18698179_1023864771083642_132701008629445834_n

Η Έλενα και η Βάσω, δημιουργοί των ελληνικών μεταξωτών μαντηλιών “Sartorial”, μαζί μας στο www.paramano.gr .

Πάντα χαιρόμουν να γνωρίζω νέα παιδιά, που ασχολούνται με τη μόδα στη χώρα μας και που πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν.  Η Έλενα Ζωγράφου και η Βασιλική Σαγαράκη, δυο κοπέλες με πολύ μεράκι και με οδηγό τους την ευγένεια και τον επαγγελματισμό, ξεκίνησαν στην Ελλάδα της κρίσης το δικό τους brand. Ένα νέο ελληνικό brand με μεταξωτά μαντήλια, το οποίο ονόμασαν “Sartorial”. Και μόνο που η παραγωγή των μαντηλιών γίνεται στο Σουφλί, αυτό από μόνο του σε προδιαθέτει να καταλάβεις, οτι πρόκειται για πολύ καλής ποιότητας μαντήλια. Όπως οι ίδιες αναφέρουν στο site τους, “… μέσω του Sartorial, επιθυμούν να αφηγηθούν ιστορίες και να μεταφέρουν, πάνω στα μαντήλια τους, χρώματα και εικόνες από διάφορους πολιτισμούς ανά τον κόσμο…”

http://sartorial.gr/el/
https://www.facebook.com/www.sartorial.gr/?fref=ts

Πως είναι να είσαι μέλος ενός σχεδιαστικού διδύμου;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ &
ΕΛΕΝΑ :
Αρχικά πέρα από συνεργάτες είμαστε πρωτίστως φίλες , όποτε αυτόματα αυτό  διευκολύνει τη συνεργασία μας και βοηθάει στο αντιμετωπίζονται όλα πολύ πιο εύκολα. Η καθεμία έχει αναλάβει το ρόλο της στο brand και οι αρμοδιότητες είναι χωρισμένες.

100% Greek Silk Scarves

Πως ξεκίνησε όλη αυτή η ιδέα και γιατί μαντήλια;

EΛΕΝΑ:
Με την Βασιλική σπουδάσαμε μαζί Fashion Management στη σχολή του Fashion Workshop by Vicky Kaya και από τη πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε , δέσαμε , και αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι μαζί. Έτσι μια μέρα χτύπησε το τηλέφωνο μου και ενθουσιασμένη μου είπε, πως θα μου φαινότανε να κάναμε μαζί μεταξωτά χειροποίητα μαντήλια με δικά μας prints,  θυμάμαι το ναι μου βγήκε τόσο αυθόρμητα χωρίς καν να το σκεφτώ.
BΑΣΙΛΙΚΗ:
Στόχος μας ήταν  να κάνουμε κάτι το οποίο θα είναι μοναδικό και θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό και τα ελληνικά προϊόντα, όπως το ελληνικό μετάξι Σουφλίου, το οποίο είναι γνωστό παγκοσμίως για την άριστη ποιότητα του. Το μαντήλι από μόνο του είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και μοναδικό αξεσουάρ. Δημιουργικά, μπορείς να “παίξεις” μαζί του με διάφορα χρώματα, prints αλλά υπάρχει και μεγάλη ποικιλία θεμάτων για να διαλέξεις.

Θέλω να μιλήσουμε λίγο πιο αναλυτικά για τα μαντήλια. Είναι μεταξωτά, με πολλές επιρροές, από τη χώρα μας, στα print σας, τι άλλο τα χαρακτηρίζει;

BΑΣΙΛΙΚΗ:
Το κάθε μαντήλι έχει τη δική του ταυτότητα. Ακόμα και τα χρώματα που επιλέγουμε, για κάθε σχέδιο, είναι μέρος της ιστορίας που εξιστορείται σε κάθε print.
EΛΕΝΑ:
Κάθε σχέδιο έχει μια δική του ιστορία σύμφωνα με το πολιτισμό, που έχουμε επιλέξει κάθε φορά .

Είναι εύκολο ή δύσκολο να παράγετε τα μαντήλια σας στην Ελλάδα;

ΈΛΕΝΑ & ΒΑΣΙΛΙΚΗ:
Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο εν μέσω κρίσης να πάρεις την απόφαση να ξεκινήσεις μια start up επιχείρηση με δική σου παραγωγή. Όμως όταν βρίσκεις μια ξεχωριστή ιδέα και τους κατάλληλους συνεργάτες , αυτή η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί αρκετά πιο εύκολα. Είναι ένα 100% Ελληνικό προιόν όποτε αυτό αυτόματα δυσκολεύει τη παραγωγή και αυξάνει το κόστος , όμως η κοινή αντίληψη μας ήτανε να στηρίξουμε τη χώρα μας και να αναδείξουμε το Ελληνικό μετάξι.

Είστε δυο νέα κορίτσια, που προσπάθησαν και δημιούργησαν, από το μηδέν, ένα πολύ όμορφο και στοχευμένο brand. Ποιές δυσκολίες αντιμετωπίζετε όλο αυτό το διάστημα;

ΕΛΕΝΑ:
Από τη πρώτη στιγμή που αποφασίσαμε πως θα δημιουργήσουμε αυτό το brand ξέραμε, πως θα αντιμετωπίζαμε πολλές δυσκολίες . Από τη γραφειοκρατία μέχρι την αγωνία της αποδοχής περάσαμε από αρκετά στάδια, μέχρι να σταθούμε στα πόδια μας και να καταφέρουμε σιγά σιγά όσα έχουμε καταφέρει.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ:
Η μοναδική ταυτότητα μας στηρίζεται στην άριστη ποιότητα, στη συνέπεια στη παραγωγή , αλλά και στα ιδιαίτερα prints των μαντηλιών μας που κρύβουν μια ιστορία από πίσω .  Όσο δύσκολο και να ήτανε αυτό, που πιστέψτε μας ήτανε αρκετά δύσκολο, καταφέραμε να κάνουμε establish στην αγορά , σε περίοδο κρίσης , ένα είδος πολυτελείας και ο κόσμος να το αγαπήσει και να το ξεχωρίσει.


Ποιους στόχους έχετε; Ιδανικά πως φαντάζεστε το brand σας, μέσα στα επόμενα 5 χρόνια;

ΈΛΕΝΑ & ΒΑΣΙΛΙΚΗ:
Σε 5 χρόνια από τώρα αυτό που και οι δυο θέλουμε και ελπίζουμε, για το brand μας, είναι να αποκτήσει  αναγνωρισιμότητα και δύναμη σε όλο το κόσμο.

Κλείνοντας θα ήθελα να δώσετε μια συμβουλή στα νέα παιδιά, που θέλουν να ασχοληθούν με τη μόδα;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ:
Σίγουρα λόγω της οικονομικής κρίσης τα νέα παιδιά διστάζουν να ακολουθήσουν τα όνειρα τους , ειδικά να ασχοληθούν με το χώρο της μόδας . Όμως τίποτα δεν πρέπει να τους σταματά, από το να κάνουν αυτό που αγαπάνε , γιατί έτσι  όλοι μαζί θα βοηθήσουμε τη χώρα μας και τη μόδα στη χώρα μας να αποκτήσει τη παλιά της αίγλη.
EΛΕΝΑ:
Η μόδα είναι τέχνη και η τέχνη ποτέ δε πεθαίνει , το ταλέντο και η εργατικότητα πάντα αναγνωρίζεται σε οποιαδήποτε δύσκολη στιγμή και κατάσταση. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η αγάπη γι’ αυτό που κάνουν , η σκληρή δουλεία, αλλά πάνω από όλα πρέπει να έχουν πίστη στο όνειρο τους.

 

Πολλοί επώνυμοι Έλληνες έχουν αγαπήσει τα μαντήλια “Sartorial”, μεταξύ των οποίων ο Γιώργος Μαζωνάκης, ο Κωνσταντίνος Αργυρός, η Αθηνά Οικονομάκου, η Έλενα Γαλιφα κ.α.



Tags:
0 shares
Ο Νίκος Αλιάζης είναι ένας νέος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ζάκυνθο. Έχει σπουδάσει "Fashion Design & Construction" στη σχολή μόδας Pansik Scuola di Moda με πλήρη διετή υποτροφία. Επίσης, είναι απόφοιτος του τμήματος "Κοινωνιολογίας-Εγκληματολογίας" του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα λίγα χρόνια ενασχόλησης του με τη μόδα έχει συνεργαστεί με διάφορα διεθνή περιοδικά (Vogue Italia, L'Officiel,Drama Magazine κ.α.),όπως και με επιτυχημένα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού (ΝΙΚΕ, .LAK κ.α.) Το 2019 δημιούργησε το brand γυναικείας ένδυσης "Νikos Aliazis". Δουλειές του έχουν δημοσιευθεί στο Fashion TV, στο FF Channel και έχει συμμετάσχει στο Greece's Next Top Model, αλλά και στο Switzerland's Next TopModel ως guest σχεδιαστής.