maxresdefault

Blumarine Fall 2021: “Dirty, kitschy και 00s bitchy”

*Γράφει η Άννα Κιουμουρτζή.

“My Blumarine is more dirty, bitchy, sexier,” Ν.Β 

Ο Nicola Brognano, ο νέος δημιουργικός διευθυντής της Blumarine από τα τέλη του 2019 έφερε τον οίκο σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Ο Brognano , επαναπροσδιορίζει την ταυτότητα και την αισθητική της Blumarine αντλώντας έμπνευση από εικόνες και ήρωες της εφηβικής του ηλικίας, οι οποίοι τον στιγμάτισαν καθώς και επίσης, μια ολόκληρη γενιά η οποία τώρα επηρεάζει την επόμενη δημιουργώντας τάσεις και μια νέα όψη της μόδας.

Έχοντας εργαστεί ως ασκούμενος δίπλα στον Giambattista Valli, ενώ αποφοίτησε από το Marangoni Institute of Fashion στο Μιλάνο, Brognano ορίστηκε ως νικητής της Vogue Italia και του διαγωνισμού Who Is On Next το 2016. Και τώρα ανέλαβε ως προσωπική του έργο να ανεβάσει την Blumarine στην παλιά της δόξα. Όπως αναφέραμε και πριν, ο σχεδιαστής προσπάθησε να ταξιδέψει στο παρελθόν του οίκου και πήρε την έμπνευση από είδωλα και εμβληματικές προσωπικότητες των 00s, όπως η Britney Spears, Paris Hilton και πολλές άλλες προσωπικότητες που άφησαν το δικό τους μοναδικό στίγμα στη σκηνή της μόδας στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Δημιουργώντας τη βάση για την συλλογή Φθινόπωρο 2021, χρησιμοποίησε ως καμβά το υπερβολικό ύφος ενώ διατηρεί το χαρακτήρα της εν λόγω εποχής, ωστόσο πάντοτε εφαρμοσμένο στη σημερινή σκηνή του χώρου. Το νέο πρόσωπο της Βlumarine είναι τολμηρό, κιτς, πιο σέξι και μας μεταφέρει πίσω στην σκηνές ταινιών όπως αυτές του Mean Girls ή τηλεοπτικών σόου όπως το λατρεμένα μισητό The Simple Life, η οποία με τον τρόπο της μόνον απλή δεν ήταν.

Προσελκύει διασημότητες της εποχής μας όπως οι Kendall Jenner, Ariana Grande, Rihanna ή Dua Lipa και γίνεται κάτι περισσότερο από ένα brand. Γίνεται μια ταυτότητα όπως οι Juicy Couture, Fiorucci και η Von Dutch, ο οίκος Blumarine είναι πλέον ένα στυλ, μια ατμόσφαιρα και μια υπενθύμιση όλων των πραγμάτων, που μας έπλασαν ως οντότητες σε αυτό που ονομάζουμε μόδα.

Από την επιλογή και τη διαρρύθμιση του ίδιου του σόου έως τα αξεσουάρ ρούχων και το styling των μοντέλων, η Blumarine άγγιξε μία κορυφή και την λατρέψαμε γι’ αυτό. Η ταινία μικρού μήκους/runway σόου ανοίγει με μερικά μοντέλα σε ένα κυκλικό δωμάτιο, εντός μιας γυαλιστερής ροζ κρεβατοκάμαρας με έντονο κοριτσίστικο χαρακτήρα και τα πάντα καλυμμένα με σατέν, glitter μαργαριτάρια, και κάποιες παλιές τάσεις, όπως ένα στολισμένο με χάντρες CD player ή και μια υπερβολικά κιτς στολισμένη θήκη τηλεφώνου.

Τα κορίτσια αγαπούν να ετοιμάζονται, να διασκεδάζουν με τρόπο που μας επαναφέρει στα εφηβικά μας χρόνια, αλλά εξακολουθεί να παραμένει πραγματικά σχετικός προσθέτοντας αυτό το αίσθημα τόλμης, ελεύθερης σεξουαλικότητας και σύγχρονης γυναικείας ενδυνάμωσης. Είναι ένα υπέροχο θέαμα που μπορείτε να παρακολουθήσετε, με σέξι ημιδιαφανή μακριά φορέματα, με πιέτες που πάλλονται παντού σε αποχρώσεις του μπλε και του ροζ, ακολουθούμενοι από κροσέ μάλλινα γιλέκα με μία λιτή δόση αισθησιασμού, αλλά όχι πολύ αποκαλυπτική. Είδαμε μπλουζάκια σε συνδυασμό με ζώνες over-the-top και παντελόνια σε λεοπάρ print, ενώ ήμασταν όλοι εκεί για τα καπέλα (τραγιάσκες), τα στιλέτα και τα σταυρωτά γεμάτα λουράκια πέδιλα, τα οποία πιθανώς θα είναι μια από τις μεγαλύτερες τάσεις, που θα ακολουθήσουν.

Κάνοντας ωστόσο και ένα αφιέρωμα στην παλιά αισθητική της Blumarine, ο σχεδιαστής μας χάρισε μερικές στιγμές από το αιώνιο και εμβληματικό μοτίβο του τριαντάφυλλου, το οποίο απεικονίζεται διεσπαρμένο ψηφιακά σε υγρές εκτυπώσεις με ακουαρέλα ή σε πλεκτό ως βλαστικά τριαντάφυλλα 3D σε κομμένα μάλλινα πουλόβερ σε συνδυασμό με αντίστοιχα σλιπ. Πήραμε σημαντικά vibes από την αισθητική υπογραφή της Britney Spears, όταν είδαμε το ακάλυπτο της κοιλιάς να κάνει μια ισχυρή επιστροφή, ενώ όλα ήταν σχεδόν πλήρως καλυμμένα με κρύσταλλα. Εάν η συλλογή θα μπορούσε να είναι μια φράση θα ήταν: «That’s so Hot», και όλοι γνωρίζουμε ότι η Paris δεν αστειεύτηκε ποτέ με αυτήν τη φράση.

Με πολύχρωμες ψηφιακές πεταλούδες που υπάρχουν σχεδόν σε κάθε σκηνή του σόου, υπενθυμίζοντας στο κοινό μια αθωότητα που πετά μακριά και συνυπάρχει πάντα κάτω από ένα πιο edgy και τολμηρό είδος επιφάνειας, τα μοντέλα παρουσιάζονται με μικροσκοπικά μίνι φορέματα, micro-φούστες , μπλουζάκια διακοσμημένα με λεπτομέρειες από δαντέλα και αξεσουάρ όπως choker και waist chains. Η επιλογή υφασμάτων δεν αφήνεται επίσης στην τύχη.

Γυαλιστερό σατέν, έντονα prints, τζιν, ψεύτικη γούνα, λουστρίνι και ελαστικά υφάσματα γεμάτα πρωτότυπα έντονα χρωματισμένα άνθη κάνουν το ντεμπούτο τους ακολουθώντας μια funky παλέτα των αποχρώσεων του μπλε, ροζ, πορτοκαλί, κόκκινο και πράσινο. Η συλλογή είναι διακοσμημένη με την έντονη κα έμπειρη οπτική της Lοtta Volkova η οποία είναι γνωστή για την ικανότητά της να δημιουργήσει φαντασιακές και υπερβολικές κιτς δημιουργικές φαντασιώσεις στη μόδα.

Υπέροχα ογκώδη σκουλαρίκια από γούνα, σε συνδυασμό με χρώματα και φουντωτά πορτοφόλια. Φορέματα σε λεοπάρ συνδυασμένα με ένα layering από ένα σακάκι σε ωχρό κίτρινο χρώμα. Φορέματα ήδη διακοσμημένα με πούλιες φορεμένα με ζώνες με τεράστια εμβλήματα πεταλούδων και επένδυση από στρας.

Σε αυτήν τη συλλογή, το more is truly more, χωρίς καμία μινιμαλιστική διάθεση όπως είδαμε σε άλλα ντεφιλέ. Αυτή η επιλογή δημιουργιών για το Φθινόπωρο του 2021 ακολουθεί στο κύμα μιας ευρείας Y2K αισθητικής αναβίωσης από επωνυμίες όπως Skims και Juicy Couture οι οποίες αναβιώσαν την εικονική βελουτέ φόρμα σχεδόν 15 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση.

Αναπολογητικά σέξι, φρέσκη και συντριπτικά καλυμμένη με έντονα prints, πούλιες και αξεσουάρ αυτή η συλλογή μας λέει ουρλιάζοντας «Look at me! Ι am Hot! And Ι Know It»! και είναι το αμάλγαμα της αναβίωσης της Blumarine, ενός ιστορικού οίκου μόδας ο οποίος δημιουργήθηκε το 1977 από την Anna Molinari και την GianPaolo Tarabini. Έναν οίκο μόδας που αντιπροσώπευε ένα μοναδικά ερωτικό και υποβλητικό Ιταλικό στιλ και έγινε η υπογραφή της Ιταλικής Lolita τη δεκαετία του ’80 και του ’90. Το μόνο που έχουμε να πούμε είναι Welcome back Βlumarine.

Όλες οι εικόνες προέρχονται από την επίσημη δημοσιοποίηση των εικόνων της κολεξιόν μέσω του περιοδικού Vogue. 

Tags:
0 shares
Η Άννα σπούδασε "Επιμέλεια και Επικοινωνία Μόδας" στην Ρώμη όπου και διαμένει. Θεωρεί την μόδα τρόπο ζωής και έκφρασης και της αρέσει να παίζει με την ντουλάπα και τα μαλλιά της. Μία Ελληνίδα που νιώθει λίγο παραπάνω Ιταλίδα, είναι ερωτευμένη με την μίνιμαλ αισθητική, το καλό φαγητό και την αναμετάδωση όλων όσων γίνονται στον χώρο της μόδας.