824BD0A2-68BE-4818-96DC-98B7F804973B

“Christmas Shopping”: Digital Tribe, από την εικαστική τέχνη στη μόδα!

*Γράφει ο σχεδιαστής μόδας και founder του Paramano.gr Νίκος Αλιάζης.  

Πάντα ενθουσιάζομαι όταν μόδα και τέχνη ενώνονται. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση του brand Digital Tribe. Η σχεδιάστρια Μαριαλίζα Κάμπη, προερχόμενη από τον χώρο των εικαστικών τεχνών, δημιούργησε ένα brand που κύριος και βασικός γνώμονας του είναι η μόδα, η οποία στην ουσία όμως επικοινωνεί όλες τις καλλιτεχνικές ανησυχίες της ίδιας.

Όταν, πριν το τελευταίο lockdown, είχα επισκεφθεί το showroom (Καλαμιώτου 14) της ενθουσιάστηκα με τον τρόπο παραγωγής των prints και γενικότερα με την ιεροτελεστία με την οποία δημιουργούνται οι συλλογές της. Αξιοθαύμαστη ποιότητα, εξαιρετικό tayloring και ενώ μιλάμε για απλές γραμμές, ξεχωρίζεις και διακρίνεις με την πρώτη κιόλας επαφή την ταυτότητα του brand. Ο κύριος λόγος που κάνει τόσο χαρακτηριστικό το brand, είναι οι εικαστικές δουλειές της σχεδιάστριας, που μετατρέπονται σε digital prints και αποτυπώνονται πάνω σε εκπληκτικής ποιότητας υφάσματα.

H χειμερινή συλλογή του Digital Tribe κινείται ανάμεσα σε κλασικές αναφορές οι οποίες όμως “μεταφέρονται” ξεκάθαρα με μια πιο σύγχρονη αισθητική. Η ίδια αναφέρει χαρακτηριστικά: “Analog versus digital, κατι που διέπει συνολικά τοσο την εικαστική, οσο και τη σχεδιαστική προσεγγιση τoυ Digital Tribe”.

Η συλλογή αποτελείται από κιμονό που συνδυάζονται με κολάν, μπουστάκια και φωσφοριζέ φορέματα. Δημιουργίες που με μια μικρή αλλαγή στο styling, μπορούν να φορεθούν εντός και εκτός σπιτιού, αλλά και να συνδυαστούν με ρούχα, που ήδη διαθέτετε και έτσι να αναβαθμίσουν και την γκαρνταρόμπα σας.

Αυτό που πραγματικά ξεχωρίζω και με κάνει να σας παρουσιάζω αυτό το brand, εκτός όσων ήδη έχω αναφέρει, είναι τα μηνύματα που περνά. Οι συλλογές του είναι μια γιορτή! Θα αναρωτηθεί κανείς τι εννοώ… η Μαριαλίζα δε σχεδιάζει απλά μια γυναικεία συλλογή, σχεδιάζει μια συλλογή που απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος, σωματότυπου και το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η τέχνη της και η αγάπη για το ρούχο!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε και σας προτείνουμε κάποιες από τις δημιουργίες του Digital Tribe τις οποίες μπορείτε να προτιμήσετε για τις χριστουγεννιάτικες αγορές σας, για να κάνετε ένα δώρο σε δικούς σας ανθρώπους, ή ακόμα καλύτερα στον εαυτό σας, γιατί μετά από μια τόσο δύσκολη χρονιά σίγουρα το αξίζετε!

Λόγω κορωνοϊού περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι απ’ότι συνηθίζαμε. Επενδύστε στα leggings, που είναι ιδανικά για γυμναστική, για το σπίτι και με ένα πιο ιδιαίτερο styling θα μπορέσετε να τα φορέσετε, όταν με το καλό επανέλθει η κανονικότητα και σε μια έξοδο με φίλους.

Τα κορμάκια φημίζονται για την άνεση τους, αλλά αποτελούν και ένα “πασπαρτού” κομμάτι. Μπορούν να φορεθούν για την καθημερινή σας γυμναστική, αλλά συνδυάζοντας τα για παράδειγμα με ένα τζιν και ένα μποτάκι, αμέσως έχετε έτοιμο ένα πιο βραδινό look!

Άνεση και στυλ. Αυτό μπορεί να σας δώσει ένα κιμονό. Μπορεί να φορεθεί σαν πανωφόρι, αλλά και μόνο του σε συνδυασμό με ένα κολάν ή με ένα καλσόν.

Για εσάς που δεν προτιμάτε δημιουργίες με μοτίβα ή με έντονα χρώματα, ένα deux pièces σε γήινες αποχρώσεις μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Μη φοβηθείτε να τολμήσετε να φορέσετε τα κομμάτια του συνόλου και ξεχωριστά, ώστε να δημιουργήσετε ένα εντελώς διαφορετικό look.

Για το τέλος αφήσαμε ένα mini dress. Θηλυκό, εντυπωσιακό και συνάμα άνετο!

Αυτή ήταν η πρώτη μας πρόταση για τις χριστουγεννιάτικες αγορές σας. Μπορείτε να δείτε περισσότερες δημιουργίες και να έρθετε σε επαφή με το brand Digital Tribe, είτε μέσω της σελίδας του στο Instagram , είτε μέσω της αντίστοιχης στο Facebook.

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και τελειόφοιτος του τμήματος "Μονωδίας και Μελοδραματικής" του Ωδείου Δημήτρης Μητρόπουλος. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά(Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.)