unknown-1544046477

Μόδα, φιλανθρωπία και κουτάβια: H συλλογή της Monse για το Φθινόπωρο του 2019!

Σίγουρα ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου από τα αρχαία χρόνια, θα μπορούσε να τον συνοδέψει σε οποιαδήποτε περίσταση. Και γιατί όχι σε μια καμπάνια ενός γνωστού οίκου μόδας! Στη συλλογή της Monse για το φθινόπωρο του 2019 οι πρωταγωνιστές δεν είναι δίμετρα μοντέλα, αλλά αξιαγάπητα κουτάβια, συνδυάζοντας έτσι την αγάπη για τα ζώα με το στυλ.

Σε συνεργασία με έξι καταφύγια ζώων (Animal Haven, Best Animal Animal Society, Bideawee, Rescue City, Rock Rescue Dogs και Social Tees),  η Monse μέσω της Φθινοπωρινής συλλογής της ,που αποτελείται κυρίως από πουλόβερ κολεγιακού στυλ και ασύμμετρα blazers σε navy χρώμα , θέτει την ανάγκη υιοθέτησης, για πάνω από 30 σκύλους που χρειάζονται σπίτια και ιδιοκτήτες που θα τους “αγκαλιάσουν”, όπως τους αξίζει.

Για την Monse, η συμμετοχή των χνουδωτών μας φίλων στην καμπάνια της ήταν η καλύτερη επιλογή. “Τα σκυλιά τα θεωρούμε οικογένεια στη Monse. Συχνά τα βλέπει κανείς να τρέχουν γύρω από το κτήριο που στεγάζεται το γραφείο της εταιρίας”, λέει η Laura Kim και ο Fernando Garcia, που ίδρυσαν το brand το 2015. “Ήμασταν σίγουροι ότι θέλαμε η συλλογή μας για το Φθινόπωρο να προβάλει αυτόν τον σκοπό”.

Για τη συνεργασία με την Disney και τη δημιουργία προϊόντων με πρωταγωνιστή τον καλύτερο φίλο του Mickey MousePluto, αναφέρουν τα εξής : “Ήταν μια ιδανική ευκαιρία να αναδείξουμε τον Pluto, ο οποίος είναι ένα αξιαγάπητο σκυλί όπως και πολλά από αυτά που παρουσιάστηκαν στην καμπάνια μας “. Μαζί με τη συλλογή που θα κυκλοφορήσει τον Μάιο, θα περιλαμβάνονται και κομμάτια όπως καμπαρντίνες από μεταξωτό ύφασμα, βαμβακερά μπλουζάκια και σύνολα με denim στυλ σε περιορισμένο αριθμό.

Και ενώ η συλλογή πριν από το Φθινόπωρο δε θα είναι διαθέσιμη μέχρι το Μάιο του 2019, δέκα επιλεγμένα κομμάτια από τη συλλογή (τόσο για σκύλους όσο και για ανθρώπους) θα είναι διαθέσιμα για αγορά στο επίσημο site της Monse. Το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων κομματιών θα διανεμηθεί μεταξύ των έξι καταφυγίων.

Επίσης η Monse πραγματοποίησε δωρεές και ξεχωριστά σε καθένα από τα καταφύγια των σκύλων , καθώς αξιοσημείωτη είναι και η συνεισφορά των μοντέλων της καμπάνιας , Cat McNeil, Lameka Fox και McKenna Hellam, οι οποίες έδωσαν εθελοντικά το χρόνο τους για αυτό το σπουδαίο και ιδιαίτερο έργο.

Τα σκυλάκια σίγουρα μπορούν να έχουν μια θέση και στο χώρο της μόδας, αφού αποδεικνύεται μέσω αυτής της καμπάνιας, πως της δίνουν μια πιο ευφάνταστη και χαριτωμένη  πινελιά. Κυρίως όμως, πρέπει να έχουν θέση στις καρδιές μας, γιατί το αξίζουν.

Πηγές:  Μarie Claire, Harper’s Bazaar

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.