gu

Ο οίκος Gucci και πάλι στην κορυφή των πιο hot fashion brands του κόσμου!

* Γράφει η Όλια Λύκου.

Η πλατφόρμα Lyst (δείτε την εδώ) κυκλοφόρησε την τελευταία τριμηνιαία κατάταξή της σε μάρκες και προϊόντα για το 2018 την προηγούμενη Τετάρτη. Η παγκόσμια πλατφόρμα μόδας αριθμεί έως και πέντε εκατομμύρια συνήθειες αγοραστών online, από την αναζήτηση και την περιήγηση τους καθώς και από το engagement στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και από τις πραγματικές αγορές σε 12.000 σχεδιαστές και καταστήματα.

Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ο οίκος Off-White κατέλαβε την πρώτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο για πρώτη φορά, αλλά ο κορυφαίος τίτλος δεν κράτησε πολύ. Ο οίκος Gucci πήρε την πρώτη θέση για το Q4, κάτι που η πλατφόρμα Lyst αποδίδει στις επιτυχημένες πωλήσεις στην κατηγορία των αξεσουάρ της. (Πριν, κατά το 2017 αλλά και στις αρχές του 2018, ο πολυτελής οίκος είχε την πρωτιά ως το brand με τη μεγαλύτερη αναζήτηση στο διαδίκτυο)

Η κατάταξη των οίκων σύμφωνα με την πλατφόρμα Lust (μπορείτε να δείτε τις ιστοσελίδες του εκάστοτε οίκου κάνοντας κλικ επάνω):

1. Gucci
2. Off-White
3. Balenciaga
4. Moncler
5. Fendi
6. Versace
7. Stone Island
8. Vetements
9. Valentino
10. Burberry

Συνολικά, οι ιταλικές μάρκες καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της λίστας του Lyst, συμπεριλαμβανομένων των Moncler (# 4), Fendi (# 5), Versace (# 6) και Valentino (# 9). Ωστόσο, η θέση του Moncler φάνηκε πιο εντυπωσιακή, καθώς η ιταλική μάρκα εξωτερικών ενδυμάτων σημείωσε άνοδο 12 θέσεων από την προηγούμενη της θέση. Ο Lyst σημειώνει ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του οίκου Moncler με το project Genius, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι και σύμφωνα με πληροφορίες έφτασε τα 15,2 εκατομμύρια δολάρια στο ισοδύναμο απλήρωτο marketing. Η Burberry έφτασε στη δέκατη θέση της λίστας, αποδεικνύοντας ότι η ανανέωση του Riccardo Tisci για τη μάρκα της βρετανικής κληρονομιάς αντανακλάται στους πελάτες.

Moncler Genius Collection RTW Fall 2018

Τα υποδήματα σχεδιαστών που κυριάρχησαν στο τελευταίο τρίμηνο του 2018, ήταν ειδικά εκείνα που φορέθηκαν από τη Meghan Markle. Η δούκισσα του Sussex εντοπίστηκε τον Οκτώβριο να φορά ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια Veja , προκαλώντας την αύξηση των online αναζητήσεων κατά ένα εντυπωσιακό 113 τοις εκατό για τη γαλλική μάρκα δερμάτινων παπουτσιών. Τα υποδήματα V10 της Veja βρίσκεται στην τρίτη θέση της λίστας των πιο hot προϊόντων.

Ωστόσο, η Meghan Markle Effect δεν μπόρεσε να σταματήσει την αδυσώπητη Gucciness της Gucci: Περισσότεροι από έξι εκατομμύρια αγοραστές έψαξαν για μια τσάντα, ζώνη ή παπούτσι, που σχεδίασε ο Alessandro Michele τους τελευταίους τρεις μήνες του 2018. Η Soho Disco Bag and η Logo Belt, οι οποίες καταλαμβάνουν τις δυο πρώτες θέσεις της λίστας, είχαν δύο φορές περισσότερες παραγγελίες από ότι τα υπόλοιπα οκτώ προϊόντα του Lyst Index.

Η κατάταξη των προϊόντων σύμφωνα με την πλατφόρμα Lust (μπορείτε να δείτε τα προϊόντα του εκάστοτε οίκου κάνοντας κλικ επάνω):

1. Gucci Soho Disco Bag
2. Gucci Logo Belt
3. Veja V10 Sneakers
4. Moncler Genius 3 Grenoble Vonne Ski Jacket
5. Versace Chain Reaction Sneakers
6. Ugg Fluff Yeah Slides
7. Balenciaga Speed Sneakers
8. Dr. Martens Jadon Boots
9. Fila Ray Sneakers
10. Saint Laurent Monogram Envelope Chain Wallet

Μέχρι την επόμενη φορά… think pink.

Πηγή: fashionista.com

*Instagram: https://www.instagram.com/olia_likou/?hl=el

Tags:
0 shares
Η Όλια Λύκου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993 όπου και ζει. Σπούδασε "Κοινωνιολογία" στο Πάντειo Πανεπιστήμιο και "Fashion Styling" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di moda, με πλήρη υποτροφία. Έχει εργαστεί σαν "freelancer fashion stylist" σε περιοδικά, διαφημιστικά, σε καμπάνιες Ελλήνων σχεδιαστών και brands, καθώς και στην τηλεόραση. Τέλος έχει εργαστεί σαν "fashion editor" στο e-shop Bags icon, για τρία χρόνια, ενώ παράλληλα απασχολήθηκε στον εμπορικό τομέα.