za

Τα Zara αλλάζουν το λογότυπο τους.

Για δεύτερη φορά στα 45 χρόνια ιστορίας, η ισπανική fast-fashion retailer αλλάζει το λογότυπο της. 

Συνεπτυγμένο διάστημα μεταξύ των γραμμάτων και καμπύλες παρουσιάζει το νέο λογότυπο, το οποίο έχει αντικαταστήσει το προηγούμενο, με το νέο να βρίσκεται ήδη στο site, αλλά και στα social media accounts της εταιρείας.  

 

Tags:
0 shares
Η Χριστίνα Κουτρούλια είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής και ΜΜΕ του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και στο παρελθόν έχει απασχοληθεί ως fashion & beauty editor.