262443162_583096040049780_4254829618555706669_n

Το 24/24 pop-up store του Jacquemus είναι λαχταριστά ροζ.

*Γράφει η Ελένη Μοραντζή. 

Ο σχεδιαστής Jacquemus μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις και πραγματικά ευφάνταστα projects. Η τελευταία του έκπληξη ήταν το άνοιγμα ενός καταστήματος, που λειτουργεί από την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου μέχρι 5 Δεκεμβρίου όλη μέρα και όταν λέμε όλη μέρα, εννοούμαι ότι δεν θα κλείνει όλο το 24ωρο.

@jacquemus

Αν πιστεύατε ότι δεν μπορείτε να αγοράσετε ένα designer item από έναν αυτόματο πωλητή, αυταπατάστε. Ο Simone Porte Jacquemus για να γιορτάσει το λανσάρισμα του νέου του σχέδιούLe Bambino Long’ δημιούργησε ένα ροζ κατάστημα στο κέντρο του Παρισίου. Ακολουθώντας την απίστευτα minimal αισθητική του, ο Jacquemus κατάφερε να ξετρελάνει το κοινό του και όχι μόνο.

@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus

Το ροζ χρώμα που επέλεξε όμως δεν ήταν καθόλου τυχαίο. Δυο capsule συλλογές έχουν λανσαριστεί ενόψει Χριστουγέννων, για χάρη των οποίων συνεργάστηκε με πολλούς artists για να δημιουργήσουν items όπως, κεριά, κουκλάκια, αντικείμενα από γυαλί ακόμα και ένα ποδήλατο. H  συλλογή περιλαμβάνει εμβληματικά κομμάτια Jacquemus limited edition για παιδιά, όλα σε ροζ χρώμα. Η παιδική συλλογή θα είναι διαθέσιμη για παιδιά ηλικίας 3 έως 10 ετών, με το κλασικό λογότυπο του brand να βρίσκεται σε καπέλα, μπλουζάκια και πολλά άλλα.

@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus
@Jacquemus

O σχεδιαστής δήλωσε ότι έλαβε μηνύματα από fans, που αναφέρουν πως δεν νιώθουν “άνετα” να ψωνίσουν από το νέο κατάστημα – αυτόματο πωλητή. «Το μήνυμα αυτού του project είναι ακριβώς το αντίθετο. Η ιδέα πίσω από αυτό είναι σπάσει τα όρια στον χώρο του luxury. Θέλουμε να νιώθετε ευπρόσδεκτοι και να έχετε μια υπέροχη εμπειρία, ότι και αν επιλέξετε να κάνετε. Μπορείτε απλώς να περάσετε και να βγάλετε μια φωτογραφία. Αυτό εκφράζει το brand Jacquemus», μοιράστηκε ο ίδιος με ένα ποστ στο Instagram.

@Jacquemus

Μακάρι να σας μιλάγαμε αυτή την στιγμή από το όμορφο Παρίσι, ώστε να μπορέσουμε να αγοράσουμε κι εμείς από τον πιο μοδάτο αυτόματο πωλητή. Ωστόσο, χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν η μόδα γίνεται προσιτή και το όραμα των σχεδιαστών είναι το luxury να γίνει προσιτό.

Φωτογραφία εξωφύλλου: Instagram.com

Πηγές: hypebae.com, superfuture.com, madamelefigaro.fr, wwd.com.

Tags:
0 shares
Η Ελένη Μοραντζή ζει στην Αθήνα. Ασχολείται επαγγελματικά με το "fashion blogging". Παράλληλα σπουδάζει "Γεωλογία" στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η μεγάλη της αγάπη είναι η μόδα, τα ταξίδια και η αρθρογραφία.