αγ;εγςρηςρηςηρφφφφ

O οίκος Balenciaga επέστρεψε στο Instagram!

*The PARAMANO team.

O οίκος Balenciaga έκανε την έκπληξη και επανέφερε τη ροή του στο Instagram μετά από μήνες αρχειοθέτησης.

Μετά τις διαμάχες για την αμφιλεγόμενη, έως και προσβλητική, καμπάνια της μάρκας που έλαβε χώρα το 2022, ο οίκος Balenciaga αρχειοθέτησε τη ροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αντιμετώπιζε τα ζητήματα εσωτερικά. Λίγο αργότερα, ο Demna, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, συμμετείχε σε μια ενδεικτική συνέντευξη στη Vogue, μιλώντας για την απόφαση της μάρκας να παρουσιάσει τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 και να εστιάσει περισσότερο στην ιστορία και στο ρούχο με την επιστροφή της.

Αυτή τη χρονική στιγμή, η επιστροφή των πραγμάτων σε μια πιο βασική λειτουργία, φαίνεται ότι περιλάμβανε το Instagram του οίκου και την επανεργοποίηση του. Τώρα, η επωνυμία έχει καταργήσει την αρχειοθέτηση των παλιών αναρτήσεών της, επιτρέποντας στους ακόλουθους να δουν τα πάντα από τις 18 Ιουνίου 2018 έως τις 16 Ιουνίου 2021 — εξακολουθούν να μην εμφανίζονται οι αναρτήσεις των τελευταίων μηνών. Εκτός από το in-feed, ο Balenciaga επέστρεψε και στα Instagram Stories — μοιράζοντας ξανά πολλές εικόνες από προηγούμενες αναρτήσεις, για να ανακοινώσει επίσημα την ψηφιακή του αφύπνιση.

Αυτό που ακολουθεί είναι δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί, αλλά σε μια προσπάθεια να απομακρύνουν – εγκαταλείψουν την προσέγγιση της «μόδας ως ψυχαγωγία», αναμένουμε να δούμε πολύ περισσότερη εστίαση στα σχέδια του Demna στις επόμενες δημοσιεύσεις, παρά σε οτιδήποτε άλλο.

*Φωτογραφία εξωφύλλου: Hypebae

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.