gettyimages-1053150058

Μια πρώτη ματιά στη συλλογή “Moschino [tv] H&M”.

*Γράφει η Όλια Λύκου.

”Όταν μου τηλεφώνησαν από την H&M να είμαι ο σχεδιαστής, που θα συνεργαστεί με την εταιρεία για αυτή τη χρονιά ενθουσιάστηκα, καθώς αγαπώ την ιδέα να φορούν τα σχέδια μου οι”μάζες”, εξήγησε ο Jeremy Scott στη Vogue πριν από το άνοιγμα του show του για την Σουηδική εταιρεία. ”Ήταν κάτι το οποίο είχα τολμήσει και στο παρελθόν όταν συνεργάστηκα με την Adidas και λάτρεψα πραγματικά τον αντίκτυπο, που είχε από το κοινό. Φυσικά είμαι το ίδιο ενθουσιασμένος, που μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω το ίδιο με την H&M.”

Μετά από μήνες προσμονής ο Scott παρουσίασε στο Pier 36 στην Νέα Υόρκη τη Moschino [tv] H&M συλλογή του σε ένα show γεμάτο από σταρ. Η πασαρέλα μεταμορφώθηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης με πανύψηλα κτήρια και διαφημιστικές πινακίδες, οι οποίες απεικόνιζαν φωτογραφίες από την καμπάνια, αλλά και φωτιζόμενες πινακίδες με το λογότυπο του οίκου Moschino. Η Gigi Hadid άνοιξε το show φορώντας ένα μαύρο φούτερ με print από χρυσές αλυσίδες συνδυασμένο με ένα χρυσό puffer μπουφάν γεμάτο glitter. Την ακολούθησαν οι Stella Maxwell, Duckie Thot, Imaan Hamman, Dilone, Teddy Quinlivan, Jordan Barrett, Candice Swanepoel, Joan Smalls και η Winnie Harlow.

Όσο η Yolanda Hadid παρακολουθούσε περήφανη από τη πρώτη γραμμή την επίδειξη (παρέα με τον Marc Jacobs, την Paris Jackson και την Amanda Lepore), η Bella και η Anwar Hadid εντυπωσίασαν το κοινό φορώντας εφαρμοστά δερμάτινα σύνολα. Στη συλλογή επίσης παρουσιάστηκαν γούνες στα χρώματα του ουράνιου τόξου, jeans με ξεβάμματα, άφθονο χρυσό, χρυσό, ΧΡΥΣΟ. Το show έκλεισε η Naomi Campbell φορώντας ένα ασημένιο φόρεμα με παγιέτες το οποίο συνδυάστηκε με μαύρες εντυπωσιακές μπότες πάνω από το γόνατο.

Η H&M επιβεβαίωσε τη συνεργασία της με το διάσημο ιταλικό οίκο Moschino τον Απρίλιο του 2018. Τα νέα αποκαλύφθηκαν στις 14 Απριλίου στο 11ο party του Jeremy Scott στο Coachella music festival. Η ανακοίνωση έγινε live στο Instagram από τη Gigi Hadid η οποία ήταν ντυμένη με ρούχα από τη συλλογή, δίνοντας μια μικρή γεύση στο κοινό από τα επερχόμενα παιχνιδιάρικα σχέδια και χρώματα, χαρακτηριστικά στοιχεία της αισθητικής του  Jeremy Scott.

Ο σχεδιαστής δήλωσε για τα σχέδια του και τη φιλοσοφία της συλλογής ” Σκέφτηκα να συνδυάσω το street style με την υψηλή ραπτική και να μιξάρω το χιούμορ με την λάμψη των αξεσουάρ. Ήθελα ουσιαστικά να χρησιμοποιήσω σε αυτή τη συλλογή όλα εκείνα τα υλικά που χαρακτηρίζουν τον οίκο  Moschino. Έτσι λοιπόν θα δείτε χαρακτήρες καρτούν, παγιέτες, έντονα χαρακτηριστικά κοσμήματα, λαμπερά στοιχεία και συνδυασμούς υλικών που δεν θα σκεφτόσασταν ποτέ μαζί.  Κυρίαρχο φυσικά ρόλο σε όλη τη συλλογή παίζουν οι χαρακτηριστικές χρυσές αλυσίδες και τα Logo τα οποία βρίσκονται σχεδόν παντού, από τα T-shirt μέχρι τα jacket και τις μπότες.”

O Scott συνεχώς μπερδεύει το ακριβό με το φθηνό γι’ αυτό και πιστεύει στο ”φούτερ υψηλής ραπτικής”. Με βάση αυτή του τη φιλοσοφία παρουσίασε ένα εκθαμβωτικό Parka φόρεμα όλο καλυμμένο με ασημένιες  παγιέτες. Φυσικά την εμφάνιση τους στα ρούχα της συλλογής έκαναν τα logo του MTV με έντονα Pop στοιχεία αλλά και οι ήρωες της Disney. Ο Mickey και ο Donald Duck, ο Goofy και ο Pluto αποτυπώθηκαν σε φορέματα, ενώ η Minnie σε ένα φούξια πλεκτό φόρεμα. Ο διάσημος σχεδιαστής εξήγησε πως όταν σχεδιάζει θέλει να υπάρχουν πολλές διαφορετικές επιλογές για όλα τα γούστα και για όλους όσους ταυτίζονται με την αισθητική του οίκου.

Η συλλογή περιλαμβάνει και ρούχα για κατοικίδια, όπως jacket με print τις χαρακτηριστικές αλυσίδες του οίκου,γκρι φούτερ με print το logο του οίκου. Από αξεσουάρ είδαμε κολάρα για τους τετράποδους μας φίλους διακοσμημένα με χρυσά γράμματα και αλυσίδες. Για πρώτη φορά τόσο ο οίκος Moschino όσο και η H&M λάνσαραν ρούχα για κατοικίδια. ” Όλα τα σκυλάκια χρειάζονται κάτι να τα κρατάει ζεστά το χειμώνα. Δεν ήθελα να τα αφήσω έτσι. Φαντάζεστε τις φατσούλες τους όταν θα αντίκριζαν τους ιδιοκτήτες του ντυμένους από την κορφή ως τα νύχια με Moschino [tv] H&M, και εκείνα να μην έχουν τίποτα;” δήλωσε με χιούμορ ο Scott.

Η φωτογράφιση της καμπάνιας  Moschino [tv] H&M έγινε από το Steven Meiseil (είναι η πρώτη φορά όπου ο θρυλικός φωτογράφος συνεργάζεται με τη Σουηδική εταιρεία) και έχει έμπνευση από τα 50s. Το style είναι της Carlyne Cerf de Dudzeele, τα μαλλιά της Guido Palau και το make up της Pat McGrath.

Ο Scott μίλησε επίσης και για τη Gigi. ” H Gigi είναι το κοριτσάκι μου, την αγαπώ και την λατρεύω εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ένα εξαιρετικό μοντέλο και δείχνει πανέμορφη στη Moschino [tv] H&M και δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη συλλογή χωρίς εκείνηΑγαπώ την οικογένεια Hadid πάρα πολύ. Η μητέρα τους μεγάλωσε όλα τα παιδιά πάρα πολύ σωστά.

”Αγαπάμε να συνδυάζουμε τις συνεργασίες μας με σχεδιαστές σύμφωνα με το mood των καιρών”, δήλωσε η creative advisor της H&M Ann-Sofie Johansson. ” Στις μέρες μας η μόδα είναι τόσο έντονη και με τόση ενέργεια και έχει να κάνει τόσο πολύ με το να δημιουργείς ένα statement με αυτό που φοράς. Η δουλειά του Scott έχει μια θετική αύρα και μια αίσθηση του χιούμορ τα οποία στη σύνθεση σου κάνουν τη συλλογή Moschino [tv] H&M τόσο ιδιαίτερη. Ο Jeremy είναι ένας πραγματικός gentleman και ένας από τους λίγους ανθρώπους που είναι όπως ακριβώς φαίνεται. Είναι τόσο αστείος , τόσο ευγενικός και καλός με όλους. Υπάρχει μια ιδιαίτερη ενέργεια γύρω του όταν σχεδιάζει και δουλεύει πραγματικά σκληρά για αυτό που αγαπάει. Η συνεργασία μας μαζί του ήταν πραγματικά παραγωγική και διασκεδαστική.”

Επίσης ο διάσημος σχεδιαστής τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο του στον οίκο Moschino μίλησε για το τι σημαίνει για εκείνον αυτός ο οίκος αλλά και για το πρώτο του show εκεί. ”Αυτό το show σήμαινε για εμένα τόσα πολλά. Ήταν πολύ συναισθηματικό και με έντονη δυναμική. Για πρώτη φορά παρουσίασα τη δουλειά μου κάτω από την ομπρέλα ενός τόσο σημαντικού οίκου, ήταν μια νέα εμπειρία να είμαι μέρος ενός οίκου όπου πια το κοινό του δεν θα έκρινε μόνο τη δουλειά μου, αλλά και το πως η αισθητική μου ταίριαζε με το concept που αντιπροσωπεύει η Moschino. Κοιτάζοντας πίσω ακόμα λατρεύω αυτή τη συλλογή.”

Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα της Η&Μ παγκοσμίως, καθώς και online, στις 8 Νοεμβρίου.

Μέχρι την επόμενη φορά think pink.

Πηγή: vogue.co.uk

Tags:
0 shares
Η Όλια Λύκου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993 όπου και ζει. Σπούδασε "Κοινωνιολογία" στο Πάντειo Πανεπιστήμιο και "Fashion Styling" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di moda, με πλήρη υποτροφία. Έχει εργαστεί σαν "freelancer fashion stylist" σε περιοδικά, διαφημιστικά, σε καμπάνιες Ελλήνων σχεδιαστών και brands, καθώς και στην τηλεόραση. Τέλος έχει εργαστεί σαν "fashion editor" στο e-shop Bags icon, για τρία χρόνια, ενώ παράλληλα απασχολήθηκε στον εμπορικό τομέα.