burberry-christmas-campaign-2018-c-courtesy-of-burberry-juno-calypso-004-1542099916

“Κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε τα Χριστούγεννα” : H πρόταση της Burberry για τις φετινές γιορτές.

Κλείστε τα μάτια σας και σκεφτείτε τα Χριστούγεννα” προτείνει ο νέος Creative Director  Riccardo Tisci και η ομάδα του οίκου Burberry , σε ένα βίντεο ίσως από τα πιο ανατρεπτικά της δεκαετίας , για την πρώτη  Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του οίκου μετά από την αποχώρηση του Christopher Bailey, υπογεγραμμένο από την Βρετανό φωτογράφο Juno Calypso!

Στο δίλεπτο βίντεο της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας του οίκου , παρουσιάζεται η πιο ρεαλιστική εκδοχή των Χριστουγέννων, εστιάζοντας μάλιστα και στο αυξημένο αίσθημα μοναξιάς που νιώθουν κάποιοι άνθρωποι τα Χριστούγεννα.  Έτσι η Burberry καταφέρνει να παρουσιάσει μια καμπάνια σίγουρα πρωτότυπη και διαφορετική, αφού αναδεικνύονται οι πιο ανθρώπινες πτυχές της Χριστουγεννιάτικης περιόδου , προωθώντας παράλληλα την χειμερινή συλλογή της συλλογή με τον πιο ευφάνταστο τρόπο.

Η Burberry έχοντας γίνει γνωστή για τις εορταστικές καμπάνιες της  στις οποίες περιλαμβάνονται πάντα μερικά από τα πιο διάσημα πρόσωπα της Βρετανίας. Φέτος , οι κεντρικοί πρωταγωνιστές είναι ο ηθοποιός Matt Smith, που αναδείχθηκε μέσα από την επιτυχημένη σειρά “Το Στέμμα”, η γνωστή ηθοποιός Kristin Scott Thomas, η ράπερ ΜΙΑ και η “αγαπημένη” του οίκου Naomi Campbell μαζί με τη μητέρα της Valerie Campbell.

 

Η καμπάνια ξεκινά με ένα ειδυλλιακό χιονισμένο τοπίο, το οποίο αποδεικνύεται πως πρόκειται για ένα τηλεοπτικό προϊόν το οποίο προβάλλεται στην οθόνη του καφέ που κάθεται ένα ανδρόγυνο που υποδύονται ο Matt Smith με τη ΜΙΑ. Ο ηθοποιός δείχνει να έχει μπουχτίσει από τα όσα συμβαίνουν στην επικαιρότητα, απομακρύνοντας την εφημερίδα που διαβάζει, ενώ η τραγουδίστρια φαίνεται να ανακατεύει αδιάφορα το τσάι της, μην έχοντας καμία απολύτως επαφή με τον άνθρωπο που μοιράζεται το τραπέζι και πιθανότατα και τη ζωή της.

Η μοναξιά της εορταστικής περιόδου παρουσιάζεται  σύντομα σε σκηνή με την ηθοποιό Kristin Scott Thomas, μόνη της με τις σκέψεις της σε μια γρήγορη διαδρομή μέσα στο τρένο. Εδώ στόχος είναι να φανεί ότι πραγματικά γύρω μας υπάρχουν άνθρωποι μοναχικοί επιλεκτικά ή μη,  και ιδιαίτερα τις εορταστικές περιόδους η μοναξιά που νιώθουν κάποιοι εντείνεται λόγω του “οικογενειακού” κλίματος που επικρατεί.

Και ενώ στο βίντεο βλέπουμε τον απρόβλεπτο βρετανικό καιρό, τα καθυστερημένα τρένα , ένα δείπνο σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα, το οποίο απαρτίζεται από ένα στολισμένο εορταστικό τραπέζι με φίλους και συγγενείς, στη ουσία εκτός από τη τρυφερή σκηνή της Naomi Campbell που παρακολουθεί τηλεόραση στην αγκαλιά της μητέρας της, σε όλο το υπόλοιπο βίντεο είναι ολοφάνερη η απουσία της αγάπης, της φιλίας , της ενότητας που θα έπρεπε να δημιουργεί το Χριστουγεννιάτικο κλίμα. Όλα είναι για το “φαίνεσθαι” κάτι που δεν απέχει από τα πραγματικά ρεβεγιόν που γίνονται κάθε χρόνο για τον εορτασμό των Χριστουγέννων.

“Ήθελα να απεικονίσω πιο ρεαλιστικά τα  Βρετανικά Χριστούγεννα…” , λέει η Juno Calypso , τονίζοντας πως στόχος της ήταν να αναδείξει  ακριβώς ότι προτείνουν και οι ιστορικές χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις : την ενότητα, μια κοινή γιορτή μεταξύ της οικογένειας και των στενών φίλων. Συνεχίζει λέγοντας : “Αυτή η καμπάνια θα σας οδηγήσει σε όλα τα βασικά εποχιακά τελετουργικά, τόσο καλά όσο και κακά. Αυτό μας φέρνει μαζί”.  Επομένως μέσω αυτής της καμπάνιας ο οίκος Burberry θέλει να ενώσει τους ανθρώπους μέσω της κατανόησης του ενός από τον άλλο. Να αναδείξει πως η μοναξιά την εορταστική περίοδο είναι ένα συναίσθημα φυσιολογικό και ενοποιητικό, εφόσον νιώθουν πολλοί άνθρωποι το ίδιο συναίσθημα την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Το αυστηρό βλέμμα του Matt Smith σε συνδυασμό με την καινοτόμα παρουσίαση μιας διαφορετικής και ξεχωριστής  Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας, το μόνο σίγουρο είναι πως αντί να οδηγήσει τα μάτια να “κλείσουν” και να ονειρευτούν χιονισμένα τοπία,   όπως προτείνει το βίντεο, θα στραφούν όλα πάνω στον οίκο της Burberry.

 

Πηγές : Vogue, Harpers Bazaar

Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.