαφορετικές τεχνικές, συμπεριλαμβανομένης της ραπτικής, η νέα συλλογή Dauphinette διαθέτει σκουλαρίκια και chokers που γίνονται με πραγματικά πέταλα, ένα διαφανές πορτοφόλι επενδεδυμένο με αληθινά λουλούδια, το οποίο πήρε και το όνομά του από την Ina Garden, και ένα αντίστοιχο «παλτό βοτάνων» με επένδυση από denim, σακάκι με λευκά και μπλε ζωγραφισμένα λουλούδια και πολλά άλλα.

Τον Αύγουστο, η Cheng ξεκίνησε τη δεύτερη συλλογή της, για την άνοιξη /καλοκαίρι του 2020, με ένα στενό δείπνο για στενούς φίλους και επιμελητές μόδας, προσκαλώντας τους στο σπίτι της για μια γιορτή νόστιμων σπιτικών πιάτων με σαλάτες, ορεκτικά και επιδόρπια.

Βλέποντας αυτό το γεγονός ως μια εκδήλωση για το πώς βλέπει τον κόσμο, η Cheng ήθελε να χρησιμοποιήσει την ευκαιρία να φέρει την αγάπη της για το φαγητό μαζί με την δουλειά της ως σχεδιάστρια.

Εμείς προς το παρόν, λατρεύουμε τις μοναδικές συλλογές της και ακολουθούμε το Instagram του brand περιμένοντας ακόμη περισσότερες δημιουργίες.

Πηγή και εικόνες: TeenVogue.com, @dauphinette.nyc 

 

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.