wallpaper

Στο μικροσκόπιο οι τάσεις του MFW!

*Γράφει η Όλια Λύκου.

Οι εβδομάδες μόδας για το χειμώνα του 2018-2019 τελείωσαν και επίσημα, και σίγουρα δεν μπορούμε να μην σας κρατάμε ενήμερους για τις τάσεις που έκλεψαν την παράσταση. Στο μικροσκόπιο βάζουμε σήμερα την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου και θα σας αναλύσουμε τις τάσεις που κυριάρχησαν, παρόλο που όλοι στο μυαλό μας έχουμε τώρα το καλοκαίρι. Ας είμαστε τουλάχιστον προετοιμασμένοι για το χειμώνα και ένα βήμα μπροστά. Η ιταλική μόδα πρωτεύουσα γέμισε από αισθητική και φοβερά designs ενθουσιάζοντας δημοσιογράφους και κριτικούς. Μερικοί από αυτούς που ξεχώρισαν ήταν οι οίκοι Gucci, Versace, Giorgio Armani και Moschino.

Απολαύστε!

Γεωμετρικά Prints
Η γεωμετρία ανέκαθεν διαδραμάτιζε σημαντικό ρόλο στο MFW, ιδιαίτερα χάρη στις δημιουργίες του οίκου Missoni. Για τη φθινοπωρινή σεζόν του 2018, τα γεωμετρικά μοτίβα κυριάρχησαν κυριολεκτικά σε πάρα πολλά catwalks όπως του Versace και Etro. Φυσικά μια από τις μεγαλύτερες τάσεις τη σεζόν η οποία συμπεριλαμβάνεται στη κατηγορία ήταν το καρώ η οποία ήταν παντού σχεδόν απανταχού παρόν.

80s Maximalism
Αναμφίβολα η απόλυτη τάση του MFW ήταν επηρεασμένη από τα 80s. Υπερβολή στο μεγαλείο της, ρούχα με όγκο, έντονα χρώματα και prints, μαξιμαλισμός σε όλο του το μεγαλείο. Αν λατρεύετε την υπερβολή θα βρείτε σίγουρα έμπνευση στα show των οίκων Massimo Giorgetti και Alessandro Michele. Φυσικά στην τάση που αφορά τη δεκαετία του ’80 θα βρείτε έντονα leopard print, κοστούμια δανεισμένα από τη ντουλάπα του καλού σας καθώς και ρούχα με punk- rock διάθεση à la Madonna.

Retro style
Αν και η δεκαετία του ογδόντα είχε την κυριάρχησε στις τάσεις για τον επόμενο χειμώνα, όλα τα ρετρό στυλ είχαν την τιμητική τους στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου. Τα 40s τιμήθηκαν από τον οίκο Fendi , ενώ τα 60s από τον οίκο Moschino και το στυλ εμπνευσμένο από τη Jackie Kennedy που παρουσίασαν. Περιττό να πούμε ότι ο οίκος που εμπνεύστηκε από τη δεκαετία του ’90 ήταν φυσικά ο Versace.

Μακριά φορέματα και παλτό
Ίσως και η πιο αγαπημένη μου τάση για την ερχόμενη χειμερινή σεζόν. Μια πολύ κλασική τάση με έντονα στοιχεία από τη σιλουέτα των 70s. Μακριά φορέματα τα οποία φοριούνται κάτω από μακριές κάπες και παλτό. Η συγκεκριμένη τάση παρουσιάστηκε από τους οίκους MSGM, Missoni, και Salvatore Ferragamo. Εσάς σας γοήτευσε ή σαν μπέρδεψε?

Neon
Αντί να επικεντρωθεί σε ένα μόνο χρώμα το Μιλάνο επέλεξε να φωτίσει τα show του με όλες τις αποχρώσεις του neon (μπλε , πράσινο, ροζ). Αν και δεν είναι από τις αγαπημένες μας τάσεις , τα neon χρώματα στη ντουλάπα μας το χειμώνα μπορούν να προσθέσουν λίγη αίσθηση από κάποια άλλη εποχή και να μας φτιάξουν τη διάθεση.

Eco friendly γούνες
Η γούνα είναι συνώνυμη με την πολυτέλεια και το κλασικό και διαχρονικό στυλ. Η γούνα στο MFW παρουσιάστηκε με ένα πολύ μοντέρνο τρόπο είτε ως λεπτομέρεια είτε ως ολόκληρο πανωφόρι. Οι faux γούνες (ακόμα και ο Giorgio Armani αποφάσισε να χρησιμοποιεί οικολογικές γούνες) αλλά και τα teddy bear coats εμπνευσμένα από τις δεκαετίες του ’70-’80-’90 θα είναι σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι της χειμερινής γκαρνταρόμπας μας για το 2019.

Έντονη μέση
Η έμφαση στη μέση είναι μια από τις πιο έντονες τάσεις της δεκαετίας του ’80. Φυσικά τη μέση μπορούμε εύκολα να την τονίσουμε με εντυπωσιακές ζώνες οι οποίες διακόσμησαν σχεδόν κάθε τύπο ρούχου στο MFW, είτε πρόκειται για ένα μίνι φόρεμα έτοιμο για νυχτερινό κέντρο διασκέδασης είτε για ένα βαρύ vinyl παλτό από νέον. Έντονη μέση είδαμε στους οίκους Versace, Marni και Dolce & Gabbana.

Δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτό το άρθρο χωρίς να μην προσθέσω το show που συζητήθηκε περισσότερο από όλα:

Μέχρι την επόμενη φορά… think pink!
Με στοιχεία και φωτογραφίες από το glowsly.com

Tags:
0 shares
Η Όλια Λύκου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993 όπου και ζει. Σπούδασε "Κοινωνιολογία" στο Πάντειo Πανεπιστήμιο και "Fashion Styling" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di moda, με πλήρη υποτροφία. Έχει εργαστεί σαν "freelancer fashion stylist" σε περιοδικά, διαφημιστικά, σε καμπάνιες Ελλήνων σχεδιαστών και brands, καθώς και στην τηλεόραση. Τέλος έχει εργαστεί σαν "fashion editor" στο e-shop Bags icon, για τρία χρόνια, ενώ παράλληλα απασχολήθηκε στον εμπορικό τομέα.