llpll

Ο οίκος Balenciaga ακυρώνει διαφημιστική καμπάνια με παιδιά, που κρατούν ακατάλληλες τσάντες!

O οίκος Balenciaga πραγματοποίησε μια αμφιλεγόμενη, κατα την άποψη μας απαράδεκτη γιορτινή καμπάνια, που απεικονίζει παιδιά να κρατούν βελούδινες τσάντες σε σχέδιο αρκούδας, έχοντας ως διακοσμητικά στοιχεία λουριά και χειροπέδες εμπνευσμένες από το BDSM.

Η καμπάνια Gift Shop, που γυρίστηκε από τον Gabriele Galimberti, κέρδισε γρήγορα την οργή του διαδικτύου, με μια εικόνα που δείχνει ένα παιδί με το προαναφερθέν αρκουδάκι, περιτριγυρισμένο από ακατάλληλα αξεσουάρ, όπως ένα λουρί με αλυσίδα και ένα κολάρο σκύλου.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η holiday campaign. Οι βελούδινες τσάντες αρκούδων μας δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται με παιδιά σε αυτήν την καμπάνια. Καταργήσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες», έγραψε η εταιρεία σε μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στα Stories της στο Instagram την Τρίτη.

Photo credits: Daily Mail

«Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και λαμβάνουμε νομικά μέτρα κατά των μελών, που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη του 2023. Καταδικάζουμε έντονα την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή. Υπερασπιζόμαστε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών».

Βέβαια όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, λίγους μήνες πριν, και σε προηγούμενη καμπάνια υπό των ημερών του Demna, έχει ξανασυμβεί ανάλογο περιστατικό. Δυο φορές, οι ίδιες ενέργειες, από τον ίδιο οίκο, με ίδιου θεματικού περιεχομένου προσβλητικό υλικό πόσο τυχαίο να είναι άραγε;

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο Balenciaga αποχώρησε επίσημα από το Twitter, μετά την απόκτηση του από τον Έλον Μασκ. Οι χρήστες του Twitter υπέθεσαν ότι η χρονική στιγμή της αποχώρησης της μάρκας ήταν περίεργη, αν και δεν αντανακλούσε καμία αντίδραση στην καμπάνια “Gift Shop”. Η απόφαση της εταιρείας υπό την ηγεσία του Demna να εγκαταλείψει την πλατφόρμα ήρθε, αφού αρκετές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των General Motors και Dyson, είχαν αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter.

*Φωτογραφία εξωφύλλου: Balenciaga.com, hypebeast.com

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.